بازدید 5020
سوژه

خداحافظی سرد برانکو با مدیرعامل محبوبش+عکس

او مثل برخی از همکاران ایرانی اش، سوز و گداز راه نینداخت و در این جدایی اغراق نکرد هرچند این کروات آرام، در مصاحبه هایش قبل از قطعی شدن جدایی طاهری، با ناگواربودن این کناره گیری و تاثیرات منفی اش بر تیم؛ سعی خود را برای حفظ طاهری نشان داد.
کد خبر: ۷۴۹۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴ 24 November 2017
علی اکبر طاهری بعد از استعفای پرحاشیه که پس از دو هفته وزیر ورزش با آن موافقت کرد، جای خودش را به گرشاسبی داده اما یکی از اصلی ترین نگرانی های هواداران پرسپولیس، رفتن این مدیر از راس باشگاه نبود بلکه احتمال ناراحتی برانکو و عدم تمدید وی بوده که ذهن اغلب پرسپولیسی ها را به خود مشغول کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو از روز اولی که بحث استعفای طاهری مطرح شد به صراحت و سادگی اعلام کرد که این یک تصمیم شخصی است و تغییری در سرنوشت او به تیم ایجاد نمی کند. برانکو به زبان ساده گفت اگر در پرسپولیس است به خاطر تیم است نه طاهری و رفتن او نمی تواند در سرنوشت او تغییری ایجاد کند. او مثل برخی از همکاران ایرانی اش، سوز و گداز راه نینداخت و در این جدایی اغراق نکرد هرچند این کروات آرام، در مصاحبه هایش قبل از قطعی شدن جدایی طاهری، با ناگواربودن این کناره گیری و تاثیرات منفی اش بر تیم؛ سعی خود را برای حفظ طاهری نشان داد.

حالا که طاهری رفته برانکو هم پیامی در اینستاگرامش منتشر و از او به خاطر محبت هایی که به او داشته تشکر کرده. شاید اگر مربی ایرانی به جای برانکو بود حتی ماندن خود را منوط به ماندن طاهری می کرد و حرف هایی در این باره می زد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان