بازدید 8536

ظهور ارزهای مجازی ملی در مقابله با بیت کوین

به گفته ی الکساندر بورودیخ یکی از تحلیلگران اقتصادی، تا زمانی که مردم بیت کوین را به عنوان یک ''طلای مجازی'' تلقی کنند، قیمت آن افزایش خواهد یافت. وی اذعان کرده که (به همین دلیل است که) بسیاری از کشورهای می خواهند ارز مجازی متمرکز متعلق به خودشان را داشته باشند.
کد خبر: ۷۶۷۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶ 24 January 2018

ظهور ارزهای مجازی ملی در مقابله با بیت کوینبه گفته ی الکساندر بورودیخ یکی از تحلیلگران اقتصادی، تا زمانی که مردم بیت کوین را به عنوان یک ''طلای مجازی'' تلقی کنند، قیمت آن افزایش خواهد یافت. وی اذعان کرده که (به همین دلیل است که) بسیاری از کشورهای می خواهند ارز مجازی متمرکز متعلق به خودشان را داشته باشند.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از Russia Today، بورودیخ در حاشیه ی اجلاس داووس سوییس به خبرنگاران گفته است که دولت ها قطعا به وضع مقررات در خصوص ارزهای مجازی خواهند پرداخت. وی در ادامه افزوده است که '' از دیدگاه من، دولت ها ارزهای مجازی 'ملی' ای مانند ' ارز کد گذاری شده ی روبل' یا ' ارز کد گذاری شده ی نفتی' را ایجاد خواهند کرد. آن ها می خواهند که از نفت یا سایر منابع طبیعی خود حفاظت کنند''.

ظهور ارزهای مجازی ملی در مقابله با بیت کوین 

به اعتقاد این تحلیلگر اقتصادی، '' قطعا در سال ۲۰۱۸ شاهد ظهور اولین نشانه های ارزهای مجازی ملی در پاسخ به بیت کوین خواهیم بود'' . همچنین، بورودیخ گفته است که همه ی مردم می توانند از فناوری ''زنجیره ی بلوکی'' (یا همان زنجیره ی بستک'' که در ارزهای مجازی وجود دارد استفاده کنند. در این خصوص، وی بیان کرده است که '' زنجیره ی بلوکی یکی از 'فناوری های سطح پایین' است که موج بعدی فناوری را به طور کلی ایجاد خواهد کرد. زنجیره ی بلوکی دنیا را از سیستمی متمرکز به غیرمتمرکز تبدیل خواهد کرد و باعث خواهد شد که اطلاعات بین افراد به شکلی کاملا امن و حفاظت شده به اشتراک گذاشته شود''.

بورودیخ 'زنجیره ی بلوکی' را با ایجاد جستجوگرها برای اینترنت در سال ۱۹۹۴ مقایسه کرده است. در توضیح، وی گفته اینکه ما اینترنت را بخشی از 'خدمات' می دانیم به دلیل وجود جستجوگرها و امکان جستجو کردن در اینترنت است. (این در حالی است که) در حال حاضر چنین جستجوگری هنوز برای زنجیره های بلوکی وجود ندارد. وی در ادامه پیش بینی کرده است که در سال جاری نرم افزارهایی ایجاد خواهد شد که استفاده از زنجیره های بلوکی را برای استفاده ی مردم عادی آسان تر خواهد کرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار