بازدید 5941

سلامت روحی و روانی زن شوهرکش بررسی می‌شود

کد خبر: ۷۶۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷ 30 January 2018
زنی که متهم است شوهرش را به طرز وحشتناکی به قتل رسانده برای بررسی صحت سلامتی، روحی و روانی‌اش در اختیار تیم سه نفره پزشکی قانونی قرار گرفت.

به گزارش روزنامه جوان، ساعت ۱۲:۴۵ روز پنج‌شنبه ۷ اردیبهشت‌ماه امسال مأموران کلانتری ۱۲۸ تهران نو با تماس شهروندی از کشف جسدی در خیابان ششم نیروی هوایی حوالی خیابان پیروزی تهران باخبر و راهی محل شدند.
 
مأموران در محل حادثه با جسد مثله شده مردی داخل پتویی روبه‌رو شدند. بررسی‌ها نشان داد لحظاتی قبل زنی در حال انتقال جسد مثله شده داخل پتو بوده که شهروندان با توجه به چکه‌های خونی که از داخل پتو روی زمین چکه می‌کرد به وی مشکوک می‌شوند و او را دستگیر می‌کنند.  
 
با اعلام این خبر بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل به تحقیق پرداختند.
 
نخستین بررسی‌ها نشان داد جسد متعلق به مرد ۵۰ ساله‌ای به نام پرویز از اهالی محل است و زنی هم که جسد را حمل می‌کرد، همسر وی بوده است.
 
تحقیقات نشان داد قاتل، همسر مقتول است که ساعتی قبل شوهرش را در خانه‌اش به قتل رسانده است. همچنین مشخص شد، زوج میانسال، چندین سال است که با هم اختلاف دارند و جدا از هم زندگی می‌کردند تا اینکه روز حادثه زن میانسال، شوهرش را به بهانه‌ای به خانه کشانده و به قتل می‌رساند.  
 
تیم جنایی همچنین در خانه قاتل که در نزدیکی محل کشف جسد بود داخل پذیرایی با لکه‌های خون زیادی روبه‌رو شدند که حکایت از آن داشت قتل در پذیرایی رخ داده است. 
 
متهم در نخستین بازجویی با اعتراف به قتل شوهر مدعی شد که به خاطر کینه قدیمی دست به قتل زده است.
 
وی در ادعایی گفت: ۱۷‌سال قبل با پرویز ازدواج کردم و حاصل زندگی ما یک دختر است. ابتدا زندگی خوبی داشتیم تا اینکه از چند سال قبل با هم به خاطر موضوعی اختلاف پیدا کردیم.
 
هر روز اختلاف ما بیشتر می‌شد تا جایی که یک‌سال قبل تصمیم گرفتیم از هم جدا زندگی کنیم و بدین ترتیب او برای خود خانه‌ای جداگانه گرفت. من از شوهرم کینه به دل گرفته بودم و تصمیم داشتم از او انتقام بگیرم تا اینکه امروز او را به خانه‌ام دعوت کردم تا درباره اختلافاتمان با هم صحبت کنیم.
 
وقتی به خانه من آمد، دخترم بیرون بود که با شربت مسمومی او را بی‌هوش کردم. وقتی از هوش رفت با قندشکن چند ضربه به سرش زدم تا اینکه فوت کرد.
 
خیلی ترسیده بودم و برای اینکه کسی متوجه حادثه نشود، جسد را مثله کردم. بعد از آن به داخل خیابان رفتم و تاکسی دربست کرایه کردم و به راننده گفتم که جسم سنگینی را می‌خواهم به یکی از خیابان‌ها منتقل کنم.
 
راننده داخل خیابان منتظر ماند و من به خانه برگشتم و جسد را پتوپیچ کردم و به بیرون انتقال دادم که همسایه‌ها متوجه لکه‌های خون شدند و من گرفتار شدم. 
 
همزمان با ادامه تحقیقات متهم برای انجام آزمایش‌های لازم در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت. در حالی که پزشکی قانونی در نخستین معاینات اعلام کرده بود متهم مشکل روحی و روانی دارد، اولیای دم به نظریه پزشکی قانونی اعتراض کردند و بدین ترتیب متهم برای مشخص شدن سلامت روحی و روانی‌اش در اختیار تیم سه نفره پزشکی قانونی قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار