بازدید 5445
گزارش بازی

استقلال1 - سایپا1/شفر با کمک تیرک دروازه هم حریف طلسم دایی نشد

به نظر می رسد استقلال بدون جباروف در میانه میدان وزنه ای سنگین کم دارد و بیرون گذاشتن پژمان منتظری هم که به مرز آمادگی رسیده، می تواند یکی از ایرادات روزهای آینده به شفر آلمانی باشد.
کد خبر: ۷۶۳۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸ 12 January 2018

دیدار حساس دو تیم استقلال و سایپا در حضور 33هزار تماشاگر با تساوی یک ـ یک به اتمام رسید تا استقلال بعد از بردهای متوالی باز هم نتواند از تیم علی دایی 3 امتیاز بگیرد و فاصله اش با پرسپولیس بیشتر از قبل بشود.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلال با نمایش تهاجمی اواسط نیمه اول توسط داریوش شجاعیان به گل رسید و برتری محسوسی در نیمه نخست داشت اما نمایش خوب سایپا با تغییرات تاکتیکی دایی در نیمه دوم با گلزنی اسدی با ضربه سر در دقایق پایانی همراه شد تا امتیازات بازی تقسیم شود. به نظر می رسد استقلال بدون جباروف در میانه میدان وزنه ای سنگین کم دارد و بیرون گذاشتن پژمان منتظری هم که به مرز آمادگی رسیده، می تواند یکی از ایرادات روزهای آینده به شفر آلمانی باشد.

 ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، سیدمجید حسینی، روزبه چشمی، امید نورافکن، وریا غفوری، فرشید باقری، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی (جابر انصاری - 64)، داریوش شجاعیان (پژمان منتظری - 75)، محسن کریمی (خسرو حیدری - 46) و علی قربانی.

ترکیب سایپا: حامد فلاح‌زاده، رضا علیاری، روزبه شاه‌علیدوست، محمد دانشگر، آرش رضاوند، مهدی ترابی، علی قلی‌زاده، رضا اسدی، امید خالدی، آرمان رمضانی و محمد سلیمانی‌اصل (محمد عباس‌زاده - 37).

اخطار: علی قلی‌زاده(28)، امید خالدی(33) ، فرشید باقری (51) ، امید نورافکن (72) ، روزبه شاه علی دوست(90+5)

سایپا بازی را بهتر از استقلال آغاز کرد اما در استفاده از ضربات نهایی ضعف داشت و نتوانست دروازه حسینی را باز کند. آبی پوشان در اواسط نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در نهایت موفق شدند با کارهای ترکیبی جذاب و سریع دروازه حریف را باز کنند. در ادامه باز هم سایپا تیم برتر زمین مسابقه بود اما این دیدار در نیمه اول با موقعیت سوزی های سایپا با برتری استقلال به اتمام رسید.  

استقلال1 - سایپا1/شفر با کمک تیرک دروازه هم حریف طلسم دایی نشد

سایپا نیمه دوم را هم بهتر از استقلال آغاز کرد و موقعیت های زیادی برای گلزنی داشت اما تیرک دروازه و حسینی در چند مرحله مانع از فروپاشی دروازه آبی ها شدند. در نهایت رضا اسدی با یک ضربه زیبای سر توانست دروازه استقلال را باز کند و بعد از این گل نیز تلاش های استقلال برای گلزنی فایده نداشت تا آبی ها به تساوی دست پیدا کنند.

حسین حسینی در جریان دیدار با سایپا تمامی رکوردها را پشت سر گذاشت و توانست 873 دقیقه دروازه خود را بسته نگه دارد. دروازه بان جوان آبی ها حالا رکورد دار فوتبال ایران است تمامی رکوردها را به نام خود تغییر داده است.رضا اسدی در مرکز زمین نمایش بسیار خوبی داشت و توانست بازیکنان ملی پوش استقلال را به خوبی از جریان بازی خارج کند. هافبک جوان سایپایی ها مزد بازی خوب خود را با یک گل دریافت کرد تا بهترین بازیکن زمین باشد. داریوش شجاعیان بازیکن استقلال در خط میانی نیز نمایش خوبی داشت اما مطمئنا اسدی بهترین بازیکن میدان بود.

  شرح گل‌ها

استقلال یک-سایپا صفر(دقیقه 23 داریوش شجاعیان): سانتر خوب باقری در مرکز زمین با ضربه سر شجاعیان همراه شد اما فلاح زاده توپ را مهار کرد. در برگشت شجاعیان توانست دروازه سایپا را باز کند.

 استقلال یک سایپا یک(دقیقه 86 رضا اسدی): کرنر ارسالی بازیکنان سایپا را اسدی تبدیل به گل اول سایپا کرد. 

دقیقه 3: علی قلی‌زاده توانست خود را در موقعیتی برای گلزنی قرار بدهد که ضربه او توسط سیدحسین حسینی مهار شد.

دقیقه 9: اشتباه امید نورافکن بار دیگر علی قلی‌زاده را در موقعیت قرار داد که شوت او این بار از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 23: فرشید باقری ارسالی روی دروازه سایپا داشت که شجاعیان با ضربه سر قصد باز کردن دروازه فلاح‌زاده را داشت که دروازه‌بان سایپا موفق به دفع توپ شد، اما در برگشت شجاعیان توانست توپ را تبدیل به گل کند.

دقیقه 38: ارسال یک ضربه ایستگاهی روی دروازه استقلال، ضربه سر آرمان رمضانی را به دنبال داشت که توپ با فاصله کمی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 44: ارسال روی دروازه سایپا این بار با ضربه سر آرش رضاوند همراه بود که توپ به شکل خطرناکی به اوت رفت.

دقیقه 45: آرمان رمضانی بار دیگر قصد داشت با ضربه سر دروازه استقلال را باز کند که این بار هم ناموفق بود.

دقیقه 51: ضربه ایستگاهی مهدی ترابی پس از برخورد به تیر دروازه به سر سیدحسین حسینی برخورد کرد و راهی کرنر شد.

دقیقه 59: فرشید اسماعیلی در محوطه جریمه صاحب توپ شد که پس از چرخش شوتی را به سمت دروازه سایپا زد و توپ با اختلاف بسیار کمی به اوت رفت.

دقیقه 64: روزبه شاه‌علیدوست با شوتی قصد باز کردن دروازه استقلال را داشت که حسینی موفق به مهار توپ شد.

دقیقه 71: محمد عباس‌زاده روی ارسال از روی ضربه ایستگاهی ضربه سر خوبی به توپ زد که توپ به زیر طاق دروازه برخورد کرد و به بیرون آمد.

دقیقه 73: علی قلی‌زاده با حسینی در موقعیت تک به تک قرار گرفت که دروازه‌بان استقلال این بار موفق به دفع توپ شد.

دقیقه 1+90: استقلالی‌ها برای به ثمر رساندن گل دوم خود تلاش زیادی انجام دادند که فلاح‌زاده در نهایت توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 6+90: ارسال خسرو حیدری به داخل محوطه جریمه کنترل خوب علی قربانی را به دنبال داشت، اما ضربه نهایی او از کنار دروازه به بیرون رفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان