بازدید 4533

تمرین تراکتور تا تعیین تکلیف یحیی تعطیل شد

کد خبر: ۷۶۱۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸ 06 January 2018

تعطیلی تمرین تراکتورسازی تا بعد از تعیین تکلیف سرمربی این تیم خبر عجیبی نبود چرا که در طول هفته گذشته، هشدارهای مستقیم در رسانه ها منتشر شده بود.

به گزارش تاباک ورزشی، تمرین تیم تراکتورسازی فردا تعطیل خواهد بود و یحیی گل محمدی به تهران سفر خواهد کرد تا در جلسه ای مهم شرکت کند. تراکتورسازی روز گذشته مقابل استقلال به تساوی بدون گل خانگی رسید تا برخی هواداران تیم تبریزی به شعار دادن علیه یحیی گل محمدی بپردازند و خواهان برکناری او شوند. در این شرایط قرار است یحیی گل محمدی فردا یا دوشنبه جلسه ای را با مدیرعامل تراکتورسازی برگزار کند و تکلیفش برای ماندن یا رفتن در این جلسه مشخص و نهایی شود! به همین منظور گل محمدی تمرین فردای تراکتورسازی را تعطیل اعلام کرد تا هم بازیکنان یکروز استراحت کنند و هم خودش بتواند برای جلسه با مدیرعامل در تهران باشد. 

تراکتورسازی در بازی دیروز با استقلال عملکرد نسبتا خوبی هم داشت و اگرچه آبی ها نمایش همیشگی را ارائه ندادند؛ اما تراکتورسازی می توانست با استفاده از موقعیت هایش برنده زمین هم لقب بگیرد. بر این اساس یحیی گل محمدی نیز در کنار زمین جوش و خروش زیادی داشت و در طول 90 دقیقه بارها با بازیکنانش بر سر مسائل مختلف به صحبت پرداخت.سرمربی نگران تراکتورسازی دیروز آرامش همیشگی روی نیمکت را نداشت و نشان داد استرس زیادی برای کسب پیروزی مقابل استقلال دارد؛ اتفاقی که به سرانجام نرسید و حالا آینده این مربی در تراکتور به خطر افتاده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار