بازدید 3098

واکنش داورزنی به جنجال مجمع تکواندو:به کسی نگفتم پولادگر نمی آید!

کد خبر: ۷۵۸۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ 24 December 2017

داورزنی بعد از مجمع و در پاسخ به اعتراض های یکی از کاندیداهایی که گفته می شد رییس جدید تکواندو خواهد شد، درباره کاندیداتوری کلانتری توپ را به زمین او انداخت و گفت این کلانتری بود که خواستار نظر وزارت ورزش درباره ورودش به انتخابات بود !

به گزارش تابناک ورزشی، داورزنی بعد از مجمع جنجالی دیروز جلسات برگزار شده بین پولادگر و کلانتری را هم تایید کرد و همچنین درباره ورود وزارت ورزش به انتخابات گفت:«بسیاری می خواستند پولادگر رییس فدراسیون بماند.ما نمی‌خواستیم فضا به این صورت باشد که بگوییم در وزارت ورزش دستوری تصمیم گرفته می‌شود و با توجه به تماس هیات‌ها می‌خواستیم پولادگر بماند.به هر حال وزارت ورزش هم باید به عنوان مجری بی‌طرف (!) در چنین مواقعی باشد. ما هم دیدیم شرایط به این صورت است پس فرصت دادیم تا مجمع تصمیم بگیرد.»

اما با توجه به اینکه داورزنی و پولادگر همیشه روابط خوبی با هم داشتند و چندباری هم رفتارهای حمایتی از یکدیگر داشتند، این سوال پیش می آید که چرا روند انتخابات تکواندو به این سمت رفت؟ ابتدا صحبت این بود که وزارت ورزش کلانتری را می خواهد بر مسند بنشاند و فشار زیادی به پولادگر برای کناره گیری با برگزاری جلسه ای آوردند اما صبح روز مجمع در چرخشی 180 درجه ای رای به نفع پولادگر تغییر می کند تا شائبه تاثیر دوستی داورزنی و پولادگر و تاثیر آن در نتیجه انتخابات قوت بگیرد !

در هر دو صورت دخالت خارجی در روند انتخابات در هر فدراسیونی بر خلاف قانون و ادعاهاست که می تواند عملکرد آن را تحت تاثیر قرار بدهد.با این حال و با هر بازی عجیب و غریبی که راه انداخته بودند پولادگر که مدت هاست به خاطر عملکرد دور از انتظار تیم ملی مورد انتقاد است، در فدراسیون ماندگار شد. حال باید دید او در این فرصت دوباره و با توجه به پیش رو بودن بازی های آسیایی می تواند تکواندو را به روزهای اوجش بازگرداند یا همچنان در ردیف اول انتقاد قرار می گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی