بازدید 4384

مسی:با رونالدو رفاقت و مشکل ندارم/رئال همه جارقیب اصلی ماست

اولین بار نیست که رئال را در چنین شرایطی می بینیم. مطمئنم که رئال تا پایان می جنگد و رقیب اصلی ما خواهد بود. آنها مربی و بازیکنان بسیار خوبی دارند و عجیب نیست که به کورس رقابت بازگردند
کد خبر: ۷۶۸۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱ 27 January 2018

لیونل مسی در مصاحبه جدید خود به صحبت در مورد جدایی نیمار، بحران رئال و ارتباطش با رونالدو پرداخت.

به گزارش تابناک ورزشی، بارسلونا و مسی مقتدرانه در لالیگا پیش می تازند و در کوپا دل ری و لیگ قهرمانان نیز مدعی جدی قهرمانی هستند. کمتر کسی پس از جدایی نیمار تصور چنین تحول مثبتی در بلوگرانا را داشت. مسی در مورد جدایی نیمار گفت:« وقتی نیمار رفت، تغییر بزرگی در تیم ما ایجاد شد. بخش مهمی از قدرت تهاجمی خودمان را از دست دادیم ولی در فاز دفاعی، جدایی او به نفع ما شد. حالا در میانه زمین، تیمی سازماندهی شده تر هستیم و توازن بیشتری داریم. این باعث شده تا از لحاظ دفاعی بسیار بهتر از گذشته شویم و نتایج، خود اثبات کننده این ادعا هستند.»

 بحران رئال:«مطمئنم که این موقتی است. اولین بار نیست که رئال را در چنین شرایطی می بینیم. مطمئنم که رئال تا پایان می جنگد و رقیب اصلی ما خواهد بود. آنها مربی و بازیکنان بسیار خوبی دارند و عجیب نیست که به کورس رقابت بازگردند.»

 رونالدو:«با رونالدو هیج ارتباطی ندارم و تنها در مراسم اهدای جوایز یکدیگر را می بینیم و حرف می زنیم. این برای شکل گیری یک دوستی کفایت نمی کند. البته بین ما هیچ مشکلی وجود ندارد ولی شکل زندگی مان با یکدیگر متفاوت است.»

 لیگ قهرمانان:«سیتی و پی اس جی تاکنون بهترین عملکرد را داشته اند؛ ضمن اینکه رئال را هرگز به عنوان مدعی قهرمانی رد نمی کنم. بایرن مونیخ هم می تواند رقیب بزرگ ما برای قهرمانی باشد.»

مسی:با رونالدو رفاقت و مشکل ندارم/رئال تاآخرمی جنگد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل