بازدید 2511

امتحانات و کلاس‌های دانشگاه‌ها همچنان برقرار است

کد خبر: ۷۶۸۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ 28 January 2018

 دولت که ساعت شروع کار ادارات خود را از ۱۰ صبح اعلام کرده است به وضعیت دانشجویان بی تفاوت بوده و تا کنون هیچ اخباری مبنی بر تعطیلی و لغو امتحانات منتشر نشده است.

به گزارش دانشجو، بارش برف سنگین در استان تهران از شب گذشته شروع شد و همچنان ادامه دارد. این در حالی است که با توجه به راهبندان بی‌سابقه در معابر شهر تهران و حومه، دولت در اقدامی عجیب اعلام کرده است که امتحانات و کلاسهای دانشجویان این استان همچنان دایر است.

پیام‌های ارسالی و اخبار پلیس راهور نیز مبنی بر آن است که امکان تردد بسیاری از دانشجویان برای حضور در دانشگاه تقریبا غیرممکن بوده و دانشجویان همچنان بلاتکلیفند.

دولت که ساعت شروع کار ادارات خود را از ۱۰ صبح اعلام کرده است به وضعیت دانشجویان بی تفاوت بوده و تا کنون هیچ اخباری مبنی بر تعطیلی و لغو امتحانات منتشر نشده است.

دانشجویان با ارسال پیام‌هایی به خبرگزاری دانشجو پیگیر وضعیت تعطیلی در دانشگاه‌ها هستند. برخی از این پیام ها به شرح زیر است:

دانشجویان حومه تهران الان چطوری باید خودشونو برسونن به دانشگاه برای امتحانات ساعت ۸؟! هیچکسم پاسخگو نیست. این در حالیه که خوابگاهم نمیدن به بچه‌های حومه تهران

"سلام لطفا ب مسولینی ک میگن دانشگاه ها تعطیل نیست بگید ما چطوری بیایم دانشگاه وقتی ماشین نیست؟!!!"

"سلام .خدا قوت.
ما دانشجوی دانشگاه تربیت مدرس هستیم و امروز هم امتحان داریم.
متأسفانه اتوبوسمان در اتوبان قم - تهران بدلیل انسداد راه متوقف شده است.
لطفا پیگیر بشید که با این وضعیت، تکلیف ماها چی میشه؟"

"سلام حدود 3 ساعته که در عوارضی آخر ساوه به تهران گیر افتادیم و هیچ رسیدگی نمیشه...
اکثر ما دانشجو هستیم و امتحان داریم"

"سلام‌.
الان بچه های کرج و حومه تهران چطوری خودشونو برسونن به تهران برای امتحانات ساعت ۸؟!! این در حالیه که دانشگاه به این بچه ها خوابگاهم نمیده"

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی