بازدید 3240

شورای نگهبان با اصلاح‌طلبان گفت‌وگو می‌کند؟

کد خبر: ۷۵۰۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲ 25 November 2017
«عباسعلی کدخدایی»، سخنگوی شورای نگهبان درباره موضوع مذاکره اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان گفت: تاکنون درباره این موضوع با من چیزی در میان گذاشته نشده است اما درباره سایر اعضای شورای نگهبان نمی‌دانم.

به گزارش  روزنامه اعتماد، او درباره اینکه آیا از طرح این موضوع خبر داشته است یا خیر، گفت: تا به حال چنین موضوعی از شورای نگهبان خواسته نشده و کاری نیز در این باره انجام نشده است. او درباره باز بودن درهای شورای نگهبان برای مذاکره جریان‌های سیاسی گفت: شورای نگهبان ابایی از صحبت کردن با جریان‌های سیاسی ندارد اما این شورا نهاد سیاسی نیست و در چارچوب مباحث سیاسی ورود نخواهد داشت. شورای نگهبان نهادی قانونی و حقوقی است و در این چارچوب اگر مطلبی باشد می‌شنود ولی این شورا نهاد سیاسی نیست که بخواهد چانه‌زنی سیاسی کند.
 
او در ادامه با تاکید بر سیاسی نبودن شورای نگهبان افزود: شورای نگهبان وظیفه حقوقی و قانونی دارد که بر اساس این وظیفه‌اش عمل می‌کند. اگر کسی هم نقطه‌نظری در این زمینه داشته باشد می‌شنویم و اگر نظری باشد خوشحال می‌شویم، گوش کنیم.
 
سخنگوی شورای نگهبان درباره دلیل مطرح شدن این موضوع در میان اصلاح‌طلبان گفت: دلیل مطرح شدن این موضوع را نمی‌دانم. فقط می‌توانم این نکته را تاکید کنم که شورای نگهبان نهاد قانونی و حقوقی است و در این مسائل ورود نمی‌کند.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر