بازدید 4998
۱
واکنش خبری سرمربی پرسپولیس: به همه گفته‌ام با پرسپولیس قرارداد دارم

برانکو:پیشنهاددارم و من هم باید برای آینده ام فکرکنم

کد خبر: ۷۵۰۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ 26 November 2017

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: به همه گفتم با پرسپولیس قرارداد دارم اما طبیعی است که خود من هم باید به فکر آینده‌ام باشم.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو در حاشیه تمرین امروز تیم پرسپولیس اظهار داشت: خودتان می‌دانید چیز پنهانی نیست. پیشنهاداتی می‌آید و تماس می‌گیرند. به همه گفتم با پرسپولیس قرارداد دارم، طبیعی است که خود من هم باید به فکر آینده‌ام باشم و باید ببینم چه پیش می‌آید. من حرفه‌ای هستم. اینجا با جان و دل آمده‌ام و 100 بار گفته‌ام احساس خوبی دارم که در ایران کار می‌کنم. بازیکنانی داریم که کار کردن با آنها لذتبخش است. عملاً سومین فصل است که قهرمانیم. اگر یادتان باشد، فصل اول حضورم به خاطر یک تفاضل گل قهرمانی را از دست دادیم. اگر قانون امسال و پارسال هم در آن سال اعمال می‌شد، باز هم قهرمان بودیم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه یادآور شد: پارسال قاطعانه قهرمان شدیم و امسال هم در صدر جدول هستیم. خودتان شاهد هستید که چقدر اینجا کار می‌کنیم. بازیکنان ساعت 12 شب گذشته به تهران برگشتند و کسی هم ناراحت نیست که چرا صبح امروز برای تیم تمرین گذاشتیم. ما در لیگ قهرمانان آسیا هم خوب بازی کردیم. اینها عواملی هستند که رضایت‌مندی و افتخار را به ما هدیه می‌دهد. باید در مورد تمدید قراردادم با مسئولان باشگاه صحبت کنیم و اینکه اهداف و نظرات آنها چیست تا بدانیم صحبت‌ها در چه مسیری قرار می‌گیرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا جلسه امروزش با حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس وضعیت تمدید قراردادش را مشخص می‌کند یا خیر؟ گفت: بله، بعد از تمرین به باشگاه می‌روم. این کار عادی و روتین ماست که بعد هر بازی در مورد دیدارهای آینده و وضعیت بازیکنان صحبت می‌کنیم. اینکه در مورد تمدید قرارداد صحبت خواهد شد یا نه، نمی‌توانم الان چیزی بگویم. اگر هم امروز این موضوع مطرح شود، قطعاً امروز تمام نخواهد شد. باز هم می‌گویم باید به باشگاه بروم تا بدانم نظر مسئولان باشگاه چیست.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چه راهکاری خواهد داشت تا بازیکنان پرسپولیس دچار غرور نشوند؟ گفت: اُفت و خیزها در هر تیمی طبیعی است. همانطور که پیکان و پارس جنوبی و همچنین تیم پدیده دچار آن شده‌اند. هیچ‌کدام غیرعادی و عجیب نیست. مقابل همه این حریفان بازی سختی داشتیم و فکر نمی‌کنم حریفان‌مان اُفت شدیدی پیدا کنند. ما یک باشگاه و تیم بزرگی هستیم که قهرمانیم. خوشبختانه به بازیکنانم گوشزد می‌کنم که باید کیفیت فردی‌شان را روز به روز بهتر کنند. اینطوری شرایط تیم هم بهتر می‌شود. هستند بازیکنانی که فرم بهتری دارند یا برخی از آنها دچار اُفت شده‌اند، اما امسال وضعیت ما بهتر است، چون نیمکت قوی‌تری داریم.

برانکو ادامه داد: الان مثلاً مقابل پارس جنوبی نه مهدی طارمی را داشتیم و نه بشار رسن را. احمد نوراللهی را هم نداشتیم، اما فرشاد، صادق محرمی و مصلح روی نیمکت بودند. یعنی ما اکنون نیمکت خیلی خیلی خوبی داریم و این تضمینی برای ماست که تیم‌مان با افول روبه‌رو نشود.

وی در واکنش به این مسئله که هواداران علاقه زیادی به تمدید قرارداد او دارند و با توجه به محرومیت این تیم از نقل‌وانتقالات تمدید قراردادش می‌تواند بهترین اتفاق برای هواداران باشد، گفت: من خیلی خوشحال هستم از این بابت که توانسته‌ایم این همه هواداران را خوشحال کنیم. از این بابت هم راضی هستیم، چون همه تلاش ما برای هواداران است. وقتی نمی‌توانیم آنها را شاد کنیم، غمگین هستیم. با این حال خوشحالم که هواداران ما را درک می‌کنند، تشویق و حمایت آنها ادامه دارد و این را می‌دانند که ما همیشه هم نمی‌توانیم ببریم. این بهترین هدیه از سوی هواداران برای ماست.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به جدایی علی‌اکبر طاهری، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و حضور حمیدرضا گرشاسبی به‌عنوان سرپرست در این باشگاه، افزود: خودتان می‌دانید تغییرات در باشگاه در این اواخر زیاد بوده است. به این شکل که آقای طاهری رفت. ما با هم برای تمدید قرارداد صحبت‌ها را شروع کرده بودیم، اما در یک ماه اخیر همه چیز نامعلوم بود. با این حال چیزی که باعث خوشحالی من است این است که اتفاقات یک ماه اخیر روی عملکرد بازیکنان تأثیر نداشت و آنها به خوبی تمرین کردند و نتیجه گرفتند.

برانکو افزود: امیدوارم باشگاه هم از این پس برای حل مشکلات کار را شروع کند و بازیکنان هم همچنان متعهد هستند. امیدوارم آقای گرشاسبی هم راه خوبی که طاهری بنیانگذار او بود، بتواند به خوبی ادامه بدهد. یک اتفاق خوب هم در این بین رقم خورده که گرشاسبی دوست نزدیک طاهری بود، کار کرده و به نحوه کار تیم، باشگاه و همه چیز اشراف دارد. همه ما هم برای بهبود وضعیت ایمان داریم.

«پرسپولیس چند بازی است با دو هافبک دفاعی بازی می‌کند و این مسئله باعث کمتر شدن موقعیت‌ها شده است. به نطر می‌رسد نبود طارمی، دور شدن محسن مسلمان از خط حمله و تغییر سیستم روی این موضوع تأثیرگذاشته است». سرمربی پرسپولیس در واکنش به طرح این مسئله، گفت: خوب متوجه شدید. ما سیستم 2-4-4 را به صورت خطی و لوزی به طور موازی اجرا می‌کردیم. 2-4-4 خطی و لوزی سیستم اصلی ما بود، اما ماجرای محرومیت طارمی پیش آمد. او در دو سال اخیر بهترین بازیکن و آقای گل بود که نبودش برای ما فقدان بزرگی است. فرشاد احمدزاده عمل جراحی کرد و طبیعی است این موقعیت و شرایط ما را مجبور کرد تغییراتی در سیستم بدهیم. البته خوبی کار اینجاست که کمال کامیابی‌نیا کم‌کم به کیفیت سابق خود باز می‌گردد و با ربیع‌خواه هم هماهنگ شده است.

وی افزود: تیم ما به ثبات رسیده است. دو تیم پدیده و پارس جنوبی که مستحکم هستند و در خط حمله هم شرایط بسیار خوبی دارند، موقعیتی مقابل ما نداشتند. حالا پارس جنوبی دیروز یک موقعیت گل ایجاد کرد، اما به‌هرحال ما استحکام داریم و برای تقویت خط حمله هم کار می‌کنیم. به این دلیل که فلسفه ما بازی هجومی است.

برانکو در واکنش به این مسئله که با توجه به نتایجی که پرسپولیس گرفته و جایگاهی که در جدول دارد می‌تواند گفت این تیم بازهم قهرمان لیگ خواهد شد، تصریح کرد: اصلاً حاضر نیستیم «شُل »باشیم، هنوز نصف راه را هم نیامده‌ایم و لیگ برای ما یک ماراتن است. طبیعی است که ما موقعیت خوبی در جدول داریم، اما یک مقدار تعلل باعث می‌شود همه چیز خراب شود. هیچ‌کس ذره‌ای فکر نمی‌کند لیگ تمام شده و ما قهرمان شده‌ایم، بلکه همه باید با اراده بیشتر و ریسک بیشتر بازی کنیم و راه را برای قهرمانی ادامه بدهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اگر اشتباه داوری نبود پرشپولیش الان هفتم جدول بود این برانکو خوابه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل