بازدید 4198

پارس جم0-گسترش فولاد2/داماد،حریف پدرزن نشد

با این پیروزی بزرگ، شاگردان فیروزکریمی در گسترش 23 امتیازی شدند و به رده هفتم جدول صعود کردند و به سومین پیروزی متوالی خود در این فصل رسیدند. تیم پارس جنوبی هم با وجود شکست در این دیدار با 29 امتیاز در رده دوم جدول باقی‌ ماند و نتوانست از فرصت تساوی پرسپولیس استفاده کند.
کد خبر: ۷۵۸۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵ 24 December 2017

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال با برتری تیم گسترش فولاد مقابل پارس جنوبی به پایان رسید تا جمی ها از فرصت توقف پرسپولیس صدرنشین استفاده نکنند.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته شانزدهم لیگ برتر هفدهم امروز (یکشنبه) با دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و گسترش فولاد تبریز از ساعت 16:30 در ورزشگاه تختی جم به پایان رسید که در این دیدار تیم گسترش فولاد موفق شد با نتیجه 2 بر صفر از سد میهمان خود بگذرد. گل‌های این دیدار را پیمان بابایی در دقیقه 18 و احمد موسوی در دقیقه 7+90 به ثمر رساندند.

قضاوت دیدار پارس جنوبی - گسترش فولاد را رضا مهدوی بر عهده داشت. او در این دیدار به ادسون هنریکه و عزیز معبودی از تیم گسترش کارت زرد نشان داد. با این پیروزی شاگردان فیروز کریمی 23 امتیازی شدند و به رده هفتم جدول صعود کردند و به سومین پیروزی متوالی خود در این فصل رسیدند. تیم پارس جنوبی هم با وجود شکست در این دیدار با 29 امتیاز در رده دوم جدول باقی‌ ماند.

فیروز کریمی پدرهمسر مهدی تارتار است و با این برد نشان داد که هنوز فوت آخر را به شاگرد سابقش نیاموخته تا در این دیدار بزرگ، دومین شکست خانگی پارس جم بالانشین را رقم بزند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی