بازدید 4313
۱

۷۰۰ مورد قطع برق در تهران

کد خبر: ۷۶۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ 28 January 2018
مدیرعامل توانیر گفت: در حال حاضر ۷۰۰ مورد قطعی در تهران شناسایی شده که به علت حجم تردد ممکن است رفع خاموشی‌ها زمانبر باشد، اما پیش بینی می‌شود که نهایتا تا غروب وضعیت این ۷۰۰ مورد نیز پایدار شود.

آرش کردی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که از دیروز اکیپ‌های برق در حالت آماده باش قرار دارند، اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که در سریع‌ترین زمان ممکن قطعی‌های موجود را برطرف کنیم.

وی با بیان این‌که از ۱۳۰۰ خط موجود در تهران تنها ۲۱ خط دچار خاموشی شده است، عنوان کرد: علت عمده این خاموشی‌ها شکستگی شاخه‌ها است.

به گفته مدیرعامل توانیر در شمال غرب، نیاوران و قدس شاهد بیشترین خاموشی‌ها بوده‌ایم، اما به طور کلی باید گفت که خاموشی‌ها کمتر از یک درصد کل بار در استان تهران است.

کردی با بیان این‌که تمام موارد خاموشی شناسایی شده است، گفت: نگرانی عمده‌ای برای این مساله وجود ندارد و با توجه به این‌که طبق پیش‌بینی‌ها در بعدازظهر شاهد کاهش بارندگی هستیم، امیدواریم هرچه سریع‌تر بتوانیم مشکلات پیش آمده را برطرف کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
به این می گویند شبکه پایدار درکلان شهرتهران که ازحساسیت خاص هم برخورداراست وای به روزی که خدای ناکرده تهران بلرزد بااین اخبا مدیریت بحران را می فهمیم نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی