بازدید 5199

واکنش مربی پیکان به اتهام جاسوسی از تیم نفت

کد خبر: ۷۶۹۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲ 31 January 2018

مربی پیکان در مورد اینکه فریادشیران دستیار افاضلی در کادرفنی تیم نفت تهران مدعی شده که یکی از اعضای کادرفنی شما با بازیکنان تیم نفت تماس گرفته و خواستار ارنج این تیم شده است، وفایل صوتی این مساله هم وجود دارد، گفت: بابت این فضاسازی‌هایی که بوجود می‌آید متاسفم این مسائل نخ نما شده است. بهتر است که در فوتبال به موضوعات بهتری پرداخته شود این موضوع قشنگی نیست و بهتر است که مسائل خوب را به جامعه فوتبال القا کنیم نه القائات بدی را به فوتبال تحمیل کنیم.

به گزارش تابناک ورزشی، مطهری گفت: در حال حاضر هفته بیست و دوم لیگ برتر است اینکه بخواهیم دنبال ارنج باشیم مساله درستی نیست تیم‌ها از هم شناخت دارند، فیلم بازی‌هایشان را می‌بینم پس بهتر است که به دنبال چنین مسائل نخ نما شده‌ای نرویم و به جامعه فوتبال موضوعات خوبی را القا کنیم.

مطهری درمورد اینکه مدیرعامل باشگاه پیکان از کادر فنی حمایت کرده گفت: آقای شیعی و هیات مدیره باشگاه از تیم و کادر فنی حمایت کردند با توجه به وضعیتی که باشگاه پیکان دارد این شرایط منطقی است. مجید جلالی در راس کادر فنی است، ما به شایعات توجهی نداریم فصل گذشته هم پیکان بهترین نتایج تاریخش را گرفت و در رده ششم جدول باقی ماند امسال هم جایگاه بدی نداریم یک بازی هم کمتر داریم، تیم به ثبات رسیده است و ما تیم خوب و یکدستی داریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی