بازدید 4370

پزشک قلابی در سیرجان بازداشت شد

کد خبر: ۷۵۱۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ 02 December 2017

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از دستگیری یک پزشک قلابی در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم در حال حاضر به اتهام کلاهبرداری و فعالیت در امور پزشکی بدون داشتن پروانه، در بازداشت موقت به‌سر می‌برد.

به گزارش آرمان، محسن نیکورز با اعلام این خبر افزود: در پی کسب گزارش معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی شهرستان سیرجان، مشخص شد، فردی با نام مستعار دکتر شکیبا اهل و ساکن استان البرز، خود را متخصص زنان و زایمان معرفی کرده است.

این مقام قضائی‌عنوان‌کرد: رسیدگی به این موضوع به‌دلیل اهمیت در دستورکار دادستانی قرار گرفت و با اقدام به‌موقع و دستورات قاطع قضائی و در اقدامی غافلگیرانه دکتر قلابی در شهر سیرجان دستگیر شد.

دادستان سیرجان بیان کرد: تحقیقات اولیه در این رابطه حکایت از آن دارد که هویت اصلی وی (سکینه،ح) است و متهم سابقه رابطه نامشروع و قوادی را در پرونده خود دارد.

وی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: متهم خود را دکتر شکیبا متخصص زنان‌وزایمان معرفی و مراجعانی که دچار مشکل نازایی بوده‌اند را در منزل معاینه و پس از دریافت مبالغ هنگفت از مالباختگان، پس از نمونه‌برداری، دارو تجویز و در مواردی اقدام به انجام عمل تراشه رحم نیز کرده و به مراجعان توصیه به مصرف موادمخدر و مشروبات‌الکلی جهت جلوگیری از سقط احتمالی می‌کرده است.

دادستان سیرجان اعلام کرد: در تحقیقات به‌عمل آمده از سوی پلیس آگاهی وی فاقد تحصیلات دانشگاهی است.

این مقام قضائی اعلام کرد: تاکنون بیش از 30 نفر به‌عنوان شاکی به دادسرای سیرجان مراجعه کرده و حسب مستندات ارائه شده تاکنون مبلغی در حدود سه‌میلیارد ریال از مالباختگان اخاذی شده است.

نیکورز بیان کرد: با توجه به نحوه اقدام و گستره عمل وی ظاهرا اقدامات این پزشک تقلبی فراتر از سطح شهرستان و جنبه کشوری دارد کما اینکه تاکنون مالباختگانی از استان‌های همجوار نیز جزو شکات هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل