بازدید 5972

ظرفیت اشتغال استان بوشهر جولانگاه نیروهای غیر بومی شده است

عبدالحمید خدری
کد خبر: ۷۵۰۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷ 26 November 2017

خدری در نشست علنی امروز (یکشنبه 5 آذر) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک هفته بسیج گفت: درود فراوان می فرستم به روح پر فتوح ملکوتی حضرت امام ( ره)، شهدای انقلاب، مدافعین حرم و همچنین آرزوی صحت، سلامتی و طول عمر با عزت برای رهبر معظم انقلاب مسئلت دارم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد: بر خود وظیفه می دانم از اقدام برجسته سربازان حضرت ولی عصر (ع) مخصوصا سردار سرافراز سپاه قدس سردار سلیمانی به لحاظ بر چیدن شجره خبیثه گروه تکفیری داعش تحت فرماندهی مقام معظم رهبری در جهت خدمت به جامعه بشریت صمیمانه قدردانی و از خدواند متعال برای این عزیزان آرزوی سلامتی و موفقیت مسئلت دارم .

خدری افزود: هفته پر افتخار بسیج را به بسیجیان دلاور تبریک می گویم و اما خواهران و برداران عزیز در خانه ملت، دو لتمردان باید امروز با پرهیز از اختلافات سلیقه‌ای و با اتحاد و انسجام در جهت رفع مسائل و مشکلات کشور همت مضاعف داشته باشند بنابراین امروز باید تمام ظرفیتهای کشور را بکار ببندیم تا مشکل تولید و اشتغال کشور که دغدغه مقام معظم رهبری است را به عنوان ابرچالش موجود مرتفع کنیم.

وی ادامه داد: ضمن ابزار همدری با زلزله زدگان غرب کشور از همه ارکان اجرایی کشور می خواهم با توجه به این مصیبت سنگین واز طرفی فرا رسیدن، فصل سرما نهایت امداد و همکاری با این عزیزان مورد توجه و اولویت قرار بگیرد.

نماینده مردم بوشهر در مجلس افزود:همکاران عزیز هماگونه که استحضار دارید، امروز بخش قابل توجهی از مردمان شریف و هموطنان عزیزمان گرفتار تصمیمات، اقدامات غلط موسسات اعتباری که مجوز فعالیت از بانک مرکزی داشته اند، هستند بنابراین ضرورت دارد در جهت رفع دغدغه عزیزان و رفع مطالبات آنان اقدام شود.

خدری ادامه داد: به نظر اینجانب دیگر نمی شود با گفتار درمانی در جهت حل مسائل جدی گام بر داریم و اگر مردم امروز در خیابان ها خواسته های خود را مطالبه می کنند برای این است که از ما نمایندگان نا امید شده اند بنابراین باید با اقدامات خود اعتماد را به مردم بازگردانیم.

وی تصریح کرد: بنده فرصت را محترم می شمارم و تاکید می نمایم که آموزش وپرورش را متفاوت با تفکرات و اندیشه های موجود اداره کنیم و باور داشته باشیم توجه به آموزش و پروش یعنی توجه به تمام موضوعات کشور، تامین نیازمندی ها و توجه به اقتصاد و معیشت معلمان در این راستا راهگشا خواهد بود و اما بنده صدای خلیج همیشه فارس هستم، صدای مردمی که آکنده از مهربانی و صمیمت است

نماینده مردم بوشهر در مجلس افزود: امروز از زبان مردم بوشهر با شما سخن می گویم، سرزمین نخل و ساحل استانی که برای کشور عزیزمان دریایی از نعمت و برکت است اما متاسفانه برای مردم استانش جز فقر و تنگ دستی چیزی عایدشان نمی شود.

خدری ادامه داد:از دولت می خواهم با ظرفیتهای موجود در جهت رفع دغدغه این عزیزان توجه ویژه به عمل آورد و نسبت به تامین معیشت ساحل نشینان از طریق رفع موانع و مزاحمت های مرتبط با کالاهای همراه ملوان ،ته لنجی و اصلاح مصوبه اخیر هیئت دولت مبنی بر ساماندهی ته لنجی که متاسفانه خود بزرگترین عامل در اخلال روند معمول این مهم در استان می باشد، اقدام نماید.

وی خاطرنشان کرد: قریب به دوماه است که مردم ساحل نشین متاثر از این مصوبه هستند و قریب به یک ماه است که گمرکات استان بوشهر تعطیل شده است بنا براین استدعا داریم که به قید فوریت به این موضوع رسیدگی شود تا مردم از سردگمی نجات پیدا کنند

خدری ادامه داد: نسبت به ساکنین جزیره خارک باید اهتمام ویژه داشت، جزیره ای که در جنگ تحمیلی به تعداد روزهای جنگ مورد اصابت حمله دشمن قرار گرفته است و امروز در اقتصاد کشور نقش بسزایی دارد ، سزاوار توجه ویژه است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان با بیان اینکه نسبت به رفع بیکاری بیکاری وتصویب طرح جامع خاک انتظار داریم تسریع شود،یادآورشد: آمار بیکاری در استان بوشهر با هیچ منطقی و عدالتی سازگاری ندارد بنابراین از نجابت مردم استان بوشهر سوء استفاده نکنید واین در حالی است که تمام ظرفیتهای اشتغال استان بوشهر متاسفانه جولانگاه نیروهای غیر بومی شده است بنابراین از دولت می خواهم نسبت به اجرایی مصوبه مجلس مبنی بر جذب 50 درصد نیروهای بومی اقدام کنید و چاره ای اندیشیده شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار