بازدید 12661

خرید بلیط شهرهای ترکیه مناسب تر از همیشه

کد خبر: ۷۴۲۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۹ 30 October 2017
 استانبول همیشه گزینه اول یک سفر راحت و کم‌ هزینه به خارج از کشور است.
 

به گزارش تابناک، همین که تصمیم به سفر بگیرید، با خرید بلیط هواپیما استانبول و بدون نیاز به ویزا و هزینه‌ی زیاد، به این شهر پرطرفدار می‌رسید؛ چه چیزی از این بهتر؟ خرید بلیط تهران استانبول، نشستن در هواپیما و چند ساعت بعد رسیدن به شهر جادویی میان آسیا و اروپاست.

 
 

برای مشاهده از آخرین وضعیت بلیط شهرهای مختلف ترکیه می‌توانید به معتبرترین سامانه‌ی خرید آنلاین بلیط هواپیما، علی‌بابا، مراجعه کنید و در بخش جستجوی پرواز ، بلیط رفت و برگشت به استانبول را انتخاب کنید و سپس مبدا، مقصد، تاریخ سفر ، تعداد مسافران و را مشخص و با زدن دکمه‌ی جستجو، لیست پروازها را مشاهده کنید.

علی‌بابا امکان دسترسی به بلیط هواپیما تمام ایرلاین‌های معتبر داخلی و خارجی را به مسافران می‌دهد تا با توجه به قیمت و شرایط پرواز به سادگی هر چه تمام‌تر، بلیط هواپیما را به صورت آنلاین و ریالی خریداری کنند. سامانه‌ی آنلاینAlibaba.ir بهترین وقیمت مناسب‌ترین بلیط‌های موجود را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید به راحتی لیست بلیط‌های نمایش داده‌شده را بر اساس قیمت، ایرلاین، مدت زمان پرواز، توقف و... مقایسه کنید و در کم تر از چند ثانیه مناسب‌ترین و ارزانترین بلیط هواپیما را خریداری نمایید.

در صورتی که به دنبال خرید بلیط پرواز مستقیم تهران آنتالیا از علی بابا هستید و یا دلتان می‌خواهد با ایرلاین خاص و یا ساعت خاصی پرواز داشته باشید، با استفاده از فیلترهای این سامانه به راحتی می توانید نتایج جستجو را براساس تعداد توقف ها، خط هوایی، قیمت بلیط، زمان پرواز و فرودگاه ها مشاهده کنید.

از مزیت‌های مهم خرید بلیط پروازهای خارجی از ایرلاین‌های معتبر داخلی و خارجی از سامانه‌ی علی‌بابا این است که تمام پروازهای خارجی این سایت ضمانت شده هستند و پشتیبانی 24 ساعت همواره و در همه‌جا پشتیبان و جوابگوی سؤالات مسافران است.

دیگر مزیت خرید از علی‌بابا، امکان دسترسی به تمام پروازهای موجود به مقاصد خارجی و رزرو آن‌ها بدون نیاز به کارت بانکی خارجی است. همین حالا به سایت  www.alibaba.ir سر بزنید و بلیط خود را از این سایت انتخاب کرده و به صورت تمام آنلاین خریداری و مبلغ را نیز به ریال و با استفاده از کارت شتاب بانکی خود پرداخت کنید. بدون شک تجربه‌ای دلنشین در خرید خدمات سفر کسب می‌کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل