بازدید 23613
جزئیات جدید از فرار متهم نفتی؛

اختلاس 15 میلیون دلاری فقط قطره ای از دریاست؛ وزارت نفت می خواهد بر سر این موضوع سرپوش بگذارد

چیزی که می دانیم این است که اختلاس انجام شده، فراتر از این حرف ها بوده و حسابرسی سال گذشته نیز به چنین موردی اشاره داشته و تذکر داده بود که بهتر است، حساب های شرکت اکتشافی بازنگری شود؛ اما به نظر می رسد، با استقرار مدیریت جدید در حوزه اکتشاف این موارد بیشتر شده و کسی هم توجهی به موضوع ندارد.
کد خبر: ۷۶۶۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵ 23 January 2018

وزارت نفت می خواهد بر سر این موضوع سرپوش بگذارد/این اختلاس قطره ای از یک دریاستدر روزهای گذشته، فرار یک متهم نفتی در یکی از شرکت های وزارت نفت خبرساز شد. این فرد که در سی سال، بیش از 100 میلیارد تومان اختلاس کرده بود، توانست در عرض سه ساعت از کشور خارج شود.

به گزارش «تابناک»؛ اسدالله قره خانی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در خصوص این موضوع گفته است: اختلاسگر ۱۰۰میلیاردی در بخش اکتشافات وزارت نفت، تنها سه ساعت پس از آگاه شدن از لو رفتن این اختلاس، ایران را ترک کرده است.

وی گفت: زمانی که اکتشافات وزارت نفت، سیستم نرم افزاری خود را تغییر داد و سیستم جدیدی جایگزین آن کرد، متوجه این انحرافات شد. هنگامی که مسئولان این بخش متوجه انحرافات شدند، این فرد را احضار و در همان زمان که پرونده ها را دقیق تر بررسی کردند، متوجه شدند که اختلاس وجود دارد؛ بنابراین، پس از اینکه به وی اعلام کردند، متوجه شدند، این فرد اتاق کار خود را ترک کرده است.

بنا بر این گزارش، حدود یک ساعت پس از اطلاع از کشف این تخلفات به دستگاه های نظارتی اطلاع داده شد، همسر این فرد صاحب یک آژانس هواپیمایی و یا در یک آژانس مشغول به کار بوده است، لذا تهیه بلیت از سوی همسر این فرد تنظیم می شود و این فرد تا غروب و از دو تا سه ساعت پس از احضار از ایران خارج می شود.

همچنین هدایت الله خادمی در گفت و گو با تابناک در این باره می گوید: یکی از مدیران مالی شرکت اکتشاف شرکت نفت، بیش از 100 میلیارد تومان ـ چیزی حدود 15 میلیون دلار به علاوه 60 میلیارد تومان ـ برداشته و از کشور خارج شده است.

وی گفت: البته این برآورد اولیه است و احتمال دارد، در سال های گذشته نیز تخلفاتی نظیر این صورت گرفته و از رصد مسئولان ذی حسابی و حسابرس ها خارج بوده است. با این حال، پس از این که مدیران این شرکت متوجه شدند، منابع مالی ندارند و چک های آنها از بانک برگشت خورده، اعلام شده که احتمال مسدود شدن حساب ها وجود دارد و متوجه این قضیه شده اند.
این فرد هم از آنجایی که دو ملیتی بوده و اقامت کانادا را داشته، بلافاصله به ترکیه رفته و از ترکیه به کاندا فرار کرده و این وضعیت را پدید آورده است.

وی در ادامه یادآور شد: وزارت نفت باید در این باره توضیح دهد و وزیر نفت نیز باید در مجلس حاضر شود و این موضوع را کامل روشن نمایند که چگونه این کار صورت گرفته است؛ اما به طور کلی گمان نکنم که از توضیحات وزارت نفت هم به جایی برسیم، چون اینها معمولا بر سر این موارد، سرپوش می گذارند و حاضر به شفاف سازی در این باره نیستند.

این نماینده اظهار داشت: چیزی که می دانیم این است که اختلاس انجام شده، فراتر از این حرف ها بوده و حسابرسی سال گذشته نیز به چنین موردی اشاره داشته و تذکر داده بود که بهتر است حساب های شرکت اکتشافی بازنگری شود؛ اما به نظر می رسد با استقرار مدیریت جدید در حوزه اکتشاف این موارد بیشتر شده و کسی هم توجهی به موضوع ندارد.

این نماینده مجلس گفت: این پول توسط این فرد برداشته و خارج شده و شواهد نشان می دهد، با مهارت نیز حساب سازی هایی شده که کسری پول از حساب مشخص نمی شد، اما ابعاد این قضیه هنوز مشخص نیست و معلوم نیست چه کسانی با وی همکاری داشته اند، چون به هر حال این حساب ها معمولا دو امضایی یا سه امضایی هستند و اینکه این فرد چگونه این کار را کرده مشخص نیست.
معلوم است، این فرد تنها نبوده و احتمالا همکارانی داشته که موفق شده، این میزان پول را از حساب خارج کند.، البته این قطره ای از دریاست که این روزها، حال و روز اقتصاد ما را گرفتار خود کرده و مواردی از این دست در جاهای دیگر زیاد است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۹۱
انتشار یافته: ۶۹
این کشور چقدر پول داره؟ هر چی میبرن تمام نمیشه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
به من و شما که می رسه هیچ چی باید اشکنه بخوریم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
میبینی که هر چی می خورند باز هم هست . پول برای ملت نیست . ملت باید هوای آلوده تنفس کنند ، بیکاری و فقر بکشند که شهروندان درجه یک ، و دو تابعیتی در کانادا عیش و نوش بفرمایند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
پول هست . برای اختلاس نه برای من و شما .
اگر مثل انسانهای دیگه با دنیا رابطه داشته باشیم برگرداندن این دزدها توسط اینتر پل امکانپذیر هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
چی مون مثل انسان های دیگه است . دلتون خوشه ها !
ما در ان کشور و سیستم بودیم. می دانیم که امکان ندارد فقط یک کارمند توانسته باشد چنین اختلاسی کند. همیشه تیم هست و بیشتر مسولان بالا و پایین ان کارمند دستشان در دست کارمند است. ولی در این مواقع ان کارمند قربانی می شود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
ایرانی ها تیمی عمل نمی کنند.
چون آدم پاکدست و بی دوز و کلک پیدا نمی کنند.
هههه
هر دم از این باغ بری می رسد...
یه خسته نباشید بگیم به وزارت اطلاعات که گفته بود مدیر دو تابعیتی نداریم ولی مجلس 100 تاشو کشف کرده
اونوقت جوونهای درجه یک مملکت بیکارن و استخدام تو وزارت نفت فقط با پارتی امکان داره
لطفا از حراست وزارت استعلام بشه چه کسی معرف این شخص بوده
شما حتما میدونید بدون معرف و پارتی امکان نصب در این سمت وجود نداشته
کلاتون رو بزنین بالاتر
اینها شبکه ای عمل میکنند و این شخص تنها نبوده، در تمام ادارات دولتی یکسری از مدیراها با هم باند درست میکنند و هرکسی هم معترض باشد مثل آب خوردن بیرون میاندازند، مقصر اصلی دستگاه های نظارتی هستند
هر دم از این باغ بری میرسد
در عمرم یکبار از روی فوریت در ایران برای راه افتادن کارم مجبور به دادن شیرینی! شدم و ان زمانی بود که برای همیشه ان سیستم اداری و کاری را ترک کردم. وقتی برای دادن شیرینی! کمتر چک و چونه می زدم طرف به من ناشی گفت. فکر می کنی همش میره تو جیب خودم؟ بایاد به ده نفر دیگر هم حق و الحساب بدهم! وقتی به دنبال او بودم و او مرا به عنوان پسر خاله به ان ده نفر دیگر معرفی می کرد متوجه شدم راست میگه. تازه این برای 25 سال پیش بود و بدترین تجربه زندگی کاری و هنوز احساس گناه می کنم. ولی خوشبختانه دراین 25 سال در این کافرستان مجبور به دادن حتی یک سنت به عنوان شیرینی !برای گرفتن حق و حقوقم نشدم!
چرا اسم و عكس طرف رو منتشر نميكنيد كه حداقل ايرانيهاي خارج از كشور كه اين فرد رو ميبينن بدونن بايك دزد طرف هستن؟
و طبق معمول، این اختلاس گر یک آدم بی نام و نشان و بدون اسم است!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
آخه اسمش رو بگن معلوم میشه پسرخاله کی بوده . مگه به جز دوست و آشنا کسی تو دستگاه های دولتی راه پیدا می کنه .
عده ای به مجرم برای از کشور فرصت لازم را به او داده اند وگرانه هر آدام صاف و ساده ای هم می داند که متهم یا مجرمی که ١٠٠ میلیارد تومان اختلاس کرده به محض اینکه بفهمد "اوضاع پس است" امکان ندارد یک دقیقه برای فرار از کشور درنگ بکند.
لااقل آنانی که دزد ١٠٠ میلیاردی را فراری دادند، بگیرید و حق و حساب را از آنان استخراج کنید!

به احتمال زیاد این مجرم شیک مثل جناب خاوری، دو تابعیتی است! اینهم یکی از انگیزه ها، دلایل و محسنات دو تابعیتی، دستکم در بعضی موازد مورد نیاز میتواند باشد.
ای کاش منم فقط یه اختلاس میکردم و حداقل یه ماشین میخریدم
این مدیر متخلف اسم نداره؟
فرار کرده یا فراری داده شده ؟ مگه میشه 1 نفری اینقدر دزدید ؟!!
دزد اومد توخونه اقوام ما دزدی همسایه ها گرفتنش زنگ زدند پلیس پلیس به جای اینکه به اون بگه تو خونه مردم چی می خواستی میگه: نزدنت که و نگاه به سر تا پاش میکنه که اثر زخم و کبودی نباشه به ما میگه کاری نکرد هنوز که چیزی ندزدیه دزده می گه: اومدم اینجا استراحت می خواستم برم ترمینال.
این قصه واقعیه و مشکل هم از همین قوانین سرچشمه می گیره تا قوه مجریه و بدنه جامعه جاری میشه.
دزدی بقدر زیاد است که این رغم ها چیزی نیست
دقیقا مگه میشه مگه داریم
الان یه بدهکار 200 میلیونی اونم ضامن کسی شده میخواد سفر کار ی بره می بینه ممنوع الخروج شده وزارت محترم نفت(اختلاس)
چطور در این مدت هیچ کاری نکردین موندین طرف خارج بشه از ایران و خیالتون هم راحت شد بعد از سه ساعت بهش میخواستین اعلام کنید
به خدا ما ایرانی هستیم و انسان
میفهمیم زیاد
حرف نمی زنیم به خاطر .........................................................
انشالله که منتشر بشه سعی کردم به کسی توهین نشه
چه عجب صدای تابناک هم در اومد
اون وقت میان دست یه دزد خرده پای بدبخبتو توی مشهد قطع میکنن! نوبره والله
شکی نیست که اینگونه فرار اختلاس گران فقط با یک سری هماهنگی امکان پذیر است وگرنه یک مردی که بخاطر 1000 تومان بدهی بابت مهریه به همسرش ممنوع الخروج میشه چطور امکان داره یک اختلاس گر 3 ساعت بعد از اطلاع از لو رفتن به سادگی آب خوردن از کشور خارج بشه .
باز هم کانادا!!!
تابناک جان بد نیست گزارشی را با کمک گرفتن از ایرانیان مقیم کانادا تهیه کنید و نظر آنها را درباره ایرانیانی که ظرف ده سال اخیر به کانادا رفته و با چهره به اصطلاح اسلامی در بخصوص تورنتو با ماشینهای آخرین مدل تردد میکنند بپرسی!
مطمئن باش گزارش بسیار جذاب و رکورد بازدید را خواهد شکست.
با سلام، ایکاش اگر دزد هم هستند دزد با معرفت بودند. خب مگر چقدر لازم دارید که تمام عمر خودتون، فرزندانتون و نوه هاتون در رفاه بگذره. آخه بی انصافا چرا سیری ناپذیرید.
نکته اول : این همه نماینده مجلس حرف زد و نگفت اسمش چی هست .

نکته دوم : فرار به کانادا یعنی برگشتی وجود ندارد .
ای بابا چیزی که الان فراوان است دو ملیتی در تمام وزارتخانه وجود دارد شرکت نفت که نورالانور است ببخشید وقتی نماینده مجلس از وزیر نفت حقوق می گیرد چطوری میخواهد پاسخگو باشد دلتان خوش است
چند سال داریم زار میزنیم بیایید ببینید در همین وزارتخانه چقدر ادم هستند که بازنشسته شده و دوباره مشغول بکار هستند بصورت مشاوره ، قراردادی یا اصلا با سمت مشغول هستند ولی متاسفانه هیچکس رسیدگی نمی کند تمام کسانی که در رده شغلی بالای هستند وقتی بازنشسته شدند دوباره مشغول بکار ند که اگر اینها بروند چقدر جوان مشغول بکار می شود با حقوق هر یک از اینها حدود 5 نفر می توانند مشغول شوند
خدمت اقای قاسمی که کامنت گذاشتن بگم که برای نشاندن افراد برسمتهای بالاتراز۱۵دروزارت نفت که معمولا شاغل حساس محسوب میشونداستعلام از حراست و وزارت اطلاعات انجام میگردد.
ایا هنوز وقت ان نرسیده ،بجای افتاب دزدها دزدان با کلاس وباچراغکله گنده تعقیب شوند ؟ایا وقتش نرسیدهسیستم تفتیش وبپاوگزمه های کشور دوربین وذربین های خودرا از روی هنرمندان ،نویسندگان وسیاسیون ومنتقدین بردارند وکمی بر روی این برادران مختلس عزیز با بصیرت وارزشی ومکتبی که در پست ومقام های کلیدی در گلوگاه های پول وسرمایه وثروت کمین کرده ودارای امضا های طلائی واختیارات وسیع هم هستند زوم کنند ،ایا حراست ها وحسابرس ها وبازرسها وعوامل دیوان محاسبات وذیحسابی دستکاها خودشان را به خواب وندیدن زده اند وبقول معروف زهیزی تازی هاست که خرگوشها در کاهدان بچه زایی میکنند ،کجا ی دنیا این همه اختلاس ودزدی های کلان وبدون حساب وکتاب به این راحتی انجام واخرش هم همه در میروند ؟
متمنی است به جهت ضیق وقت و جلوگیری از تشویش اذهان عمومی و سواستفاده دشمن فرضی ، از اعلام اختلاسهای کمتر از ۱۰۰۰ میلیارد تومان جدا خودداری نمائید!
تا کی اختلاس اگر به معیشت مردم با درامد کم رسیدگی بشه اگر یارانه این اقشار اضافه شود اگر پول نفت برای مردم هزینه شود این اتفاقات نمی افتد سیستم مالی شرکت ها به چه نحوی است که هر کسی راحت می تونه دزدی کنه اون هم تو این شرایط با همه دنیا هم قهریم و هیچ کشوری همکاری نمی کند که این دزدان به ایران تحویل داده شوند واقعا این ها در مرز یا فرودگاه کنترل نمی شودند چطوری فرار می کنند با این قیمت بالای دلار و طلا و بنزین و مواد غذایی هر روز یک اختلاس
چرا دوتابعیتی ها را از ادارات اخراج نمی کنید ؟ خاوری هم دوتابعیتی بود تا به کی باید مدیران دوتابعیتی پست مهم داشته باشند
موقعی که اقای توکلی میگه بابااختلاس سیستمی شده یک عده سینه چاک میکنند که نه اقا سیاه نمایی نکن اگراین اختلاس وفراردزدوحتی کوچکترین نامی ویا تصویری ازاین اقای دردهیچ کجابه نمایش درنمی اید یعنی چه مگرنه اینکه به ذهن متبادرمیشود که سیستم حافظ منافع اوست که حتی کوچکترین اسمی از اومشخص نیست تابناک جون مادرت کامنتمو حذف نکن
افراد سالخورده با وضعیت ناجور در کشور ما هنوز کار می کنند مسئولین وضعیت مردم رو می بینند ولی باز هم دزدی صورت می گیرد
بابک زنجانی چرا مبالغ دزدی رو به مردم بر نمی گردونه اقایون مردم خیلی تحت فشارند
اگر رابطه خوبی با دنیا داشتید خاوری رو بر می گردوندید ایران
اگر همه رو دشمن حساب نمی کردید اگر دنیا رو تهدید نمی کردید عربستان اسراییل انگلیس ..... اگر در دنیا اعتمادسازی می کردید اینطوری نمی شد
یادی باید کرد از شرکت نفت سابق که قراردادهای بالاتر از یک میلیون بایستی به امضای وزیر نفت میرسید نه اینکه صد میلیارد یهو گم بشه و طرف تو کانادا باشه واونوقت اینجا بعدش خبردار بشوند
تقصیر وزیر نفت است که اصرار دارند مدیران دو تابعیتی در نفت مشغول به کار باشند در بانک ها هم افراد دو تابعیتی وجود دارد تا دیر نشده افراد دو تابعیتی را از ادارات اخراج کنید
اگر مثل کشور چین بافاسدین اقتصادی برخورد شود این همه اختلاس در کا نیست بحث ایجاست طرف را هم می گیرند باز سند ازادش می کنند بعد عفش می دهند
اقای زنگنه باید پاسخگو باشد اقای زنگنه را استیضاح کنید چرا مدیران دوتابعیتی ها را اخراج نمی کنید
مشکل مشکل نظارت است سیستم غلط است
15 میلیون دلار که چیزی نیست من فکر کردم 15 میلیارد دلار بوده .
شرکت الیاف مصنوعی ایران بعد از چند ماه هنوز بسته هست سال نو نزدیکه خواهشا این نماد رو باز کنید لابد کلی هم ضرر داده ضرر رو هم سهامدار باید بده ریئس جمهور گفت که پولتو ن رو در بورس بگذارید این هم از بورس هر روز یک نماد رو می بندند این نماد هم که چندماهه بسته هست اقتصاد هم که ثبات نداره قیمت طلا و ارز نجومی بالا می ره چه انتظاری هست در این شرایط سرمایه در بورس گذاشته شود
الان دیگه وزیر باید در مجلس حاضر بشه برای پاسخگویی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آش با جاش رفته .دیوان محاسبات مجلس تو این چند سال چی کار میکرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پیداش کنین دستش رو قطع میکنین
اختلاسهای بزرگ در بانک هاست که فعلاکسی بهشان کاری ندارد
این پول مال مردمه چه فایده پول دار باشی اما بدونی نه تنها پولی که داری پول خودت نیست بلکه پول دزدی یا پول خیانت به مردم خودت که از فقر و بیکاری آهشون به آسمون رسیده هست. اگر اینو بدونه بهترین نقطه دنیا هم که باشه لقمه لقمه غذایی که میخوره زهر میشه براش. با صد میلیارد پول خیلی خیلی حداقل هم حساب کنیم تو همین کارهای آزاد برای 500 600 نفر میشد اشتغال ایجاد کرد...
مگه نگفته بودن از سال 89 دنبالشو گرفته بودن؟ خب چرا از همون سال دستگیرش نکردن گذاشتن یه 7 سال دیگه شیکو مجلسی بخوره بعدم هوتوتو...ما رفتیم سلامتی الباقی دوستان؟؟!!
کسی که میلیاردی میدزده هیچ اسم و عکسی ازش نیس
اون وقت یه بچه که دسفروشی میکنه عکساشو عین یه مجرم پخش میکنید
هردم از اين باغ بري مي رسد تازه تر از تازه تري مي رسد .....حداق با استفاده از الفبا بازهم ما را مشغول كنيد
وزارت نفت تو بد مسیری افتاده ...یه سیستم بیمار داره....اکثریت مطلق کارگران بشدت ناراضی هستن و این نارضایتی ها قطعا یه روز به طغیان میکشه....اقای زنگنه حاضر نیست کوچکترین قدمی برای کمک به بدنه شرکت برداره ولی در سطح مدیران بصورت وحشتناکی بیت المال در حال چپاوله ....
عجب فیلمیه فرار از شاوشنگ فکر کنم از روی ان نقشه اختلاس و انتقال پولها رو کشیده
البته انچه که اتفاق افتاده باعث تاسف است.
ولی فرمایشات اقای خادمی هم کمی روغن داغ دارد که ناشی از اختلافاتشان
با اقازنگنه درنفت است و برادشته شدنشان از سمت مدیرعاملی حفاری شمال!!!!
همسفری میگفت کارکنان اقماری اکتشاف در جنوب ماه ها حقوق از پیمانکاران قبلی طلبکارند
مدیریت جدید فقط فکر تعدیل نیرو و حذف پرداخت ها است خانواده ها برا ی تامین معیشت مشکل دارند و......
الحق که وزیر ماموریت نابودی شرکت نفت را به خوبی به انجام رساند
روزانه اینجا ده ها سانچی غرق میشود .....
ايكاش قانوني بزارند كه هيچ دو تابعيتي مدير و مسئول پستهاي حساس نباشه. آخه كسي كه تابعيت كشور ديگري درخواست كرده، يعني دل به كشور ديگري بسته.
کاش دوتا ابنات هم از رو قندون میز ورداشته بود تا اسم و عکسش منتشر میشد با دزدیدن پول عکس و اسم منتشر نمیشه با فروش ابنبات میشه
کاربران محترم میدانستید اگر شرکت های نفت و کلا اقتصاد از رانت خارج و خصوصی واقعی شود صاحب صنایع خصوصی اجازه حتی یک ریال هم اختلاس اتفاق نمیفتد چون خودش حسابرس دارد . چون مدیر عامل شرکت خصوصی اجازه اینکار را نمیدهد . پول و حقوق اگر میگیری حتما باید زحمت بکشی . چقدر فرمول اقتصادی راحتی دارد ولی اجرا نمیشود
مگه امکان داره تو سال 2018 اون هم با این همه کامپیوتر و حسابرسی یکی 100 میلیارد اختلاس کنه بعد کسی متوجه نشه
وقتی هم متوجه بشوند در طی مدت سه ساعت از مملکت خارج بشه
خم رنگرزی که نیست !!!
سلام
بهتر است که تمام سیستم های نرم افزاهای شرکتها عوض شود تا اختلاسها رو شود در غیر اینصورت بعید است این اتفاقات سریع مشخص شوند
مرگ بر؟
واقعا خنده داره وقتی اعلام میشه یه نفر اختلاس کرده و حالا یا فرار کرده و یا دستگیر شده!!! لطفا به شعور مردم توهین نکنین، مردم خیلی خوب می دونن که یه نفر به تنهایی نمی تونه همچین کارهایی انجام بده. این جور آدم ها معمولا تیمی کار می کنن و تقریبا هم بین خودشون هماهنگی می کنن که چه جوری سند سازی کنن و در نهایت هم اگه لو رفت یکی رو قربانی می کنن اما نفرات اصلی همچنان درحال تیم های جدید تشکیل دادن برای اختلاس های بعدی هستن.
فقط خدا می دونه جقدر از پول های این مملکت داره توسط این دزدها غارت می شه. جا داره اینجا از امیر کبیر یاد کنم و نظرش در مورد دزدی و فساد مسئولان:
" اگه من دزدی میکردم تا آخر دزدی میکردن و کشور می شد دزدخونه همه هم دنبال دزد میگشتیم و چون همه مون دزد بودیم هیچ دزدی هم محکوم نمی کردیم مردم هم گیج و ویج می شدن".
امیر کبیر گفته بود: " من خودم دزدی نمی کردم و نمی گذاشتم معاونم هم دزدی کند. اونم از این که من نمی گذاشتم اون دزدی کنه، نمی گذاشت معاونش دزدی کنه و ....
تا آخر همین طور..."
تو این پست هیچ کامنتی رو تایید نمیکنید که...
داد ما به هیچ جا نمیرسه....ازماست که بر ماست
با درود
همین الان هزاران مورد در حال دریافت به قول خودشان شیرینی اند برای خود و اون 25 نفر دیگه(مشاوره،حسن نیت،حق لابی ،حق رایزنی ،هدایای تبلیغاتی و...)
در مجموعه ای که ما هستیم عنوانش هست "هدایای آسمانی")
فضا باز بشود همه شرکتها و پیمانکاران مجموعه وزارت نفت حقایق را خواهند گفت.
ضمنا وزارت نفتی ها هم زیاد شلوغش را دراوردند این که عددی نیست .
جالب تر این که همه آن هایی که شعار های آنچنانی می دهند ، همه دو تابعیتی از آب در آمدند . چه می کنه این بلاد کفر !!!
درشرایطی اموال بیت المال باارقام 3000و6000و7000میلیاردتومانی به غارت میرود چنین ارقامی عددی نیستند
اگر این چابکی که در قطع دزد گوسفندان داشتند رو در مورد این اختلاس ها به کار می بردند قطعا الان تمام اختلاس گران دستگیر می شدند.
واقعیت اینه که چابکی در این مورد صرف نمی کنه
فکر کنید که جرم به این بزرگی رو به متهم اعلام می کنن بدون اینکه ممنوع الخروجش کنن
در واقع بهش گرا دادن که فرار کن، ایشون هم شیک سوار هواپیما (احتمالا فرست کلاس) میشند و کشور رو برای گذراندن دوران استراحت و بازنشستگی ترک می کنن
اینجا کشور اختلاس گراست بنابراین به نظرم همه چی داره سر جاش درست عمل می کنه
گوسفند دزدان متهمند و اختلاس گران خوشبخت و سرور
وقتي مديران ضعيف و ناتوان در مسند قرار ميدهند
نتيجه همين است بالاترين مدير آن مديريت مقصراست
اختلاس مثل قبض آب و برق و گاز و تلفن هر ماه 4 و 5 تا داریم .......
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار