بازدید 4590

کشف آدم‌ربایی ۶۰۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه

کد خبر: ۷۴۳۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ 31 October 2017
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف آدم ربایی ۶۰۰ میلیارد ریالی توسط ماموران انتظامی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش میزان، سردار منوچهر امان اللهی گفت: در این آدم ربایی نافرجام، سه زن و یک مرد با هدف انتقال ۶۰۰ میلیارد ریال سند، اقدام به ربودن یک زن ۸۰ ساله کردند.

وی با بیان اینکه پیز زن ربوده شده در آمریکا زندگی می‌کند و برای فروش املاکش به کرمانشاه سفر کرده است، گفت: آدم ربایان روز گذشته با تنظیم یک قرار سوری با زن و وکیلش آنان را سوار بر یک خودرو ام وی ام کردند و پس از طی مسافتی وکیل را از ماشین بیرون انداختند و پیرزن را ربودند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: متهمان فرد ربوده شده را به یک منزل در محل‌های حاشیه‌ای شهر منتقل کردند، که اهالی محل به آنان مشکوک شدند و موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

سردار امان اللهی ادامه داد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ماموران به سرعت راهی منطقه شدند و ۲ زن و یک مرد را که در حال فرار بودند،دستگیر کردند.

وی خاطر نشان کرد: عوامل پلیس پس از هماهنگی با دستگاه قضایی، وارد منزل مورد نظر شدند و با آزاد کردن گروگان 80 ساله، دیگر متهم این پرونده را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد: تحقیقات به منظور شناسایی دیگر عوامل دخیل در پرونده با همکاری دستگاه قضایی همچنان ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی