بازدید 8532

بنت: ایران باید به‌خاطر حزب‌الله حساب پس دهد

کد خبر: ۷۵۴۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۴ 12 December 2017

وزیر آموزش رژیم صهیونیستی گفت ایران باید به خاطر حزب‌الله، حساب پس دهد.

به گزارش فارس، «نفتالی بنت» وزیر آموزش رژیم‌صهیونیستی مدعی شد ایران باید به خاطر اقدامات حزب‌الله در لبنان و سوریه، حساب پس دهد.

بنت طی مصاحبه با وبگاه «تایمز اسرائیل» ضمن بیان اینکه اسرائیل تمایلی به درگیری نظامی با ایران ندارد، گفت اما هر کاری را برای ممانعت از تثبیت حضور نظامی ایران در سوریه انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: «رویکرد من این است که به صورت تدریجی ایران را مسئول اقداماتش قرار دهیم. و هر راکتی که از جنوب لبنان به حیفا شلیک شود را موشکی ایرانی بدانیم.»

بنت با بیان اینکه سعی دارد دیگر وزیران کابینه رژیم صهیونیستی را به عقاید خودش درباره ایران مجاب کند، ادعا کرد: «(اما) اسرائیل هیچ نظری به خاک لبنان، سوریه و مخصوصا ایران ندارد. هر درگیری که رخ دهد، نتیجه اقدامات ستیزه‌جویانه‌ای است که علیه ما انجام می‌شود.»

وزیر آموزش رژیم‌صهیونیستی ضمن ابراز نگرانی درباره وضعیت سوریه، اظهار داشت: «دولت اسد در سوریه تقریبا با ثبات شده و گویا پیروز شده است...ایران اکنون قصد دارد به‌صورت نظامی در سوریه مستقر شود تا تهدیدی مستقیمی علیه اسرائیل داشته باشد.»

وی ضمن انتقاد از توافق هسته‌ای ایران مدعی شد: «طی ۸ تا ۱۳ سال آینده، ایران می‌تواند تعداد زیادی بمب اتمی تولید کند...توافق فعلی ایرادات زیادی دارد که باید برطرف شود.»

بنت در پایان خواستار تغییر نظام ایران شده و افزود: «البته معتقدم ما نباید آغاز کننده این امر باشیم.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر