بازدید 7203
۵
لغو سوری افزایش قیمت سراتو

نمایندگی ها، سراتو موجودی ندارند قیمت هم ندارند

صبح امروز مطلبی پیرامون افزایش 14 میلیون تومنی قیمت سراتو توسط گروه خودروسازی سایپا منتشر شد. بعد از این مطلب مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت که با اعلام دستور عدم افزایش قیمت سراتو به معاونت فروش و بازاریابی سایپا و بازگشت قیمت خودرو به شرایط قبل، موضوع افزایش قیمت در مقطع فعلی اجراء نمی ‌شود. این در حالی است که گویا این لغو افزایش قیمت سوری است!
کد خبر: ۷۵۵۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳ 16 December 2017

صبح امروز مطلبی پیرامون افزایش 14 میلیون تومنی قیمت سراتو توسط گروه خودروسازی سایپا منتشر شد. بعد از این مطلب مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت که با اعلام دستور عدم افزایش قیمت سراتو به معاونت فروش و بازاریابی سایپا و بازگشت قیمت خودرو به شرایط قبل، موضوع افزایش قیمت در مقطع فعلی اجراء نمی ‌شود. این در حالی است که گویا این لغو افزایش قیمت سوری است!

به گزارش تابناک اقتصادی، گروه خودروسازی سایپا در هفته گذشته اعلام کرد که قیمت انواع خودروهای سواری سراتو را بین 11 تا 14 میلیون تومان افزایش داده است. این موضوع طی بخشنامه ای به تمام نمایندگی های این خودورساز اعلام شد.

پس از انتشار بخشنامه و مسجل شدن افزایش قیمت انواع خودروهای سواری سراتو، رسانه های بسیاری به انتقاد از این افزایش قیمت پرداختند. صبح امروز مورخه 25 آذر 1396 نیز مطلبی در انتقاد از این افزایش قیمت در سایت تابناک اقتصادی منتشر شد. بعد از گسترده شدن دامنه این انتقادات مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد که افزایش قیمت سراتو در حال حاضر منتفی شده است. محسن جهرودی گفت: در راستای حمایت از مصرف کنندگان و سیاست ‌های دولت خدمتگزار با اعلام دستور عدم افزایش قیمت سراتو به معاونت فروش و بازاریابی سایپا و بازگشت قیمت خودرو به شرایط قبل، موضوع افزایش قیمت در مقطع فعلی اجراء نمی‌ شود. وی در خصوص علل افزایش قیمت خودرو با توجه به افزایش هزینه‌ های سربار تولید افزود: با کنترل هزینه ‌های مرتبط با تولید و در راستای حمایت مستمر از مصرف کنندگان هزینه ‌ها را کنترل خواهیم کرد. بنا بر اعلام شرکت خودروسازی سایپا، در حال حاضر طرح ویژه فروش و تحویل فوری خودروی سراتو آپشنال با قیمت قبلی 104 میلیون و 158 هزار تومان در نمایندگی‌ های سراسر کشور در جریان است.

با پیگیری های صورت گرفته توسط سایت تابناک اقتصادی و تماس با چند نمایندگی در استان های مختلفی چون تهران، اصفهان و خراسان رضوی مشخص شد که این نمایندگی ها در حال حاضر سراتو موجود ندارند و هنگامی که پیرامون قیمت سراتو از آن ها سئوال شد همه آن ها اعلام کردند به دلیل آن که قیمت آن هنوز تصویب نشده است، قیمت نداریم!

با این اوضاع درست است که مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام نموده که فعلا افزایش قیمت انواع خودروهای سواری سراتو منتفی است اما باید گفت که اولاً آیا نمایندگی های شما از این نوع خودرو موجودی دارند که بخواهند با همان قیمت قبلی به خریداران عرضه کنند؟ ثانیاً اگر افزایش قیمت سراتو لغو شده و به نمایندگی ها ابلاغ شده است چرا نمایندگی های سایپا در استان های مختلف از قیمت سراتو ابراز بی اطلاعی نموده اند؟

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۵
دروغ محض ، حداقل 400-500 تا سراتو در انبار جاده مخصوص مدتهاست انبار شده . چون کنار جاده است میبینم در بقیه انبارها هم قطعا چند هزار تایی دارن
وقتی قیمت هارا افزایش میدهند ، میگویند به دنبال حمایت از مصرف کننده هستیم .
این هم از مدیر مسئول یکی از بزرگترین کارخانه های صنعت کشور
این فطرت صنایع داخلی است فقط در خدمت سرمایه گذار نامرد است
شخصی به قصابی رفت وپرسید گوشت کیلویی چنده؟ قصاب گفت 50 تومن. شخص گفت اون قصاب پایینیه که نوشته 45 تومن.قصاب گفت پس چرا از اون نخریدی؟ یارو گفت اون گوشتش تموم شده بود. قصابه گفت منم وقتی گوشتم تموم بشه کیلویی 40 تومن میفروشم
عمراکسی بتونه با قیمت قبلی 1 ماشین ثبت نام کنه یا بخره!
همه اینها برای کم کردن فشار افکار عمومی هست، آب ها که از آسیاب بیوفته قیمت جدید رو اعمال میکنند!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار
وب گردی