بازدید 3339

آتش در کارگاه میز و صندلی چهاردانگه

کد خبر: ۷۵۵۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲ 14 December 2017

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش سوزی در کارگاه تولید میز و صندلی در بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: اقدام سریع آتش نشانان از انفجار ۱۲ بشکه تینر در این کارگاه جلوگیری کرد.

به گزارش مهر، سید جلال ملکی صبح پنج شنبه اظهار داشت: ساعت ۵:۰۹ صبح امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه تولید میز و صندلی در بزرگراه آزادگان خیابان غفاری به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد، که بلافاصله ۲ ایستگاه به همراه تانکر آب به این محدوده که خارج از محدوده خدمات رسانی شهرداری و آتش نشانی تهران و مربوط به بخش چهاردانگه بود، اعزام شدند.

وی ضمن تشریح محل آتش سوزی اضافه کرد: محل آتش سوزی یک محوطه کارگاهی با وسعت ۳۰۰۰ متر مربع، متشکل از چندین کارگاه بود، که یکی از کارگاه ها به وسعت ۱۵۰ متر دچار آتش سوزی شده بود و زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند، آتش کاملا شعله ور و در حال سرایت به کارگاه های هم جوار بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان این که ۱۲ عدد بشکه ۲۲۰ لیتری حاوی تینر و مایعات قابل اشتعال در قسمت ورودی این کارگاه قرار داشت، گفت: تاخیر در عملیات آتش نشانان و انفجار این بشکه ها می توانست وضعیت را بسیار بحرانی کرده و سرایت آتش به کارگاه های اطراف را موجب شده و احتمال تلفات و یا مصدوم شدن افراد نیز افزایش می یافت.

ملکی اضافه کرد: آتش نشانان با سرعت عملیات را آغاز کرده و از رسیدن آتش به بشکه های تینر و کارگاه های اطراف جلوگیری و در ساعت ۶:۴۶ و پس از خاموش شدن کامل آتش، محل برای لکه گیری و بررسی علت و میزان خسارت تحویل نیروهای آتش نشانی چهاردانگه شد.

وی گفت: این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل