بازدید 10502

تعقیب و گریز پلیس تهران با فروشندگان مواد مخدر

کد خبر: ۷۵۸۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۲ 25 December 2017

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق شدند در یک عملیات ویژه و با تعقیب و شلیک، اتومبیل قاچاقچیان ماده مخدر را متوقف و یک کیلو و نیم «گل» را کشف و ضبط کنند.

به گزارش مهر، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در حاشیه طرح جمع آوری معتادان پرخطر گفت: نیروهای ما در پایگاه دوم مبارزه با مواد مخدر غرب تهران از طریق گزارشات مردمی متوجه باند شش نفره ای شدند که در غرب تهران به صورت منسجم و سازمان یافته شده اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر گل می کنند.

وی افزود: مراقبت و شناسایی کاملی در این زمینه صورت گرفت و در یکی از طرح مراقبت ها متوجه شدیم عوامل باند بیش از یک کیلو و نیم مواد مخدر از نوع «گل» را بسته بندی کرده اند و قرار است با یک ماشین مدل بالا آن را توزیع کنند.

سرهنگ محمد بخشنده ادامه داد: تعقیب این ماشین در دستور کار ماموران نیروهای پایگاه دوم قرار گرفت؛ ماموران ما به خودروی مورد نظر دستور ایست دادند اما این ایست، مورد توجه قرار نگرفت.

تعقیب و گریز پلیس تهران با فروشندگان مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران افزود: بر اثر بی توجهی به فرمان ایست، پلیس برابر قانون به کار گیری سلاح، به سوی خودرو شلیک کرد و راننده را از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار داد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این تعقیب و گریز، یک کیلو و نیم مواد مخدر گل به صورت پک شده، ضبط و توقیف شد.

تعقیب و گریز پلیس تهران با فروشندگان مواد مخدر

تعقیب و گریز پلیس تهران با فروشندگان مواد مخدر

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی