بازدید 6243

آیا محرومیت پرسپولیس از دومین پنجره،بخشیده می شود؟

کد خبر: ۷۶۴۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ 16 January 2018

در حالی که هواداران باشگاه پرسپولیس به شدت پیگیر خبرهای مربوط به پرونده محرومیت این باشگاه از نقل وانتقالات هستند، این باشگاه تهرانی اعلام کرد وکیل خارجی این باشگاه خبر تازه‌ای به این باشگاه نداده است.

به گزارش تابناک ورزشی، گفته شد که وکیل سوئیسی باشگاه پرسپولیس این امیدواری را به باشگاه داده است که یکی از پنجرهای نقل و انتقالاتی برای این تیم که از سوی فیفا بسته شده، ممکن است باز شود.

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با اشاره به این موضوع اظهار داشت: هنوز هیچ خبر تازه‌ای از سوی وکیل باشگاه دریافت نکرده‌ایم و هیچ چیز جدیدی به باشگاه اعلام نشده است. گفتنی است اگر اوضاع به همین روال طی شود، پرسپولیس در تابستان نیز توان و اجازه جذب بازیکن را نخواهد داشت و باید  تا زمستان آتی برای خرید بازیکن صبر کند.باشگاه پرسپولیس پس از محرومیت از سوی فیفا یک وکیل سوئیسی را استخدام کرده بود تا بتواند کارهای مربوط به باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتش را پیگیری کند که این وکیل حالا خبرهای خوبی به مدیران باشگاه داده است. این وکیل سوئیسی به باشگاه پرسپولیس امیدواری‌هایی مبنی بر باز شدن یکی از پنجره‌های نقل‌وانتقالات این تیم داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل