بازدید 4959
۱
واکنش

پدرمهدی قائدی: همه برای پسر جوان من دعا کنند

کد خبر: ۷۶۹۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ 30 January 2018

اتفاق ناگوار تصادف بامدادی مهدی قائدی، بازیکن جوان استقلال در بوشهر، همه اهالی فوتبال و به خصوص باشگاه را با شوکی بزرگ مواجه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، اتفاق تلخ تصادف مهدی قائدی، بازیکن جوان استقلال همه اهالی فوتبال و به خصوص باشگاه را با شوکی بزرگ مواجه کرد. خبر تلخی که یک کشته هم برجاي گذاشت و جوان 17 ساله همراه مهدی قائدی در این تصادف جان خودش را با تمام تلاش‌هایی که برای او صورت گرفت، از دست داد.

جدای همه این ناراحتی‌ها، پدر و به خصوص مادر قائدی که برف تهران اجازه نداد او زود خودش را به پسرش برساند حال بدی داشتند. پدر مهدی که از ابتدای شنیدن این خبر گوشی موبایلش مدام زنگ می‌خورد از همه یک خواسته دارد و یک چیز را می‌گوید: «واقعا حال بدی داریم و از من بدتر حال مادر مهدی است. به ما اجازه نمی‌دهند او را ببینیم و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد. تصادف یک اتفاق است و امیدوارم برای هیچکس رخ ندهد. اتفاقی که حتی برای علی دایی هم افتاد و هیچ دلیل و مساله خاصی برای رخ دادن آن وجود ندارد. مهدی برای کارهای دانشگاهی‌اش به بوشهر آمده بود که این اتفاق افتاد. از همه مردم ایران و همه اهالی ورزش و دوستان مهدی که تماس گرفتند، از همه خبرنگاران و به خصوص مدیران باشگاه استقلال که سنگ‌تمام گذاشتند تشکر می‌کنم و امیدوارم همه در صحت و سلامت باشند. از همه این عزیزان یک خواسته دارم. پسر من جوان است و فقط او را دعا کنید.»

بعد از گفتن این جملات پدر مهدی که حال و روز خوشی نداشت ضمن عذرخواهی گفت: «ببخشید که بیش از این نمی‌توانم صحبت کنم و اگر اجازه بدهید خداحافظی کنم.» این جمله پایانی پدر مهدی بود که مصرانه از همه می خواست که برای پسرش دعا کنند. 

پدرمهدی قائدی: همه برای پسر جوان من دعا کنند

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کلاه روی سرش بزرگه....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار