بازدید 2813

بیش از ۱۹ هزار قراداد آتی سکه بسته شد

معامله گران بازار آتی سکه روز گذشته ۱۹ هزار و ۴۰۲ قرارداد برای تحویل ماه های آینده را به ارزش ۳ هزار و ۱۱۴ میلیارد ریال منعقد کردند.
کد خبر: ۷۵۸۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵ 24 December 2017

معامله گران بازار آتی سکه روز گذشته ۱۹ هزار و ۴۰۲ قرارداد برای تحویل ماه های آینده را به ارزش ۳ هزار و ۱۱۴ میلیارد ریال منعقد کردند.

به گزارش بورس کالای ایران، دیروز در سررسید دی ماه امسال ۱۶۵ قرارداد منعقد شد که قیمت تسویه سکه با رشد ۰.۵۲ درصدی به یک میلیون و ۴۱۳ هزار تومان رسید. در سررسیدهای اسفند امسال و اردیبهشت سال آینده نیز به ترتیب ۳۴ و ۷۱ قرارداد به ثبت رسید که بهای سکه برای تحویل اسفند ماه با رشد ۰.۵۷ درصدی به یک میلیون ۴۴۸ هزار تومان و برای تحویل اردیبهشت سال آینده با رشد ۰.۶۷ درصدی به یک میلیون و ۴۹۴ هزار تومان رسید.

همچنین دو سررسید دورتر بازار که به طور معمول بیشترین حجم قراردادها به این دو سررسید اختصاص دارد، موعد تحویل تیر و شهریور سال آینده هستند که روز گذشته در سررسید تیر ۷۲۹ قرارداد و در سررسید شهریور ۹۷ بالغ بر ۱۸ هزار و ۴۰۳ قرارداد بر تابلوی معاملات درج شد.

بهای سکه در قرارداد تحویل تیر سال آینده با ۰.۴۵ درصد رشد کرد و یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله شد و در قرارداد شهریور سال آینده نیز معامله گران شاهد ثبت سکه یک میلیون و ۶۰۹ هزار تومانی و رشد ۰.۵ درصدی بر تابلوی معاملات بودند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر