بازدید 15213
لحظه به لحظه با نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات؛ روز چهارم

نمایشگاه مطبوعات به روز چهارم رسید٬ گویامدیران با نمایشگاه قهرند/ صدای اعتراض پدیده ای ها به نمایشگاه رسید

نمایشگاه مطبوعات در حالی به روز چهارم خود رسید که هنوز استقبال کم مدیران و مسئولان ارشد کشور از این آوردگاه رسانه ای و ارتباطی به شکلی عجیب کام مردم و رسانه ها را تلخ کرده است؛ اتفاقی که امیدواریم در روزهای باقی مانده به شکلی کاملا متفاوت ادامه یابد.
کد خبر: ۷۴۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 30 October 2017
نمایشگاه مطبوعات به روز چهارم رسید٬ گویامدیران با نمایشگاه قهرندنمایشگاه مطبوعات در حالی به روز چهارم خود رسید که هنوز استقبال کم مدیران و مسئولان ارشد کشور از این آوردگاه رسانه ای و ارتباطی به شکلی عجیب کام مردم و رسانه ها را تلخ کرده است؛ اتفاقی که امیدواریم در روزهای باقی مانده به شکلی کاملا متفاوت ادامه یابد.
 
به گزارش «تابناک»، بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات ساعتی پیش در مصلی امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه بیش از ۹۴۰ رسانه در قالب ۶۰۰ غرفه در مساحتی بالغ بر ۱۳ هزار متر مربع آماده بازدید علاقمندان هستند.

روز گذشته و در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عدم حضور رئیس جمهور به یکی از مهم ترین حاشیه ها تبدیل شد که در کنار عدم حضور برخی رسانه های بزرگ کشور در این نمایشگاه است که دلایل مختلفی برای آن بیان می‌شود، تا حدودی این نمایشگاه را به نسبت دوره های قبل کم فروغ کرد.
 
در این نمایشگاه ۱۰۰ ماهنامه، ۵۴ هفته‌نامه، ۳۰ دوهفته‌نامه، ۲۰ دوماهنامه، ۵۲ فصلنامه، بیش از ۱۱۵ رسانه برخط یا آنلاین اعم از خبرگزاری و پایگاه خبری، ۷۰ رسانه غیرسراسری (محلی، منظقه‌ای و استانی) و بیش از ۶۰ روزنامه و موسسه مطبوعاتی حضور دارند.

همچنین بیش از ۸۰ رسانه در گروه سیاسی و اقتصادی، ۸۰ رسانه فرهنگی و هنری، بیش از ۸۰ غرفه در گروه تخصصی، ۳۰ غرفه در گروه خانواده و ۲۰ غرفه در گروه دین و اندیشه در این نمایشگاه حضور دارند. علاوه بر ادارات کل ارشاد استان‌ها و برخی خانه‌های مطبوعات استانی بیش از ۵۵ رسانه استانی، منطقه‌ای و محلی با مساحتی حدود ۱۰۰۰ مترمربع در نمایشگاه حضور دارند.​
 
اهم اخبار روز چهارم نمایشگاه در ادامه می آید: (این خبر تکمیل می‌شود
 
بهروز نعمتي در غرفه تابناك حاضر شد
۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۹:۴۸
بهروز نعمتي، نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در غرفه تابناك حاضر شد.
 
نمایشگاه مطبوعات به روز چهارم رسید٬ گویامدیران با نمایشگاه قهرند/ صدای اعتراض پدیده ای ها به نمایشگاه رسید 
شهردار جديد مشهد در غرفه تابناك حاضر شد
۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۸:۵۸
قاسم تقي زاده خامسي، شهردار جديد تابناك لحظاتي پيش در غرفه تابناك حاضر شد و به سئوالات خبرنگاران ما پاسخ گفت. او در اين حضور كوتاه به سئوال هايي كه در حوزه آسيب هاي اجتماعي پرسيده شد، پاسخ داد. تقي زاده بروز آسيب هاي اجتماعي در شهر مشهد را به دليل مسائلي مثل مساحت كوچك شهر، مشكلات فرهنگي و فقر اقتصادي عنوان كرد.
 
نمایشگاه مطبوعات به روز چهارم رسید٬ گویامدیران با نمایشگاه قهرند/ صدای اعتراض پدیده ای ها به نمایشگاه رسید 
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی به غرفه تابناک سر زد
۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۸:۰۹
عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه تابناک به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در بخشی از گفت و گوی خود در رابطه با تنش های سیاسی شهر بروجرد سخن گفت و از تلاش های جدید خود و دیگر نهادها برای حل این مشکلات سخن گفت.
رئیس سازمان حج و زیارت در غرفه تابناک حاضر شد
۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۸:۰۸
حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت دقایقی قبل در غرفه تابناک حاضر شد و به سئوال های خبرنگار تابناک که در مورد اربعین از او پرسیده شد، پاسخ داد.
صدای اعتراض پدیده ای ها به نمایشگاه مطبوعات رسید
۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۶:۳۹
جمع زیادی از سهام داران پدیده شاندیز که این روزها با بلاتکلیفی غیر قابل وصفی در مورد اموال و حساب های خود رو به رو هستند، نمایشگاه مطبوعات را محلی برای رساندن صدای اعتراض خود به مسئولان دیدند و در این فضا اعتراض شدیدی را علیه مسئولان دنبال کردند. جمعیت معترضان بقدری زیاد بود که برای مدتی راهرو اصلی شبستان مسدود شد.
 
 
مهدی چمران در غرفه تابناک حاضر شد
۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۶:۲۴
مهدی چمران رئیس سابق شورای شهر تهران در غرفه تابناک حاضر شد و با خبرنگاران ما به گفت و گو پراخت.
 
استاندار قم از غرفه تابناک یدن کرد
۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۶:۱۱
دکتر صادقی، استاندار قم لحظاتی قبل به غرفه تابناک سر زد و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد. موضوعات مهمی مثل طرح توسعه جغرافیایی قم، انتقال آب و برداشت غیر مجاز آب صحبت شد.
 
نمایشگاه مطبوعات به روز چهارم رسید٬ گویامدیران با نمایشگاه قهرند/ صدای اعتراض پدیده ای ها به نمایشگاه رسید 
محسن هاشمی از غرفه تابناک دیدار کرد
۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۵:۳۵
محسن هاشمی فرزند آیت الله هاشمی لحظاتی قبل از غرفه تابناک دیدار کرد.
 
نمایشگاه مطبوعات به روز چهارم رسید٬ گویامدیران با نمایشگاه قهرند 
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی از غرفه تابناک دیدن کرد
۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۵:۲۳
دکتر اصغر سلیمی، نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون شوراها در غرفه «تابناک» حاضر شد و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.
استاندار استان مرکزی و نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از غرفه تابناک بازدید کردند
۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۵:۱۹
مهندس آقازاده استاندار استان مرکزی و دکتر کریمی نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از غرفه تابناک بازدید کردند و پاسخ پرسش های خبرنگاران را دادند.
مشروح این گفت و گو ها در ادامه منتشر خواهد شد.
استاندار مرکزی وارد نمایشگاه شد
۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۴:۰۴
سید علی آقازاده استاندار جدید استان مرکزی لحظاتی پیش وارد نمایشگاه شد. با توجه به حاشیه های فراوان استان مرکزی در ماه های اخیر بسیاری از خبرنگاران اصرار دارند، از او درباره برنامه های آینده او سئوال کنند.
مهدی چمران به نمایشگاه آمد
۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۳:۵۶
مهندس مهدی چمران، رئیس سابق شورای شهر تهران دقایقی قبل به نمایشگاه آمد و هم اینک در حال بازدید از غرفه های نمایشگاه است.
طیبه سیاوشی، نماینده مردم تهران در نمایشگاه مطبوعات حاضر شد
۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۳:۵۴
طیبه سیاوشی شاه عنایتی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اجتماعی وارد نمایشگاه شد و هم اینک در حال گفت و گو با اصحاب رسانه است.
نماینده مردم تفت و میبد در محل نمایشگاه حاضر شد
۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۳:۴۲
کمال دهقانی، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی هم اینک در محل نمایشگاه مطبوعات حاضر  و در حال پاسخ گویی به سئوالات خبرنگاران است.
نماینده کاشان در محل نمایشگاه مطبوعات حاضر شد
۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۳:۴۱
سید جواد ساداتی نژا، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل هم اینک در نمایشگاه مطبوعات حاضر است و در حال بازدید از غرفه ها است.
استاندار گلستان، در محل نمایشگاه مطبوعات حاضر شد
۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۲:۵۳
سید مناف هاشمی، استاندار جدید استان گلستان که چندی پیش با حکم وزیر کشور به این سمت انتخاب شد، هم اینک در محل نمایشگاه حاضر و در حال بازدید از غرفه ها است.
حسن کامران در غرفه تابناک حاضر شد
۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۲:۴۷
حسن کامران، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل در غرفه تابناک حاضر شد و در رابطه با مسائل روز پاسخ خبرنگاران را داد. مشروح این گفت و گو در ادامه منتشر خواهد شد.
 
نمایشگاه مطبوعات به روز چهارم رسید٬ گویامدیران با نمایشگاه قهرند
 
استاندار سمنان در محل نمایشگاه حاضر شد
۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۱:۳۲
محمد رضا خباز استاندار سمنان لحظاتی پیش وارد نمایشگاه مطبوعات شد. وی هم اکنون در حال بازدید از غرفه ها است.
استاندار تهران در غرفه تابناک حاضر شد
۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۱:۲۷
محمد حسین مقیمی، استاندار کنونی تهران و استاندار سابق استان خوزستان و مرکزی با حضور در غرفه تابناک به سئوال خبرنگاران پاسخ داد. مشروح این گفت و گو در ادامه به استحضار خواهد رسید.
 
نمایشگاه مطبوعات به روز چهارم رسید٬ گویامدیران با نمایشگاه قهرند 
معاون تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی وارد نمایشگاه شد
۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۱:۱۶
مشیر غفاری، معاون تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان عشایر در نمایشگاه مطبوعات حاضر شد.
نشست خبری سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشور آغاز شد
۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۱:۱۰
هم اینک بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشور با حضور در نمایشگاه مطبوعات به محل برگزاری نشت خبری رفت و در حال پاسخگویی به سئوال خبرنگاران است. او پس از این نشست به غرفه های نمایشگاه سر خواهد زد.
حضور پر رنگ مردم و رسانه ها در روز چهارم
۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۰:۰۰
چهارمین روز از نمایشگاه مطبوعات با حضور پرشورتر مردم و رسانه و نیز مسئولان در حال برگزاری است. بسیاری از نمایندگان مجلس و مدیران ارشد اجرایی کشور در روز چهارم به نمایشگاه آمدند.
 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل