بازدید 25789

تلاش عجیب و ابهام‌آور مدیران دانشگاه آزاد برای تغییر قانون!

مدیران جدید دانشگاه آزاد اسلامی که از زمان بر سر کار آمدن با تصمیم گیری های متعدد ثابت کرده‌اند به دنبال رقم زدن تغییراتی بنیادین در این مجموعه هستند، این بار تصمیمی را در دستورکار قرار داده‌اند که بسیار عجیب و ابهام آفرین است.
کد خبر: ۷۵۰۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 28 November 2017
موافق گرفتن عوارض از خودروهاي شخصي در بزرگراه هاي تهران هستم/ بايد مطلوبيت سفر با خودروهاي شخصي را كاهش دهيممدیران جدید دانشگاه آزاد اسلامی که از زمان بر سر کار آمدن با تصمیم گیری های متعدد ثابت کرده‌اند به دنبال رقم زدن تغییراتی بنیادین در این مجموعه هستند، این بار تصمیمی را در دستورکار قرار داده‌اند که بسیار عجیب و ابهام آفرین است.
 

به گزارش «تابناک»؛ به فاصله چند سال از تجمیع کنکورهای ورودی دانشگاه ها و در حالی که به نظر می‌رسد، مقدمات کاهش تأثیر کنکور در ورود افراد به دانشگاه ها و در نهایت حذف این آزمون خاص در حال مهیا شدن است، مدیران جدید دانشگاه آزاد، ساز مخالف را به شکلی عجیب کوک کرده‌اند.

ماجرا از این قرار است که هیأت رئیسه دانشگاه آزاد پس از برگزاری جلساتی، به این نتیجه رسیده که باید آزمون ورودی این دانشگاه از آزمون سراسری جدا شود؛ تصمیمی که بر اساس آن، پیگیری این تفکیک به تصویب هیأت رئیسه این دانشگاه رسیده و به معاونت پارلمانی واگذار شده است.

تصمیمی که امیررضا شاهانی، سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در تشریح آن می‌گوید: «قرار شده است معاونت پارلمانی دانشگاه با همکاری نمایندگان مجلس، طرح دوفوریتی برای جداسازی آزمون‌های سازمان سنجش از دانشگاه آزاد اسلامی تهیه و تقدیم هیأت رئیسه مجلس کند تا در مجلس درباره آن تصمیم گیری شود.»

این در حالی است که چرایی این تصمیم اعلام نشده و معلوم نیست آزمون هماهنگ و سراسری چه اشکالی دارد که مدیران دانشگاه آزاد خواستار جدا شدن آزمون دانشگاهشان از آن هستند؛ اشکالی که ظاهرا آنقدر بزرگ است که تغییر قانون مصوب مجلس را موجه جلوه می‌دهد، ولی لزومی به توضیح آن به مردم احساس نشده است.

انگار نه انگار که تجمیع آزمون های وروی دانشگاه ها یا همان کنکور، قانونی است که تصویب آن در مجلس، مقدمه حذف کنکور در کشورمان است؛ اتفاقی که بر اساس برنامه توسعه کشور باید رقم بخورد و بر این اساس، تغییر دادن این قانون، آن هم به درخواست دانشگاه آزاد، اتفاقی دور از ذهن به نظر می‌رسد.

جالب اینجاست که می‌بینیم درخواست مدیران دانشگاه آزاد از نمایندگان مجلس، نه تغییر این قانون کلیدی، که رقم زدن این تغییر در اسرع زمان است. آنقدر زود و سریع که به دنبال طرح دوفوریتی به این منظور هستند و هدفشان از این فوریت، تفکیک آزمون ورودی مقطع دکتراست که در پیش است.

این را می‌شود از سخنان سرپرست مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه دریافت که گفته: «بسیاری از داوطلبان اکنون نگران ثبت‌نام در آزمون‌های مختلف نظیر دکترا هستند، توصیه ما به داوطلبان این است که ثبت‌نام خود را از طریق سازمان سنجش انجام دهند،‌ اگر ما توانستیم قانون را از طریق نمایندگان مجلس اصلاح کنیم، اطلاعیه‌ای خواهیم داد و آزمون‌ها را از یکدیگر تفکیک خواهیم کرد.»

شاهانی می‌افزاید: «اگر هم برنامه ما برای تفکیک آزمون‌ها به نتیجه نرسید، سازمان سنجش آزمون را برگزار می‌کند و ما هم مصاحبه دوره دکترا را انجام خواهیم داد»؛ توضیحاتی که نشان می‌دهد چقدر مدیران دانشگاه آزاد بر تغییر قانون در روزهای آینده، آن هم از مجرای قانونی و با قید دو فوریت در مجلس شورای اسلامی امید بسته‌اند!

اتفاقی مبهم که ممکن است ناشی از دست بسته بودن مدیران این دانشگاه در پذیرش دانشجویان بر اساس محورهای مورد نظر ایشان باشد؛ وضعیتی که با برگزاری آزمون به صورت سراسری و در زیر مجموعه سازمان سنجش رقم خورده و با بازگشت این اختیار به سازمان آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، می‌توان در آن تغییراتی داد.

تغییری که به ویژه در مقطع دکترا، به دلیل امتیازات پیوسته با آن (از جمله احراز شرایط عضویت در هیأت علمی و ورود به رده های بالاتر دانشگاه) بسیار بااهمیت است؛ آنقدر که تلاش برای همسو کردن نمایندگان مجلس و تغییر قانون موجه جلوه می‌کند، حتی کسی نگران بیان تلاش مجموعه اش برای رقم زدن این تغییر و سکوت در خصوص چرایی آن نیست!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۴۸
اگر قانون را عوض نکنند چطوری دانشجوی سفارشی پذیرش کنند ؟ این همه مسئولین دلشون دکترا می خواد خوب .
طرح دو فوریتی برای کارخانه تولید مدرک آزاد!!!!!

به نظرم وقت مجلس ارزشمند تر از آن است که بخواهد برای کارخانه آزاد صرف شود.
قبلا جدا بوده حالا برمی گرده به روال سابق علتش هم درآمدی است که عاید آنان می شود فقط مردم مجبورند دو بار متحمل هزینه های ثبت نام شوند.
کجایی آقای رفسنجانی ؟ سرت رو بلند کن ببین چه ها در این خطه اتفاق می افتد .
خدا ببینم چیکار کنه با این مسئولین
مشکل اصلی کشور را همین دانشگاه پول-بده-مدرک-بگیر درست کرده
بسیاری از افراد بی سواد و بی لیاقت برای اینکه مدرکی بگیرند این دانشگاه های پولی را راه انداختند.
میخوان به خودیاشون مدرک کیلویی بدن
مهندس های بیسواد زیاد بود دکترهای بیسواد هم در چند سال آینده فارغ التحصیل می شوند. نفر همه درصد هاش منفی هست و پذیرش شده
تابناك عزيز
با سلام و احترام
لطفاً رسانه ها از دليل اين تغييرات با بيان جزئيات پيگيري كامل نمايند! توضيح حق واضح هر ملتي است! ملتي كه روشنگري در حقش نباشد مورد كم لطفي قرار مي گيرد! وقتي فرزندان يك ملت قرار است آينده سازان اين مملكت باشند پس چرا نبايد بدانند دليل تغييرات چيست! مسئله ملي مسئله خصوصي نيست كه توضيح داده نشود! مسئله اي كه رقم زننده هر جزء آن مردم هستند معنايي ندارد كه توضيحش و تصميمش خصوصي باشد!
لطفا تا حصول نتيجه اطلاع رساني كامل صورت گيرد! وقتي فرزندان مردم با هزينه هاي بالا ثبت نام مي كنند و با سختي تحصيل مي كنند! چرا بايد تنها فرصت را هم به دليل زمانبندي نابجا از دست بدهند!
در غير اين صورت هر دليلي كه هست از طريق رسانه ها اعلام شود و مردم ايران ملتي فهميده و شجاع و با اراده و آينده نگر هستند و بنده مطمئنم كه بهترين تصميم را پس از اعلام و توضيح خواهند گرفت و بر نتيجه به بهترين شكلي كه آينده مملكت رقم بخورد نظر خواهند داد!
خداوند مسئولين محترم اين مملكت را ياري فرمايد تا با يكديگر در هماهنگي بيشتري باشند و نتيجه آراء‌ و تلاششان به بهترين شكل براي اين مملكت و به نفع مردم عزيز ايران رقم بخورد!
الا ملك ايران بزي جاودان!
دقیقا مشخص است برای یکسری بی قانونی ها دانشگاه ازاد نیاز به جدا شدن این دو ازمون دارد و گرنه هیچ سودی ندارد!
امیدوارم کسی چلوی این حرکات افسار گسیخته دانشگاه ازاد را بگیرد
یه جوری گفتی دور از ذهن و تصمیمات آنی که انگار توی این مملکت گل و بلبل برای اولین بار از این دست اتفاقات می افتد.اینجا ایرانه و هر اتفاقی نه عجیبه و نه دور از ذهن یعنی اگر همین الان تابناک همین خبر را که نشر داده یهویی تکذیب کنه خیلی نباید تعجب کرد
دوباره حرکتهای احمدی نژادی در ملوک الطوایفی کردن دانشگاه و تولید هیئت علمی های بی سواد و دکترا های پولکی و آشنابازی داره تکرار میشه. وزارت علوم و مجلسی ها باید جلوی این ترک تازی ها رو بگیرن
با سلام متاسفانه بسیاری از مدیران درک درستی از جامعه ندارند واسترسهای خانواده ها درک نمی کنند ایشان به جای فکرهایی اینچنینی که پهلو به پهلوی تصمیم گیریهای استراتژی تاریخ میزنه دانشجوهای کاربردی تربیت کنن که هنوز به واسطه چنین مدیران گل وبلبلی باید تو کتابها بخونیم زاپن یا آلمان بواسطه چنین نیروهای کاربردی پیشرفت کرده اند,درد دل زیاده ولی بقول شاعر گوش اگر گوش تو ناله اگر ناله من ........
متاسفانه دانشگاه آزاد داره برشکسته میشه ....
کلا دانشگاه آزاد باید از صحنه روزگار محو شود
علتش مشخصه: سازمان سنجش و دولت با بی انصافی بسیاری از رشته های دانشگاه آزاد را به بهانه هایی نظیر نداشتن هیات علمی مربوطه! حذف کرد...در حالیکه همین رشته ها در پیام نور و دانشگاه های سراری با هیات علمی کمتر یا در بعضی موارد بدون هیات علمی پابرجا گذاشته....
مثال
دانشگاه پیام نور شیراز: یک هیات علمی فیزیک (ارایه کننده مقطع تحصیلا تکمیلی)
دانشگاه پیام نور شیراز: یک نفر هیات علمی برق
دانشگاه صنعتی شیراز: بدون هیات علمی رشته فوتونیک (کارشمناسی ارشد فوتونیک میگیرد)
و.....
علت این است که وزارت علوم برای دانشگاههای زیر مجموعه خود سهمیه غیر منصفانه ای نسبت به دانشگاه آزاد در نظر می گیرد.
عجله نکنید ، گند اینکار هم در میاد و مشخص میشه چه اهدافی داشتند و دارن
دانشگاه آزاد یک مرکز کسب و تجارت است و کلاً باید تعلیل شود.
يه بار استرس كم بود حالا ميخواد بشه دو بار؟؟!!!
اولا: ممنون تابناک بابت پیگیری این خبر
دوما: نمی دانم چرا دانشگاه آزاد از قانون تمکین نمیکنه؟؟؟!!! این ابهام بوجود میاد که در پذیرش دکتری بی قانونی حاکم بوده و با آمدن این قانون دستشون بسته شده!!!
قانون مربوطه خیلی روشن و منطقی است: سنجش 50درصد آزمون توسط سازمان سنجش انجام میشه و 50درصد آن توسط خود دانشگاهها، چی از این بهتر؟؟؟
پس چرا دانشگاه پیام نور، پردیسهای خودگردان کلیه دانشگاهها و نیز غیرانتفاعی ها از این قانون پیروی میکنن و دنبال حاشیه و این حرفها نیستن؟! اگر بنابه تفکیک باشه پس اینها هم باید تفکیک بشن!
امسال سال خوبی بود چون قانون اجرا شد و نیز ظرفیت پذیرش دکتری دانشگاه آزاد دیگه مثل کارشناسی زیاد نبود....
مرحبا به ورودی های 96 دانشگاه آزاد؛ آنها با ورودی های سالهای قبل خیلی فرق دارند!...
باسلام، واقعا که!!! قانون و قانون گذاری در کشور بازیچه شده، هنوز چندسالی از قانون تجمیع کنکور نگذشته که قراره قانون جدید آنهم بنا به سلیقه و نظر یک دانشگاه تصویب شود یا مثل همین مورد اخیر که هنوز تعطیلی 8 ربیع الاول در تقویم ها ثبت نشده که قراره قانون تغییر کنه(یعنی کمتر از یکسال از تصویب قانون). مگر نه اینکه قبل از تصویب قوانین باید کار کارشناسی انجام پذیرد، اما گویا در کشور ما اول قوانین تصویب می شوند و بعد کار کارشناسی انجام می گیرد.
دانشگاه آزاد اسلامی سه مشکل بزرگ داره که اگه رفع بشه میتونه با بهترین دانشگاه های دنیا رقابت کنه : 1- اینکه دانشگاه نیست 2- اینکه آزاد نیست 3- اینکه اسلامی نیست
می خواهند دانشگاه اسلامی را اسلامیترش کنند
خلاصه می خواهندچیزی به نام نظارت و اجرای مقررات نداشته باشند وهر مدیر ونور چشمی را که خواستند درهیات علمی جذب کنند....
اتفاقا کار بسیار خوبیه
دانشگاه محلی میشه برای پولدارها که پول میدن مدرک میگیرن بعد پارتی هم که دارند میرن سرکار با حقوق نجومی.
اتفاقا بایستی جدا باشه// چه لزومی داره که کنکور ورودیشون یکی بشه !!! منکه میخواستم درس ارشد مدیریت ساخت بخونم مجبور شدم درسهای غیرمرتبط مقاومت مصالح و تحلیل سازه های 1 و 2 و مکانیک خاک و ریاضیات 1 و 2 و آمار و چندین درس غیر مرتبط زمان کارشناسی رو تو کنکور ارشد تست بزنم ، منی که بعد 15 سال شرکت کردم و این درسهایی که عرض کردم بیشترش رو فراموش کردم ولی تو سیستم کنکور ارشد دانشگاه آزاد الزاما فقط درسهای مرتبط با رشته مدیریت ساخت رو بایستی تو کنکور بخونم و تست بزنم ..هرچند بنده بطور کاملا اتفاقی پارسال تو مدیریت ساخت دانشگاه خواجه نصیر قبول شدم عجیییییب!!!!
وقتي كه سردار خلبان میشه معاون دانشگاه پس هر چیزی ممکنه
ریشه دانشگاه آزاد بر پایه نادرستی بوده و هست و ربطی مدیریت فعلی و قبلی ندارد. شاید بهترین و در عین حال دردناکترین راه حل، برچیدن آن (حداقل از دوره ارشد به بالا) به طور کلی باشد. البته تعداد زیادی از واحدهای دولتی درجه سه هم بهتر است برچیده شوند.
اکیپ جدید گمارده شده در دانشگاه آزاد خیلی تند میروند ، بکار کارشناسی هم ظاهرا" معتقد نیستند ، چون خودشانرا کامل میدانند . اخیرا" یکی از معاونینش هم حرفهای گنده ای زده که نشان ازواقع بینی نداشته و دانشگاه را با مرکز نظامی اشتباه گرفته بود .
منافع جدا شدن خیلی مشخص و واضح است اینقدر بحث ندارد
1- هرکس را که بخواهند میتوانند وارد کنند
2- در هر رشته ای که بخواهند چه مجوز از وزارت علوم داشته باشند چه نداشته باشند چه هیات علمی داشته باشند چه نداشته باشند میتوانند پذیرش کنند
3- به هرتعداد که دلشان بخواهد مخصوصا در رشته های پر طرفدار میتوانند پذیرش کنند
بی سوادی صرفا مختص دانشگاه آزاد نیست...من چند دانشجوی ارشد و دکترای دانشگاه تهران و شهید بهشتی نشانتان دهم که در رشته خود بیسواد محسوب می شود؟؟؟؟!!!!!!
این بلا گریبانگیر تمام دانشگاههاست...آنکه بخواهد درس بخواند در دانشگاه آزاد هم می خواند و آنکه نخواهد بخواند در دانشگاه دولتی نیز نمی خواند.
مورد دیگر آنکه سالهاست در مصاحبه دکترا چون اساتید دانشگاههای دولتی مصاحبه می کنند،از پذیرفتن بچه های دانشگاه آزاد طفره می روند حتی اگر رتبه اش تک رقمی باشد...و ترجیح می دهند فارغ التحصیل ارشد دانشگاه خود را که دانشجویش بوده بپذیرد.و این یعنی ایلی و قبیله ای رفتار کردن و تبعیض قائل شدن....
رسالت جدید دانشگاه این امر را طلب می کند، دانشگاه آزاد سیاسی شده و به ابزاری برای گروه انحصار طلب در آمده
پول بيار مدرك ببر
با نام خدا .

با سلام وتحیات .

احتراما" دانشگاه آزاد اسلامی باید در زمینه کیفیت تلاش زیاد داشته باشد . البته این دانشگاه تفکرش از ابتدا درست بوده است و واقعا" باعث شده خیل عظیمی از جوانان که نمیتوانستند به دانشگاه های دولتی ورود پیدا کنند در این مکان خوب تحصیل نمایند . واقعا" زحمات زیادی کشیده شده است . شما اگر بطور میانگین حساب نمائید برای دریافت یک لیسانس در حال حاضر در هر ترم 2 میلیون تومان هزینه دارد یعنی سالی 4 میلیون یعنی روزانه حدود 12000 تومان برای یک دوره لیسانس هزینه است که البته میتوان گفت که به خانواده ها فشار وارد میشود . وام دانشجویی نیز هست که کمک میکند . ولیکن امروز هزینه یک مدرسه خصوصی در سطح ابتدایی یا راهنمایی در تهران چقدر است ؟ .....یا در شهرستان ها .............نتیجه اینکه دانشگاه آزاد خوب است . از لحاظ سرعت و کار از دانشگاه دولتی جلو تر است . خوب امروز در ایران تقربیا" همه چیز با پول جلو میرود . تقریبا" ما رایگان نداریم . یک بحث مفصل مدیریتی و تصمیم سازی است ...............آیا میتوان از سهمیه نفت برای دانشگاه آزاد اختصاص داد؟ ؟ این دانشگاه خود گردان است و مرهون زحمات مدیران ارشد جمهوری اسلامی ایران و شخص آقای مرحوم هاشمی رفسنجانی بوده است ............و قریب به 100 هزار نفر از این دانشگاه بطور مستقیم امرار معاش مینمایند ...........و نزدیک به چندین میلیون فارغ التحصیل داده است . ...........بگذریم از اینکه کار نیست . آیا دانشگاه مسئول کار یابی است ؟ ..............یا دستگاه های دیگر باید با نظام آموزش عالی هماهنگ باشند یا بر عکس . در کل دانشگاه آزاد خوب است .
دانشگاه آزاد اسلامی یک بنگاه اقتصادی خصوصی هست که هر وقت راس آن فوت کند ،از آن خاندان به خاندان جدید ،منتقل میشود ،
چرا وقتی دانشگاههای غیرانتفاعی که سهامداران اصلیش کله گنده ها هستند و بدون هیئت علمی و رعایت ضوابط رشته برای خودشون تصویب میکنن هیچ کس صحبت از قانون نمیکنه؟!!!!!!! چرا نمیگید که کیفیت دانشگاه آزاد بهتره یا این دانشگاههای آقایون. رانت به این واضحی را ندیده گرفته اید و فقط میگید دانشگاه آزاد مدرک پولی میده؟!!!! مدرک پولی رو کسانی دارن میدن که خودشون باید محافظ کیفیت و رعایت قانون باشند اما بیشتر فکر جیب خودشون هستند و دارند از روابطشون بهره برداری میکنند. تابناکیها سرتونو کردید لای برف؟!!!!!!!
کلا سنجش وپذیرش دانشجو از نظر فرایند اجرایی دارای اشکال هست و مشکل اصلی بدون اسنفاده از نظرات کارشناسی وکمیته های معین قوانین نصفه نیمه تصویب میکنند
هدف از یکپارچه نمودن ازمون سراسری چه بود که پذیرش یکپارچه امکان پذیر شود .فرمول ساماندهی ان نیز برای افراد با تجربه مشخص است وبا اصلاح برخی فرایند اجرایی خواهد بود
بعنوان مثال داوطلبی اصفهانی یا تبریزی که رتبه پنجاه رادارد هم پزشکی اصفهان را انتخاب میکند وهم واحد ازادتهران را
هردو جا قبول میشود ودر نهایت هم اصفهان را ثبت نام میکند .ایشان حق را افراد دارای الویت میگیرد واین ظرفیت خالی بعد از دوماه با اطلاع رسانی ناقص در قالب ظرفیت های تکمیلی به داوطلبی فاقد الویت در ساختار سالم پذیرش میباشد.
وسایر ناعدالتی ناشی از فرم ناسالم پذیرش .
بدیهی است مدیران دانشگاه ازاد بدون پرداختن به اینگونه مشکلات ،اشکالات موجود را مستمسکی برای ضرورت تحول متناسب با ذائقه خود قرار میدهند
جناب رودپیمای!!
نه کیفیت دانشگاههای دولتی بالاست!!!!!!
من فارغ التحصیل دانشگاه دولتی هستم و خوب می دانم بسیاری فقط برایشان کاعیست وارد دانشگاه دولتی شوند،درس را می بوسند و می گذارند کنار!!!! مدرک برایشان کافیست.
بیسوادی و مدرک گرایی مدتهاست در دانشگاههای دولتی نفوذ کرده و ظاهرا امثال جنابعالی اطلاع ندارید....
هفت میلیون تومان برای کارشناسی رشته بیهوشی خداییش تبریک و تسلیت داره؟
تکرار داستان بورسیه ها.!
در دانشگاه غیر انتفاعی خرد بوشهر 63دانشجو در یک کلاس درس آنهم ارشد نشسته اندو پول پول پول
اکثربدی های علمی در کشور ریشه در دانشگاه آزاد دارد، پول می دهند مقاله می خرند، پول می دهند نمره می گیرند، پول می دهند کار در دستگاه دولتی می گیرند، خلاصه با پول هر کاری بخواهند انجام می دهند و در نهایت یک مدرک الکی می گیرند که واقعا هیچ دردی از کشور دوا نمی کند. بیچاره جوانان این مرزوبوم که گرفتار این دانشگاه شدند هم پول دادند و هم جوانیشون را دادند و نه علمی هستند و نه اهل کار و زندگی. (البته درصد خیلی کمی هم از آنها موفق هستند).
مسئله خیلی سادست!
سال 84 تا 92 دانشگاه آزاد از طرف دولت تحریم کامل بود. علی رغم اینکه این دانشگاه هم از نظر امکانات هم و هیئت علمی، در اکثر شهرستان ها برای مقطع لیسانس مناسب بود؛ طی این سال ها ده ها موسسه غیرانتفاعی در کشور ایجاد شد، پیام نور و علمی کاربردی و فلان و بهمان هم بشدت رشد داشتند.
از سال 93 بعد از یانکه دیدن کارشناسی و کارشناسی ارشد اشباع شده، مسئولان وقت دانشگاه آزاد که از زیر بار تحریم ها آزاد شده بودند، به این ترتیب که در هریک از واحدهای شهرهای بزرگ و کوچیک ده ها مجوز دکترا صادر کردند و حدود 12000 هزار دانشجوی دکترا گرفتند!. جالب این بود که میگفتن هیئت علمیش رو بعدا می گیریم!
گفتن سالی 5000 نفر هیئت علمی جذب میکنیم که متاسفانه از اون زمان تا حالا 1000 نفر هم نگرفتن!. حالا باز هم دارن تقلا میکنن تا بیشتر و بیشتر دانشجوی دکترا بگیرن تا بلکه نفس های بشماره افتاده این دانشگاه بیشتر بشه. اما با اینکار فاتحه علم و تحصیل و همه چی رو خواهند خوند
دانشگاه آزاد از ابتدا هم کنکور جداگانه داشته و در زمان احمدی نژاد بود که قانونش رو بزور تغییر دادند و گفتند باید در قالب کنکور سازمان سنجش کنکور انجام بشه .
حالا تصمیم دارند که اونو به حالت اولش برگردونن. خوب این چه اشکالی داره حالا ؟!!
اکثر کسانی که صحبت از مدرک گرایی و پول و ...در دانشگاه آزاد می زنند،همچون عوامی هستند که خبر ندارند در دانشگاههای دولتی چه خبر است!!!!!
دانشگاه آزاد با هیت امناء جدید به سمتی می رودد که هر آینده ای بجز توسعه و پیشرفت را می توان برایش متصور شد
دانشگاه آزاد=دانشگاه مازاد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر