بازدید 10584

جوابیه شرکت واردکننده خودرو به یک خبر تابناک

کد خبر: ۷۵۱۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱ 01 December 2017

 در پی انتشار بیانیه سازمان حمایت از مصرف کنندگان درباره فعالیت ۷ شرکت در زمینه فروش و پیش فروش خودرو، شرکت عظیم خودرو جوابیه ای به این شرح به تابناک فرستاد:

جناب آقای مهندس محمد صادق عرب
مدیرمسئول سایت خبری تابناک

برق غیرت چو چنین می جهد از مکمن غیب      تو بفرما که من سوخته خرمن چه کنم

با سلام و عرض ادب
احتراماً عطف به خبر کد 739501 مورخه 16 مهر 1396 ساعت 10:58 به استحضار می رساند:
همانگونه که مستحضرید خبر فوق الاشاره مبنی بر غیر قانونی بودن فعالیت های 6 شرکت مذکور که عمدتاً پیکان این اخبار متوجه این شرکت بوده، بلافاصله روز بعد توسط جناب آقای مهندس میر آخورلو معاون سازمان حمایت از مصرف کنندگان در نشریه دنیای خودرو مورخ 22 مهر مهر به نقل از مناظره با ریاست محترم انجمن کارفرمایی واردکنندگان خودرو تصحیح گردید و حتی تاکید بر آن شد که مشتریان اقدام به باز پیگیری وجه خود ننماید که این امر متاسفانه ظاهراً به راوی خبر آن سایت منعکس نشده و متن یاد شده نشان از بی اطلاعی ایشان دارد. شرکت عظیم خودرو با سابقه ای بالغ بر 15 سال و ایجاد اشتغالی معادل 1500 نفر به صورت مستقیم و 20,000 بصورت غیر مستقیم توفیق خدمت ملت شریف ایران را داشته است این شرکت در هلدینگ خودرویی و غیر خودرویی خود سالانه به حدود 100,000 نفر ارائه خدمت نموده که این نشان از میزان سطح اعتماد مردمی به این شرکت می باشد.

عظیم خودرو طی 2 سال گذشته اقدام به خرید شرکت زاگرس خودرو بروجرد که یکی از پیشرفته ترین کارخانجات موجود در کشور می باشد را نموده و در همین راستا این شرکت با دو خودروساز بزرگ خودرو ساز بزرگ چینی و خودروسازی از کشور هند قرارداد همکاری منعقد نموده است.

ملاحظه میفرمائید که کاتب خبر مورخ 16 مهر در آن سایت یا نااگاه به شناخت شرکت های خودرو ساز بوده و یا خدای ناکرده عالماً اقدام به تخریب یک مجموعه کار آفرین نموده است.

جناب آقای عرب، سایت تابناک که به همت مجاهدی شریف بنیان نهاده شده بایستی تکیه گاه کارآفرینان باشد ذبح کارآفرینان به چه قیمتی و تا کی ؟ مجموعه ای که بدون هیچگونه وابستگی سیاسی و صرفاً بر مبنای زحمت شبانه روز موسس آن بنا شده و تا این لحظه حتی ریالی وام بانکی دریافت نکرده است، چرا بایستی اینگونه تخریب شود.
در سالی که همت دولت بر جذب سرمایه گذاری خارجی بوده این مجموعه بدون اینکه باری بر دوش وزارت اقتصاد بگذارد موفق به جذب سرمایه ای معادل 300 میلیون دلار شده و امروز ما در آستانه ورود این سرمایه مستقیم به کشور می باشیم .عظیم خودرو تا امروز تنها مجموعه ای است- تکرار میکنم تنها مجموعه ای است که همزمان با نصب قید و فیکسچر ها در کارخانه با هر سه طرف خارجی شرط صادرات مجدد را گذاشته و خدای را شاکریم که امروز قبل از شروع تولید، جذب اولین بازار صادراتی این خودرو ساز که کشور دوست و برادر عراق می باشد به مرحله نهایی رسیده است.
در پایان به عرض مبارک رسانده که این نامه به منزله پاسخیه رسمی خبر مذکور محسوب شده و درخواست درج آن را در سایت تابناک و در سرفصلی معادل خبر اعلام شده داریم.

امیدواریم با حمایت کلیه دلسوزان وطن بالاخص اهل قلم بتوانیم کما فی السابق توفیق ارائه خدمت به ملت شریف ایران اسلامی داشته ودر کنار آنها باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار