بازدید 4333
من هم ازکریمی و وکیلش شکایت کردم

جهانیان:اصلا کریمی باچه حقی به تمرین نفت نمی آید؟!

متاسفانه آقای کریمی و وکیلش شیطنت کردند و شیطنت خود را به آدرس خیابان ملاصدرا و دفتر جهانیان نیوز ارسال کردند و به همین بهانه که شکایت آنها به دست مان نرسیده بازپرس پرونده طبق قانون حکم جلب مرا صادر کرده
کد خبر: ۷۴۹۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸ 23 November 2017
مالک باشگاه نفت تهران در تازه ترین اظهارات شبه طنزش گفت: کریمی و وکیلش قصد گمراهی دستگاه قضایی را داشتند و ما از هر دو نفر آ‌نها شکایت کردیم.

به گزارش تابناک ورزشی، حمیدرضا جهانیان درخصوص حکم جلب او که به خاطر شکایت علی کریمی صادر شده، گفت: متاسفانه آقای کریمی و وکیلش شیطنت کردند و شیطنت خود را به آدرس خیابان ملاصدرا و دفتر جهانیان نیوز ارسال کردند و به همین بهانه که شکایت آنها به دست مان نرسیده، بازپرس پرونده طبق قانون حکم جلب مرا صادر کرده اما من روز گذشته به بازپرس پرونده گفتم که نسبت به این شکایت بی‌اطلاع بودم چون این شکایت به آدرسی فرستاده شده که آدرس من نبوده است.

وی ادامه داد: دیروز برای کار دیگری پیش بازپرس رفته بودیم اما به من گفتند که حکم جلبم صادر شده است، بازپرس وقتی متوجه شد که ما خبر نداریم و دید که آدرسی که شکایت ارسال شده با آدرس درج شده من در پرونده تفاوت دارد و ما هم به دلیل گمراهی دستگاه قضایی از علی کریمی و وکیلش شکایت کردیم.

مالک باشگاه نفت در پاسخ به این سوال که فقط از وکیل شکایت شده یا اینکه از علی کریمی هم شکایتی صورت گرفته یا نه؟ تصریح کرد: ما از هر دو نفر شکایت کردیم، این برای بار دوم است که آنها این کار زشت را انجام می‌دهند. ما تا حالا قصد نداشتیم از آنها شکایت کنیم اما اگر بیش از این سکوت می‌کردیم سوء تفاهم پیش می‌آمد به افراد فرصت‌طلب اجازه می‌دادیم کارهای شان را ادامه دهند.
جهانیان درمورد اینکه وضعیت او و علی کریمی درنهایت به کجا می‌رسد؟ گفت: کریمی با ما قرارداد دارد و بدون دلیل و مدرک تیم را ترک کرده است، او به چه حقی به خودش اجازه داده که به تمرینات نیاید؟ خود ما از این مسائل بی‌خبر هستیم و دلیل این کارها را نمی‌دانیم.کریمی مربی تیم ماست و باید در تمرینات ما شرکت کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر