بازدید 5563
خبر

ریاست پولادگر برتکواندوی ایران چهارسال دیگر تمدید شد

در حالی که گفته می شد پولادگر به نفع یکی از کاندیداهای رقیب به خصوص کلانتری کنار می رود، اما از تعداد اعضای مجمع که ٤٣ نفر بودند 41 رای به حساب رئیس رای خود را ریختند تا مشخصشود همه چیز شبیه یک بازی از پیش تعیین شده بود. رضایی یک رای کسب کرد و یک رای هم باطل شد.
کد خبر: ۷۵۷۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴ 23 December 2017

به رغم همه زمزمه های موجود و اوضاع وخیم تکواندوی ایران، رئیس فدراسیون تکواندو بعد از 16سال ریاست، بار دیگر توسط مجمع پرحرف وحدیث امروز،در سمت خود ابقا شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون تکواندو پیش از ظهر امروز(شنبه) به ریاست محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و با حضور شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک، محمد شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها برگزار شد. در این مجمع مسعود امینی باغبادرانی، سید محمد پولادگر، سیروس رضایی لیماهی، علیرضا صیاد، لقمان کشاورز، مختار کلانتری و جمشید محمدی سهرابی، به عنوان نامزدهای واجد شرایط حضور داشتند که مختار کلانتری، لقمان کشاورز و جمشید سهرابی مجمع را به نشانه اعتراض ترک کردند و انصراف دادند تا سه کاندیدا یعنی امینی، پولادگر و رضایی در انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو باقی بمانند.

در حالی که گفته می شد پولادگر به نفع یی از کاندیداها کنار می رود، اما تعداد اعضای مجمع ٤٣ نفر بود که در نهایت محمد پولادگر با 41 رای به عنوان رئیس انتخاب شد. رضایی یک رای کسب کرد و یک رای هم باطل شد.

ریاست پولادگر برتکواندوی ایران چهارسال دیگر تمدید شد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان