بازدید 5962

شب جنجالی طاهری و جواب های عجیب به اتهامات مالی پرسپولیس

کد خبر: ۷۵۶۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 19 December 2017

مدیر عامل سابق پرسپولیس در گفت‌وگوی جنجالی و تلفنی با برنامه نود هرچقدر دست به فرافکنی زد نتوانست از زیر بار پرسش های بسیار درباره مسابل مبهم مالی پرسپولیس شانه خالی کند.

 به گزارش تابناک ورزشی، علی‌اکبر طاهری که در این برنامه با حملات تند هدایتی مواجه شده بود، اعلام کرد: سازمان‌های نظارتی و بازرسی می‌توانند به موضوعات مالی باشگاه پرسپولیس ورود کنند اما یک سری مسائل گفته می‌شود که شائبه‌هایی به وجود می‌آورد. ما دیدیم یک نفر هدیه‌ای داده است؛ من می‌گویم در فصل 95-94 ، ورودی ما 34 میلیارد تومان و یک سال بعد 36 میلیارد تومان بوده است که از اجاره اماکن، دریافتی ای اف سی، شهریه دانشگاه و ... به دست آمده و از سامانه هواداری 44 میلیارد و 300 میلیون تومان جذب کرده‌ایم.

 طاهری اضافه کرد: این فرد(هدایتی) آنقدر دروغ می‌گوید که دروغ خودش هم باورش شده ؛ فردا یا پس فردا نشست مطبوعاتی خواهم گذاشت و تمام مسائل را می‌گویم. 18 سال از عمر برنامه 90 می‌گذرد؛ در این مدت به اسم روشنگری فوتبالی چه اتفاقی افتاده؟ مگر من می‌توانم بگویم در دربی ثانیه‌ای 6-5 میلیون تومان تبلیغات می‌گیرند ولی اجازه نمی‌دهند یک شرکت تبلیغات 50-40 میلیون تومانی را با یک میلیارد و 200 میلیون تومان بگیرد؟ 400 تا 500 میلیارد تومان حداقل حق پخش تلویزیونی است که در هر فصل باید به باشگاه‌ها برسد و 70 درصد منابع مالی باشگاه‌ها از این راه تامین می‌شود ولی آیا این کار در ایران صورت می‌گیرد؟بنده اجازه نمی‌دهم با من آیتم برنامه را بچینند؛ ما کاری که انجام دادیم را گفتیم.

 مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس پیرامون پرونده شکایت ریزه اسپور از پرسپولیس و طارمی گفت: شما(فردوسی‌پور) طوری حرف‌ها را مطرح می‌کنید که انگار مدیر آن باشگاه چه تخلفی کرده ؛ وکیل باشگاه که یکی از وکلای خبره هستند به همراه آقای ابراهیمی و وکیل طارمی صحبت کردند تا موضوع حل شود؛ بیست و چهارم فروردین ماه آقای طارمی با باشگاه پرسپولیس قراردادی دو ساله امضاء کرد و ما هیچ تخلفی انجام ندادیم.

 مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: در جلسه اخیر آقای گرشاسبی به همراه وکیل و مدیر امور بین‌الملل باشگاه با مسؤولان ریزه اسپور گفتند تمام مطالبی که در رسانه‌های ما اعم از شنیداری، نوشتاری و ... و مباحث مجازی و ادعای برخی افراد که گفته‌اند به باشگاه پول دادیم را به فیفا ارائه کرده‌اند.بیست و چهارم فروردین ماه 95 قراردادی امضاء کردیم تا آقای طارمی دو فصل دیگر در پرسپولیس بماند که مستند و قابل ارائه است؛ روز قبل از اینکه او به ترکیه برود، سر مبالغ هم به توافق رسیدیم ولی یک هفته بعد دیدیم طارمی با ریزه اسپور قرارداد بسته که آقای ابراهیمی، وکیل این بازیکن هم گفت خود من هم از این انتقال تعجب کردم.

 او ادامه داد: همان مقطع قصد شکایت از طارمی داشتیم ولی بعد از صحبت با او قرار شد نماینده باشگاه به ترکیه برود و همراه او به ایران بیاید که همین اتفاق هم رخ داد؛ ضمن اینکه آقای وثوق احمدی گفت اگر ما یک دست خط هم از طارمی داشته باشیم، در فیفا قابل استناد است. 

مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس در خصوص بازی نکردن گولچ با وجود قرارداد سنگینی که داشت، اظهار کرد: آیا مدیر عامل باشگاه کنار زمین می‌ایستد تا بگوید یک بازیکن بازی کند یا خیر؟؛ یک روز بشار رسن بازی می‌کند و یک روز محسن مسلمان؛ طارمی هم وقتی از ترکیه برگشت چند هفته نیمکت‌نشین بود.چه کسی گفته به گولچ پول ندادیم؟ 154 میلیون تومان پول به او پرداخت کردیم.

 او با بیان اینکه مشکل آقای دایی 115 میلیون تومان بوده ولی الان 3 میلیارد تومان شده است، اذعان کرد: خواسته ایشان در ابتدا کم بوده ولی در ادامه خواسته عوض شده و به دلیل شکایت آقای دایی بیشتر شده است؛ ضمنا هیچ نامه‌ای از آقای دایی به دبیرخانه نرفته و فقط یک نامه برای ذی حساب رفته است. ایشان(علی دایی) قبلا گفته بود 9 نامه به باشگاه پرسپولیس زدیم ولی الان می‌گوید 36 نامه که متناقض است؛ مگر با آقای دایی پدر کشتگی داریم که نامه‌های ایشان را نگیریم؛ دبیرخانه باشگاه تمام نامه‌ها را دارد؛ ضمنا قرار بود صحبت های آقای دایی صورت جلسه شود که این اتفاق نیفتاد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی