بازدید 4091

نیمه نهایی جذاب و پر دربی در جام حذفی ایران

در قرعه کشی مرحله نیمه نهایی کلا ۳ حالت ممکن است رخ دهد. در جذابترین حالت دربی تهران و تبریز فینالیست های جام حذفی را مشخص خواهند کرد و استقلال باید به مصاف رقیب سنتی خود پرسپولیس برود. باید تا چهارشنبه که مرحله یکچهارم به پایان می رسد صبر کرد
کد خبر: ۷۵۵۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 16 December 2017

با نهایی شدن ۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی ، احتمال شکل گرفتن یک نیمه نهایی جذاب و پر از دربی زیاد شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، ‌با صعود پرسپولیس به مرحله یکچهارم نهایی ، بازیهای این مرحله در روزهای ۲۷ و ۲۸ آذر برگزار می شود. چهره ۴ تیم مرحله نیمه نهایی در طی دیدارهای استقلال با ایرانجوان بوشهر ، پرسپولیس با صنعت نفت آبادان ، گسترش فولاد با خونه به خونه و تراکتورسازی با استقلال خوزستان مشص می شود.

جام حذفی در سراسر دنیا به جام شگفتی ها معروف است و این مسئله در این دوره جام حذفی بسیار نمود پیدا کرد و تیمهای لیگ برتری نظیر ذوب آهن ، پیکان ، پارس جنوبی ، فولاد و .... بوسیله تیم های غیر لیگ برتری از گردونه رقابتها خارج شدند. با این اوصاف احتمال وقوع شگفتی در مرحله یک چهارم نهایی کم نیست ولی با فرض اینکه هیچ شگفتی ای رخ ندهد و تیمهای لیگ برتری تیمهای غیر لیگ برتری را حذف کنند و در جدال تیمهای لیگ برتری تیمی که در جدول بالاتر قرار گرفته موفق به صعود شود باید منتظر یک نیمه نهایی پر هیجان با حضور پرسپولیس ،‌ استقلال ، تراکتورسازی و گسترش فولاد باشیم.

در قرعه کشی مرحله نیمه نهایی کلا ۳ حالت ممکن است رخ دهد. در جذابترین حالت دربی تهران و تبریز فینالیست های جام حذفی را مشخص خواهند کرد و استقلال باید به مصاف رقیب سنتی خود پرسپولیس برود و تراکتورسازی هم باید با همشهری آماده این روزهای خود یعنی گسترش فولاد دیدار کند. دو حالت دیگر قرعه کشی نیز جذابیت های خاص خود را دارد. در یک حالت قرمزهای تهران و تبریز و آبی های تهران و تبریز با هم رو به رو خواهند شد.مصاف گل محمدی با تیم سابق خود همیشه دیدنی بوده است. در آخرین حالت نیز جدال استقلال با تراکتورسازی همه نگاه ها را به سمت خود معطوف خواهد کرد. تقابل این دو تیم در چند فصل اخیر در لیگ تعیین کننده و سرنوشت ساز بوده و این بار در جام حذفی می توانند یک دیدار به یاد ماندنی را رقم بزنند.

به هر حال باید تا روز چهارشنبه که مرحله یک چهارم نهایی به پایان می رسد و پس از آن قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی صبر کرد و دید چه سرنوشتی در انتظار این دوره از رقابتها است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر