بازدید 4762
شارژ کردن شاکی رقیبم دروغ محض است

علی‌نژاد:کسی جرأت نداشت با صالحی‌امیری رقابت کند

کسی جرأت ندارد با صالحی‌امیری رقابت کند. این اسمش مهندسی نیست. ضمن اینکه رقابت‌ها نزدیک بود و همه انتخابات به دور دوم کشیده شد و این نشان می‌دهد که انتخابات مهندسی نشده بود.
کد خبر: ۷۶۴۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳ 16 January 2018

کاندیدای ناکام پست دبیرکلی کمیته ملی المپیک گفت: طبیعی بود کسی که دبیرکل بوده، شرایط بهتری برای حضور در انتخابات داشت تا به کار خود ادامه بدهد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی علی‌نژاد در پایان انتخابات کمیته ملی المپیک در واکنش به این سوال که خیلی‌ها روی شما برای انتخاب به عنوان دبیرکل حساب می‌کردند اما این اتفاق رخ نداد و آیا معنای آن شکست است؟ تصریح کرد: نه، شکست نیست. رقابت نزدیکی بود. من به عنوان رئیس فدراسیون با دبیرکل وقت رقابت می‌کردم و طبیعی بود که آقای شهنازی با توجه به تجربه‌ای که دارد و چهار سال دبیرکل بوده، شرایط بهتری داشت. مجمع هم تصمیم گرفت روند کمیته ملی المپیک به همان شکلی که چهار سال پیش بوده ادامه پیدا کند. اتفاق عجیبی نیست، این رقابت دوستانه‌ای بود که امروز به این شکل به پایان رسید.

علی‌نژاد:انشالله انتخابات کمیته المپیک مهندسی نشده

وی افزود: مجمع کمیته ملی المپیک محل نخبه‌های ورزش ایران است و من فکر می‌کنم که باید به رأی نخبه‌های ورزش ایران احترام گذاشت. من هم از آن 26 نفری که در دور اول رأی دادند و سپس 20 نفری که در دور دوم رأی دادند، تشکر می‌کنم. من هم امیدوارم در فدراسیون ووشو بتوانیم به موفقیت‌هایی که داریم، ادامه بدهیم.

رئیس فدراسیون ووشو و نامزد دبیرکلی کمیته ملی المپیک در واکنش به این مسئله که گفته می‌شود یکی از شاکیان شاهرخ شهنازی برای دستگیری او آمده بود و گفته می‌شد علی‌نژاد این شاکی را شارژ کرده بود تا دست به چنین کاری بزند، گفت: اول از همه این موضوع را اکنون از شما می‌شنوم و نشنیده بودم. واقعاً نمی‌دانم چه کسانی شاکی شهنازی هستند و اینکه اصلاً این داستان به چه شکل است، موضوع شکایت چیست و شاکیان چه کسانی هستند، بی خبرم. اگر کسی در مورد من چنین صحبتی کرده، بد اخلاقی کرده، بی‌انصافی کرده، چون دروغ محض است. ضمن اینکه اگر اینجا چنین اتفاقی افتاده باشد، ما متوجه نشدیم، چون همه چیز خوب و آرام بود.

وی درباره اینکه خسروی‌وفا از انتخابات کناره‌گیری کرد و آیا انتخابات مهندسی شده بود، خاطرنشان کرد: بین صالحی‌امیری و خسروی‌وفا خیلی تفاوت سطح داشتند و کسی جرأت ندارد با صالحی‌امیری رقابت کند. این اسمش مهندسی نیست. ضمن اینکه رقابت‌ها نزدیک بود و همه انتخابات به دور دوم کشیده شد و این نشان می‌دهد که انتخابات مهندسی نشده بود.رئیس فدراسیون ووشو در خصوص سیاسی بودن صالحی امیری گفت: در دوره‌های مختلف رؤسای کمیته ملی المپیک سیاسی بوده‌اند و بهترین عملکرد را هم آنها داشته‌اند. به نظرم انتخاب خوبی بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها