بازدید 3655
گزارش بازی

ویسی، پیکان آقامعلم را از لاین سرعت چپ کرد

تیم پیکان تهران پس از ٨ هفته شکست ناپذیری در ورزشگاه غدیر اهواز و برابر تیم قعرجدولی استقلال خوزستان شکست خورد تا کمی از کورس بالانشینان جا بماند.
کد خبر: ۷۴۹۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴ 24 November 2017
روز نخست از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال با برتری تیم استقلال خوزستان مقابل پیکان به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) از ساعت 16:45 با برگزاری دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و پیکان در ورزشگاه غدیر اهواز پیگیری شد که در پایان این دیدار تیم استقلال خوزستان موفق شد با یک گل از سد میهمان خود بگذرد.

جونیور مارینی مهاجم استقلال خوزستان موقعیت عالی خود را با یک ضربه محکم تبدیل به گل کرد تا عبدالله ویسی به سه امتیاز مهم و ارزشمند دست یابد، همچنین طالب ریکانی با ورودش به زمین جان دوباره ای به تیم بخشید و پاس گل سه امتیازی تیمش را داد.تیم پیکان تهران پس از ٨ هفته شکست ناپذیری در ورزشگاه غدیر اهواز و برابر تیم قعرجدولی استقلال خوزستان شکست خورد تا کمی از کورس بالانشینان جا بماند.

تک گل این دیدار را جونیور مارینی در دقیقه 73 به ثمر رساند.حسین زرگر قضاوت دیدار استقلال خوزستان - پیکان را بر عهده داشت. او در این بازی به علیرضا زندوی از تیم استقلال کارت زرد نشان داد. شاگردان عبدالله ویسی در این دیدار موفق شدند پس از هشت هفته رکورد شکست ناپذیری تیم پیکان را بشکنند و با 13 امتیاز موقتاً به رده دوازدهم جدول رده‌بندی صعود کردند.

شرح گل
 ١-٠(جونیور مارینی-استقلال خوزستان): حرکت طالب ریکانی از میانه زمین با همکاری دیگر بازیکنان ادامه یافت و پاس وی به جونیور مارینی نیست تا این مهاجم برزیلی با یک ضربه دقیق دروازه پیکان را باز کند.

ویسی، پیکان آقامعلم را از لاین سرعت چپ کرد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی