بازدید 5690
برتری تیم رسانه ورزش ایران در سالروز واقعه پلاسکو

اعتراض فردوسی پور به پنالتی سوخته تیمش مقابل آتش نشان ها

کد خبر: ۷۶۶۱۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 20 January 2018

تیم فوتبال رسانه ورزش با کاپیتانی مجری معروف تلویزیون و حمایت مالی و پشتیبانی شرکت آریا شیک قشم، در دیدار یادبود قربانیان حادثه پلاسکو به مصاف منتخب آتش نشانان رفت.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم رسانه ورزش در دیدار یادبود شهدای حادثه پلاسکو، به مصاف تیم منتخب آتش نشانان رفت و با زحمت در دیداری نزدیک به برتری رسید. فردوسی پور در این دیدار دو موقعیت حتمی گل را از دست داد. در این دیدار که صبح امروز و از ساعت ۱۰ در ورزشگاه دستگردی تهران و در هوایی برفی و سرد برگزار شد رسانه ورزش با پیراهن های سبز موفق شد با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را که جمعی از پیشکسوتان آتش نشانی بودند، شکست دهد.  محمد سیانکی، محمدحسین میثاقی، عادل فردوسی پور، مهدی توتونچی ، رضا خسروی، مهدی محمدی ، مصطفی لشگری، محمود نجف زاده و نیما علیپور از بازیکنان شاخص این دیدار در ترکیب تیم رسانه ورزش بودند که با هدایت محمود کلهر به میدان رفتند.

در یکی از صحنه های جالب این مسابقه، مسعود مرادی داور نام آشنا، بین المللی و بازنشسته این بازی، خطای هند واضح مدافع آتش نشانی در درون شش قدم که مانع ورود توپ فردوسی پور به دروازه تیمش شد را پنالتی تشخیص نداد تا این مجری سرشناس هم به داوری معترض شود و بینندگان تلویزیونی صحنه جالبی را نظاره گر شوند. 

تیم رسانه ورزش بمناسبت های مختلف در دیدارهای یادبود و خیرخواهانه به میدان می رود و متشکل از چهره های سرشناس رسانه های ورزشی ایران شامل گزارشگران و مجریان تلویزیونی و سردبیران و روزنامه نگاران خبرگزاری ها و سایت ها و برخی روزنامه های ورزشی کشور است.

Related image

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل