بازدید 5028
خبر

مالک جدیدسپیدرودباسرمربی برزیلی آمد ونظرمحمدی رابرکنارکرد

با اعلام کیومرث بیات، مالک باشگاه سپید رود رشت، علی نظر محمدی سرمربی این تیم از سمت خود برکنار شد و سیمائو سیلمار برزیلی هدایت این باشگاه را برعهده گرفت.
کد خبر: ۷۵۴۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۳ 11 December 2017

مالک جدید باشگاه سپیدرود اعلام کرد علی نظرمحمدی از سرمربیگری این تیم برکنار شده است و سرمربی جدید برزیلی جای او می نشیند.

به گزارش تابناک ورزشی،با اعلام کیومرث بیات، مالک باشگاه سپید رود رشت، علی نظر محمدی سرمربی این تیم از سمت خود برکنار شد و سیمائو سیلمار برزیلی هدایت این باشگاه را برعهده گرفت.

کیومرث بیات مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت، امشب (دوشنبه) در اقدامی عجیب به یک‌باره علی نظرمحمدی سرمربی، علی بهارمست سرپرست و رادنی دیدار مدیر رسانه‌ای سپیدرود را برکنار و اعلام کرد از این پس سیمائو سیلمار برزیلی به عنوان سرمربی جدید تیم سپیدرود منصوب شده است. مالک جدید باشگاه سپیدرود همچنین امید روانخواه را به عنوان دستیار سیلمار برزیلی و احمد آهنگی را به عنوان سرپرست جدید معرفی کرد. بیات در حالی اقدام به این تغییر و تحول در باشگاه سپیدرود کرده است که روز پنجشنبه در جلسه‌ای با نظرمحمدی از او حمایت کرده و حتی روز گذشته (یکشنبه) این سرمربی تیم در تمرینات تیم سپیدرود شرکت کرد.

مالک جدیدسپیدرودباسرمربی برزیلی آمد ونظرمحمدی رابرکنارکرد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار