بازدید 10589

رهایی دختربچه از اسارت گروگانگیران مسلح

کد خبر: ۷۴۲۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 28 October 2017
دخترک7 ساله که نخستین روز مهر، توسط افراد مسلح از مقابل در خانه‌شان در یکی ازمحله‌های استان کرمان ربوده شده بود، با ردیابی‌های پلیسی در استان سیستان و بلوچستان از چنگ آدم ربایان آزاد شد.
 
به گزارش ایران، صبح روز بازگشایی مدارس، دختربچه شاد وخندان از خانه‌شان در بخش «جازموریان» کرمان بیرون آمد تا به مدرسه برود. اما چند لحظه بعد سرنشینان مسلح دو خودروی پژو 405 او را ربودند.
 
مأموران پلیس با اطلاع از این آدم ربایی، جست وجوهای گسترده‌ای دراین باره آغاز کردند تا اینکه موفق شدند دو نفر از گروگانگیران مسلح را در یکی از شهرهای جنوبی استان کرمان دستگیر کنند. در بازجویی مقدماتی از دستگیرشدگان، مشخص شد آنها دختربچه را به مخفیگاهی در استان سیستان و بلوچستان انتقال داده‌اند و در محلی ناشناخته این کودک را در اسارت نگه داشته‌اند.
 
سرانجام با همکاری ریش سفیدان محلی و سران طوایف، دختربچه شامگاه پنجشنبه به آغوش خانواده‌اش بازگشت. به گفته رئیس دادگاه عمومی بخش جازموریان علت و انگیزه اصلی این گروگانگیری اختلاف‌های مالی بین ربایندگان و خانواده دختربچه بوده است.
 
آدم ربایان دستگیر شده با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده‌اند و دستورات قضایی برای دستگیری سایر عوامل مؤثر در این گروگانگیری صادر شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار