بازدید 5818

نامه اعتراضی فراکسیون امید به روحانی

کد خبر: ۷۵۸۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵ 26 December 2017

عضو فراکسیون امید مجلس از نامه فراکسیون متبوعش به رئیس جمهور در اعتراض به گرانی برخی اقلام بویژه تخم‌مرغ خبر داد.

به گزارش فارس پروانه مافی نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به گران شدن برخی اقلام، اظهار داشت: فراکسیون امید نسبت به موضوعاتی که برای عموم مردم حساس است و مورد توجه قرار گرفته نیز حساس است.

وی افزود: فراکسیون امید به این موضوعات قطعا ورود خواهد کرد؛ چنانچه در جلسه اخیر فراکسیون نیز موضوع گرانی مطرح شده است.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: نمایندگان مجلس از وظایف نظارتی‌شان، نظارت بر چگونگی اجرای فعالیت‌ها در دستگاه است، لذا بحث گرانی هم یکی از همین فعالیت‌هاست و ما در این زمینه قطعا ورود خواهیم کرد.

مافی اضافه کرد: البته بحث گرانی تخم‌مرغ به مساله آنفلوآنزای مرغی برمی‌گردد و اتفاقاتی که برای مرغداری‌های در ارتباط با این بیماری در ماه گذشته رخ داد و اکنون آثار آن هشداری است که آنفلوانزای مرغی داشت اما در هر صورت باید قابل کنترل و مهار از سوی دولت باشد و بتواند جایگزین‌های مناسبی را داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که در لایحه بودجه سال 97 نیز بندی درخصوص افزایش قیمت بنزین هم قید شده است آیا فراکسیون امید به این موضوع نیز ورود خواهد کرد یا خیر، گفت: مجلس قصد این را دارد که در کلیه مباحثی که از نظر مالی فشارهایی را به عموم مردم وارد می کند ورود کند و آنها را مهار کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عموماً ورودهای فراکسیون امید در زمینه‌های مختلف در قالب بیانیه و نامه بعضا مطرح می‌شود عنوان کرد: در حال حاضر در حال تهیه نامه‌ای به رئیس‌جمهور درباره گرانی برخی اقلام و موارد ذکر شده در فراکسیون امید هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار