بازدید 4740

ابهام در استعفای صالحی‌امیری از شهرداری

صالحی امیری در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تعهد داده در صورت انتخابش به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک از سمت خود معاون فرهنگی شهرداری استعفا کند یا خیر؟ گفت: اجازه دهید در نشست خبری به همه سوالات شما پاسخ دهم.
کد خبر: ۷۶۴۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵ 16 January 2018

رئیس جدید کمیته ملی المپیک می‌گوید که به زودی درباره تمام مسائل از جمله کناره گیری اش از پست های شهرداری صحبت خواهد کرد ام حاضر نشد در این باره شفاف موضع خود را اعلام کند.

به گزارش تابناک ورزشی، رضا صالحی امیری پس از انتخاب شدن به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک گفت: وجود سلطانی‌فر برای جامعه ورزش یک نعمت است و حضور ایشان یکی از انگیزه‌های ورود من به ورزش و این انتخابات بود. 

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد برنامه‌هایش برای کمیته ملی المپیک یادآور شد: اول باید ببینیم خواسته ما از المپیک چیست، من المپیک را در 2 چیز می‌دانم اول رقابت، جوانمردی و اخلاق‌گری در ورزش و دوم رقابت یا همبستگی ملت‌ها که در منشور المپیک هم آمده است. ورزش قطعاً کانون افتخار ملی است، امروز یک مدال طلا فقط برای قهرمانی نیست بلکه غرور و همبستگی ملی را در پی دارد و این اتفاق افزایش قدرت نرم ایران را به همراه خواهد داشت.

صالحی امیری با اشاره به همکاری وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک عنوان کرد: این دو مجموعه در کنار هم به هدف خود خواهند رسید. من از مسائل ورزش بی‌اطلاع نیستم و قطعاً با برادر عزیزم سلطانی‌فر برنامه‌های زیادی را برای پیشبرد ورزش خواهیم داشت که به زودی در نشست خبری به همه سوالات شما پاسخ خواهم داد.

در ادامه خبرنگاری از صالحی امیری در مورد قطعی بودن انتخابش به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک پیش از انتخابات سوال کرد که او گفت: به عقیده من باید جور دیگری این موضوع را تحلیل کرد، اجماع میان اعضا بیانگر همدلی بین جامعه ورزش و کمیته ملی المپیک و همچنین وزارت ورزش و جوانان است. اختلاف در همه جا وجود دارد همه روسای فدراسیون‌ها به عقیده من به این نتیجه رسیده‌اند که یک خدمتگذار اضافه شود. ما در این مبحث که چگونه عمل خواهیم کرد تابع مراجع حقوقی و قضایی خواهیم بود.

صالحی امیری در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تعهد داده است در صورت انتخابش به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک از سمت خود معاون فرهنگی شهرداری استعفا کند یا خیر، گفت: اجازه دهید در نشست خبری به همه سوالات شما پاسخ دهم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر