بازدید 5332

شکایت ومحرومیت کمیته داوران فدراسیون فوتبال علیه یک داور

کد خبر: ۷۶۴۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ 14 January 2018

کمیته داوران فدراسیون فوتبال از یک داور ملی فوتبال که نامه‌ای سرگشاده علیه مسئولان داوری منتشر کرد و همچنین در برنامه شبکه ورزش علیه مسئولان داوری صحبت‌هایی را بر زبان آورد، شکایت کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، کمیته داوران فدراسیون فوتبال در نامه ای به رئیس و دبیر فدراسیون فوتبال خواهان رسیدگی به اظهارات حامد بیک‌زند شده است و احتمال دارد پرونده این داور به کمیته انضباطی یا کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارجاع شود.

سیدرضا غیاثی در مورد اظهارات بیک‌زند یکی از داوران ملی فوتبال و بیانیه‌ای که او منتشر کرد، گفت: من تا کنون این داور رادیده‌ام و نه می‌شناسم. فقط یک بار سال گذشته اسم او به گوشم خورد و زمانی که در مراسم برترین‌ها به او کارت دعوتی نداده بودند اما شیرازی رئیس هیأت فوتبال ایران برایش کارت دعوت گرفته بود و با خودروی شخصی‌اش او را به مراسم آورد که در نهایت هم این داور مقابل اصفهانیان در آن مراسم قرار گرفت.  به نظرم آن حضور هم یک نوع توطئه‌چینی پشت پرده بود تا چنین حادثه‌ای رقم بخورد. هر چند اصفهانیان با بزرگواری با او برخورد کرد.با این حال نمی‌دانم این داور که من از او شناختی ندارم چگونه اسم من را می‌آورد و می‌گوید فلان قدر از فدراسیون حقوق می‌‌گیری. واقعا چرا چنین رفتارهایی از برخی سر می‌زند. 

غیاثی با اشاره به صحبت‌های نادر جعفری در یک برنامه تلویزیونی عنوان کرد: ایشان گفته بود که در سال 1995 می‌خواستند او را داور فوتسال کنند که این مسئله ربطی به من پیدا نمی‌کند و مربوط به زمان ریاست آقای نظری در کمیته داوران بوده اما در زمان من ما می‌خواستیم او همچنان داور الیت و بین‌المللی بماند که با توجه به اتفاقات رخ داده در بازی کره جنوبی و ازبکستان کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران از ما خواست این داور را از فهرست داوران الیت اخراج کنیم و وقتی او در فهرست داوران الیت نباشد دیگر فاید ه‌ای نداشت ایشان در فهرست بین‌المللی داوران بماند و به دستور AFC او از فهرست بین‌المللی کنار گذاشته شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس