بازدید 9475
۷

تعطیلی فرودگاه‌های مهرآباد و امام

کد خبر: ۷۶۸۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ 28 January 2018


تداوم بارش سنگین برف که از شب گذشته آغاز شده در مناطق مختلف تهران باعث شده فرودگاه مهرآباد رسما تعطیل شود.

به گزارش ایسنا، کاهش دید افقی و نشستن برف در باند فرودگاه مهرآباد عملا امکان جابه‌جایی پرواز‌ها را از بین برده تا این فرودگاه فعالیت خود را متوقف کند. البته طبق اطلاع‌رسانی شرکت فرودگاه‌ها عملیات برف‌روبی در باند فرودگاه مهرآباد به طور جدی ادامه دارد و از صبح امروز تاکنون سطح باند این فرودگاه ۱۵ بار به طور کامل برف‌روبی شده است.

با توجه به شرایط خاص آب و هوایی در کشور دیگر فرودگاه‌ها نیز مجبور به برخی تغییر و تحولات در وضعیت پروازی خود شده‌اند.

 فرودگاه کرمان از وقوع چند تاخیر در پرواز‌های خود خبر داده و از مسافران خواسته پیش از ورود به فرودگاه شرایط را به طور دقیق بررسی کنند.

تعطیلی فرودگاه‌های مهرآباد و امام

فرودگاه سنندج نیز اعلام کرده با وجود مشکلات جدی آب و هوایی باند فرودگاه سنندج عملیاتی بوده و بدون هیچ مشکلی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

همچنین فرودگاه امام خمینی (ره) نیز که از شب گذشته با مشکلات جدی در کاهش دید افقی خلبانان مواجه شده و مجبور به توقف پرواز‌ها شده بود، هنوز در همان وضعیت به سر می‌برد و امکان از سرگیری پرواز‌ها در این فرودگاه به وجود نیامده است.

شرکت فرودگاه‌ها ضمن اعلام این‌که در شرایط خاص جوی شب گذشته در صبح امروز تمامی تجهیزات و دستگاه‌های راداری موجود به طور دقیق بررسی شده و عملیاتی هستند از کلیه مسافران خواسته پیش از عزیمت به فرودگاه به طور دقیق اطلاعات مربوط به فرودگاه مبدا و مقصد خود را بررسی کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۷
واقعا خنده دار است با ٣٠ سانتيمتر برف فرودگاه هاي بين المللي كشور تعطيل مي شوند ، بايد خدا را شكر كنيم خشك سالي است وگر نه همه زندگي مردم با كوچكترين برف و باراني تعطيل مي شود
از زیر باند فرودگاه ها باید لوله آب گرم رد کنن تا اگر برف اینجوری اومد باند گرم باشه و برف نشینه و یخ نزنه
مسافران گرامی چطوری بررسی کنن وقتی هیچ تلفنی اعلام نشده در این اطلاعیه و تلفن شرکت های هواپیمایی هم جوابگو نیستن؟
فقط من موندم اگه مثل زمانهای قدیم که بگفته قدیمیترها ارتفاع برف به چند متر میرسید زندگی مردم چی میشد ؟ با برف شب قبل اتوبانها قطارها فرودگاههاو.....از کار افتاده مدارس و ادارات و ....که جای خود دارد شهردار تهرانم میگه جوانان بیان برف درختها رو بتکونن !...که ورزشم حساب میشه فقط اگه بعدش نگه عوارض ورزش زمستانی رو بریزین به حساب شهرداری !.....
برف نیاد داد و بیداد میکنیم که چرا برف نمیاد .حالا هم که اومده نمیتونیم از پسش بربیایم .طبعیت که مسخره مانیست.یادم رفت بگم یه ارگان و سازمان داریم که توی همچین مواقعی فقط اسمش میاد الان داره چیکار میکنه ؟ .بله ستاد بحران .کارکرد این ستاد درحد تشکیل جلسه و دریافت اضافه کاریه
فرودگاههای اروپا و امریکا که بارش برف همیشگی و مداوم بوده ایا چنین تعطیلی داشته اند.انشاالله وزارت راه پاسخگویی نماید
روحانی مچکریم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان