بازدید 6177

تسویه حساب مرگبار پای بساط مواد

کد خبر: ۷۴۶۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 11 November 2017
راز جسد مثله شده و سوخته مرد جوان کرجی پس از سه سال با اعترافات تکان دهنده دوست معتادش فاش شد.

به گزارش روزنامه ایران، معمای این جنایت از تیر 93 و با کشف جسد تکه تکه شده این جوان 30 ساله در حاشیه شهرستان کرج پیش روی پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت، اما با توجه به اینکه قاتل هیچ ردی از خود بر جای نگذاشته بود تحقیقات بارها به بن‌بست رسید. کارآگاهان پس از انجام بررسی‌های کارشناسی دریافتند فردی به نام «ایرج» 34 ساله -که از دوستان مقتول بود- چند ماه پیش از این جنایت، خودرو او را با ارائه اسناد دستی خریداری کرده بود. این فرد که تنها مظنون پرونده بود تحت بازجویی قرار گرفت و پس از 3 سال با اعتراف به جنایت راز این قتل فجیع را فاش کرد.

ایرج پس از دستگیری به کارآگاهان گفت: «من و هاشم با هم دوست بودیم و من به او برای خرید مواد بدهکار بودم. شب حادثه در حالی که هنوز زمان پرداخت بدهی‌ام نرسیده بود، پس از اینکه مواد مصرف کردیم، هاشم پولش را از من خواست و شروع به فحاشی کرد. هر دو عصبی بودیم و با هم گلاویز شدیم اما ناگهان دیدم هاشم نفس نمی‌کشد و روی زمین افتاد. باور نمی‌کردم مرده باشد. خیلی ترسیده و دست وپایم را گم کرده بودم. نمی‌دانستم باید چه کار کنم. وقتی دیدم تنهایی نمی‌توانم جسد را از خانه بیرون ببرم تصمیم گرفتم با چاقو تکه تکه‌اش کنم. سپس تکه‌های جسد را در داخل یک کوله پشتی و چمدان گذاشتم و در نقاط مختلف شهر انداختم اما از ترس اینکه اثر انگشتم روی جسد یا کوله و چمدان مانده باشد همه‌شان را آتش زدم و از محل دور شدم.»

سرهنگ جواد صفایی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: «متهم که دارای سوابق متعدد کیفری است و پیش‌تر نیز در رابطه با موادمخدر دستگیر شده بود، پس از اعتراف صریح به جنایت و بازسازی صحنه قتل و نشان دادن محل‌های رها کردن جسد، با قرار بازداشت موقت برای بازجویی بیشتر در اختیار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.»
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر