بازدید 6033
سوژه

شرط نجومی برانکو برای موافقت با انتقال بازیکنانش:10 میلیون دلار!

کد خبر: ۷۶۴۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸ 14 January 2018

برانکو ایوانکوویچ دیگر حاضر نیست بازیکنانش را از دست بدهد و طارمی آخرین مهره ای بود که به رغم ضربه ناگواری که نثار پرسپولیس کرد، به تیم پشت کرد و رفت.

به گزارش تابناک ورزشی، در ابتدای فصل پرسپولیسی ها به دلیل تخلفاتی که در خرید دوباره مهدی طارمی داشتند، از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شدند که یکی در زمستان بود و دیگری در تابستان. حال در همین حین، آقای گل دو فصل اخیر این تیم هم راهی قطر شد تا برانکو فقط 2 مهاجم داشته باشد.

 حال هرچه به انتهای فصل نزدیک می شویم، زمزمه هایی مبنی بر پیشنهادات خارجی برای دیگر بازیکنان پرسپولیس نیز شنیده می شود اما به نظر می رسد قرمزها به هیچ قیمتی راضی به جدایی ستاره هایشان نیستند. احمدزاده، کامیابی نیا، انصاری، ربیع خواه، امیری، رادوشویچ، مسلمان و صادق محرمی بازیکنانی هستند که در پایان لیگ هفدهم می توانند از تیم بروند اما باتوجه به درک روشنی که از وضعیت باشگاه دارند، بعید است تصمیم به رفتن بگیرند.اما به جز بازیکنانی که سرنوشتشان در دست خودشان است، بسیاری از ستاره ها نیز همچنان با تیم قرارداد دارند اما هرروز شایعاتی در رسانه ها درخصوص آن ها نیز به گوش می رسد. به طور مثال آقای گل لیگ هفدهم علی علیپور، قطعا با پیشنهادات ریز و درشتی روبرو خواهد شد اما پاسخ برانکو چیست؟!

 پروفسور قرمزها روز گذشته در این باره گفت:« من به‌عنوان مربی اجازه نمی‌دهم کسی از تیم برود چون ما محروم هستیم و اگر اتفاق جدیدی رخ ندهد، ما نمی‌توانیم بازیکن بگیریم. با این شرایط اگر یک نفر بیاید و برای یکی از بازیکنان ما 10 میلیون دلار پیشنهاد بدهد آیا باز هم نباید اجازه بدهیم که این بازیکن برود؟» حال حتی اگر پنجره نقل و انتقالاتی باز شود هم پرسپولیسی ها به دنبال تمدید قرارداد با آن هشت بازیکن هستند و به زعم برانکو، جایی بهتر از پرسپولیس برای شان نخواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار