بازدید 5556
۴

رضایت مشروط از عامل حمله به داروخانه

کد خبر: ۷۵۰۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 26 November 2017

مسئول داروخانه ای در آران و بیدگل که با سلاح سرد از سوی جوان معتادی خسارت دیده بود،عنوان کرد که شکایت خود را مشروط به ترک اعتیاد این جوان پس می گیرد.

دکتر احمد شکاری، شنبه شب گفت: اعتیاد نوعی بیماری محسوب می شود و نیازمند درمان است؛ اگر این جوان اعتیاد خود را ترک کند، از شکایت خود صرف نظر کرده و حتی هزینه های درمان وی را پرداخت می کنم.

وی با قدردانی از پیگیری دادستانی و نیروی انتظامی آران و بیدگل افزود: جوانی که 2 شب پیش با سلاح سرد به داروخانه خسارت زد و کارکنان داروخانه را وحشت زده کرد، هفت ساعت پس از اطلاع رسانی از سوی نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شد.

پس از انتشار فیلمی در فضای مجازی از حمله فردی با سلاح سرد به یک داروخانه در آران و بیدگل، فرد مهاجم با دستور دادستان این شهرستان شناسایی شد و هم اکنون در بازداشت به سر می برد.

مرد جوانی به دنبال خودداری از ارائه دارویی بدون نسخه پزشک و رد درخواستش، با سلاح سرد به داروخانه خسارت وارد آورده و سپس محل را ترک کرد.
شهرستان آران و بیدگل با بیش از 100 هزار نفر جمعیت در فاصله 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
دم مسئول داروخانه گرم. کارش واقعا عالی بود و اگه شخص معتاد بتونه ترک کنه بجای اضافه شدن به جمعیت زندانیان، یک نفر سالم به اجتماع اضافه میشه.
چه جالب
دمت گرم .
درود بر شرفت مرد ایرانی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی