بازدید 6028
۲
گزارش بازی

پرسپولیس4-ذوب‌آهن0/برانکوتیمی‌بدون‌باخت‌درلیگ‌ایران‌نگذاشت،بدترین‌باخت‌عمرقلعه‌نویی

بار دیگر حریف مقابل پرسپولیس پنالتی از دست داد و از قضا اینبار هم ضربه مامور زدن پنالتی به تیرک دروازه بیرانوند برخورد کرد. در شرایطی که زاهدی فر یک پنالتی پرحریف و حدیث برای ذوب اعلام کرده بود، تبریزی آن را به تیرک دروازه کوبید تا سرنوشتی مشابه محسن فروزان و بوعذار نصیب او شود.
کد خبر: ۷۵۱۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱ 01 December 2017

برانکو ایوانکوویچ با پرسپولیس، با شکست ذوب‌آهن اصفهان تیمی در لیگ برتر ایران باقی نگذاشت که طعم باخت را مقابل تیمش تجربه نکرده باشند.پرسپولیس با این پیروزی 30 امتیازی شد و همچنان با یک بازی کمتر در صدر جدول قرار دارد.

به گزارش تابناک ورزشی،در ادامه دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 امروز (جمعه) تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 4 بر صفر پرسپولیس خاتمه یافت. علی علیپور در دقیقه 11، کمال کامیابی‌نیا در دقیقه 36، گادوین منشا در دقیقه 70 و فرشاد احمدزاده در دقیقه 79 برای پرسپولیس گلزنی کردند. مرتضی تبریزی در دقیقه 40 یک ضربه پنالتی را برای ذوب‌آهن از دست داد.

امیر قلعه نویی که پیش از این با تراکتورسازی و استقلال مقابل برانکو شکست خورده بود، اینبار تجربه شکست با ذوب آهن را هم به کارنامه خود اضافه کرد و رشید مظاهری نیز در یک روز کم فروغ نتوانست مانع از اشتباهات خط دفاعی تیمش شود و سرخ‌ها توانستند جشنواره گل خود در آزادی را با گل های منشا، علی پور، کامیابی نیا و احمدزاده رقم بزنند. در این بازی بار دیگر حریف مقابل پرسپولیس پنالتی از دست داد و از قضا اینبار هم ضربه مامور زدن پنالتی به تیرک دروازه بیرانوند برخورد کرد. در شرایطی که زاهدی فر یک پنالتی پرحریف و حدیث برای ذوب اعلام کرده بود، تبریزی آن را به تیرک دروازه کوبید تا سرنوشتی مشابه محسن فروزان و بوعذار نصیب او شود.

پرسپولیس در این دیدار با ترکیب علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان (از دقیقه 71 فرشاد احمدزاده)، وحید امیری( از دقیقه 86 آدام همتی)، گادوین منشا و علی علیپور( از دقیقه 78 سیامک نعمتی) به میدان رفت.

شاگردان قلعه‌نویی با ترکیب محمدرشید مظاهری، محمد نژادمهدی، جورجی گولسیانی ، مهدی مهدی‌پور، سیدمحمد حسینی، مرتضی تبریزی (از دقیقه 46 مهدی رجب‌زاده)، احسان پهلوان( از دقیقه 64 ربیع عطایا)، دانیال اسماعیلی‌فر، مهران درخشان‌مهر( از دقیقه 77 محمد ستاری)، حمید بوحمدان و کی‌روش استنلی به مصاف پرسپولیس رفتند.

دقیقه 1: پاس در عمق محسن مسلمان به گادوین منشا رسید اما تعلل مهاجم پرسپولیس باعث شد ضمن برخورد توپ با دستش، مدافعان ذوب‌آهن توپ را دفع کنند.

دقیقه 11: پاس در عرض خطرناک علی علیپور از سمت راست به داخل محوطه جریمه ذوب‌آهن به گادوین منشا نرسید و مدافعان ذوب‌آهن توپ را دور کردند.

دقیقه 21: کرنر خطرناک بازیکنان ذوب‌آهن با ضربه دانیال اسماعیلی‌فر به مرتضی تبریزی رسید که ضربه سر شیرجه‌ای این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 22: پاس پشت پای زیبای گادوین منشا در داخل محوطه جریمه به وحید امیری رسید تا او با یک پاس زیبا توپ را به علی علیپور رساند و مهاجم سرخپوشان با یک بغل پای زمینی گل نخست را به ثمر برساند.

دقیقه 29: شوت احسان پهلوان از پشت محوطه جریمه پرسپولیس با واکنش ناقص بیرانوند به کرند رفت. ضربه کرنر ارسالی بازیکن ذوب‌آهن نیز با ضربه سر کی‌روش استنلی از روی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 31: پاس در عمق مرتضی تبریزی به کی‌روش استنلی رسید که ضربه بی‌دقت این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 32: همکاری بازیکنان ذوب‌آهن در داخل محوطه جریمه با ضربه استنلی همراه شد که توپ در اختیار بیرانوند قرار گرفت. پرتاب بلند دروازه‌بان پرسپولیس نیز وحید امیری را در موقعیت ضد حمله قرار داد که پاس در عرض خوب این بازیکن با کنترل بی‌‌دقت محسن مسلمان باعث شد توپ در اختیار وحید مظاهری قرار بگیرد.

دقیقه 36: کرنر محسن مسلمان با عبور از روی سر علیپور به کامیابی‌نیا رسید و ضربه سراین بازیکن گل دوم پرسپولیس را رقم زد.

دقیقه 39: زاهدی‌فرد، داور این دیدار خطای هل دادن شجاع‌خلیل‌زاده را روی کی‌روش استنلی پنالتی اعلام کرد، پنالتی که مشکوک بود و جنجال زیادی به پا کرد.

دقیقه 40: پنالتی ذوبی‌ها توسط مرتضی تبریزی به تیرک دروازه پرسپولیس برخورد کرد تا شاگردان قلعه‌نویی یک فرصت خوب را برای کم کردن اختلاف با پرسپولیس از دست بدهند.

دقیقه 59: روی یک ضدحله فوق سریع از سوی پرسپولیسی‌ها این منشا بود که با رشید مظاهری تک به تک شد اما ضربه اش توسط گلر ذوب مهار شد.

دقیقه 74: شوت پرقدرت کامیابی نیا را مظاهری به طور ناقص مهار کرد تا فرصت برای ضربه آکروباتیک علی پور مهیا شود اما ضربه گلزن پرسپولیسی راهی به دروازه نیافت.

 شرح گل‌ها

 پرسپولیس 1 ذوب آهن 0: ( دقیقه 22، علی علیپور): حرکت فوق العاده منشا درون هجده و پاس او برای وحید امیری با ارسال زمینی این بازیکن برای علیپور همراه شد تا آقای گل پرسپولیس ساده ترین کار برای باز کردن دروازه مظاهری را پیش رو داشته باشد.

 پرسپولیس 2 ذوب آهن 0: ( کمال کامیابی نیا، دقیقه 36) : روی ارسال کرنر محسن مسلمان کمال کامیابی نیا با ضربه سر گل دوم پرسپولیس را به نام خود کرد.

 پرسپولیس 3 ذوب آهن 0 : ( گادوین منشا، دقیقه 70): در حالی که ذوب به دنبال کم کردن فاصله گل ها بود علی علیپور با ارسال زمینی خود درون هجده قدم حریف منشا را در آستانه دروازه خالی حریف قرار داد تا او ساده ترین راه را برای شکست طلسم خود در گلزنی داشته باشد.

 پرسپولیس 4 ذوب آهن 0 : ( دقیقه 79، فرشاد احمدزاده): ارسال دیدنی وحید امیری با ضربه سر فوق العاده فرشاد احمدزاده یک گل تماشایی را برای شاگردان برانکو به ارمغان آورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
قلعه نویی ، کوه آهن را به راحت الحلقوم تبدیل کرده!
شکست خوردگان واقعی بازیکنان ومربیان ذوب آهن نیستند آنها در هر شرایطی حقوق میلیاردی خودرا می گیرند .شکست خوردگان واقعی کارگران ذوب آهن اصفهان هستند که مدیر عامل کارخانه از اضافه کار و مزایا ونهار و وسایل ایمنی آنها میزند وخرج این تیم می کند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل