بازدید 5545
۲

شکایت رسمی پرسپولیس از مهدی طارمی

کد خبر: ۷۶۷۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴ 24 January 2018

باشگاه پرسپولیس از مهاجم اسبق خود که راهی قطر شده شکایت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی طارمی در برنامه زنده نود و در گفت و گو با عادل فردوسی‌پور صحبت‌هایی در خصوص پرونده محرومیت خود و همچنین مشارکت باشگاه پرسپولیس در این بحث مطرح کرده و به دروغگویی خودش و باشگاه اعتراف کرد که حالا با واکنش مدیران فعلی همراه بوده است.

 در این ارتباط باشگاه پرسپولیس شکایت خود را بر اساس گفته‌های این بازیکن به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کرده است. سایت باشگاه پرسپولیس در این زمینه نوشته است: در پی اظهارات غیر واقع مطرح شده از سوی مهدی طارمی در رسانه‌های جمعی که باعث تشویش اذهان عمومی، تنش و حاشیه در فوتبال ایران و نگرانی عمیق و ناراحتی شدید هواداران شد، از طارمی به فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق شکایت شده است. باشگاه پرسپولیس در این شکایت خواهان رسیدگی به این موضوع در اسرع وقت شده است و نامبرده باید برای اثبات ادعای خود مدارک لازم را ارائه دهد. حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس نیز در تماس خود با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران، خواستار تسریع در روند رسیدگی به این پرونده شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
باشگاه پرسپولیس و هوادارن این باشگاه باید برنامه 90 و فردوسی پور رو به خاطر فراهم کردن بستر این جور حرکت ها که به باشگاه لطمه میزنه تحریم کنن. نمیدونم فردوسی پور چرا از هر بهانه ای برای ضربه زدن به پرسپولیس داره استفاده میکنه
باعث و بانی این جو فردوسی پور با اون برنامه 90 هست. واسه یه لقمه نون چه کارا که نمیکنن بعضی ها.
پیشنهاد می کنم پرسپولیس و هواداراش این آدم و برنامشو بایکوت کنن. بعد از سال ها پرسپولیس داره با بازی هاش دل هوادارا رو به دست می اره که فردوسی پور میاد و این داستانا رو استارت می زنه. اون از برنامه چند هفته پیشش و بحث و جدلش با طاهری این هم از این برنامش.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر