بازدید 5294
پس از كناره‌گيري از سرمربيگري تيم ب پرسپوليس؛

ميناوند: اسم بازيكنان را هم نمي‌دانستم

قرار دادي نداشتم كه از پرسپوليس كناره‌گيري كنم اما صلاح است كه ديگر نباشم و اين به نفع من است چون نمي خواهم آبرويي كه در باشگاه پرسپوليس دارم از دست برود. در انتهاي ماه جاري در كلاس مربيگري در اتريش به مدت 20 روز شركت خواهم كرد.
کد خبر: ۷۴۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۸۸ - ۰۱:۰۶ 23 November 2009
سرمربي مستعفي تيم ب پرسپوليس گفت: با اهداف بزرگي به پرسپوليس بازگشتم؛ اما متاسفانه حتي اسم بازيكنان خودم را نمي‌دانستم.

مهرداد ميناونددر گفت و گو با فارس در مورد كناره گيري از سمت خود اظهار داشت: از حبيب كاشاني صميمانه تشكر مي‌كنم چون او به من لطف كرد و جواب محبت‌هاي من را داد تا به عنوان سرمربي تيم ب پرسپوليس مشغول به كار شوم؛ اما در اين زمينه هيچ قراردادي نداشتم.

وي افزود: مجبور بودم كناره گيري كنم چون فرصتي براي بستن تيم نداشتم. قرار بود 10 بازيكن را به تيم (ب) پرسپوليس بياورم تا اين تيم پرقدرت شود اما امكانش فراهم نشد، به همين دليل تصميم گرفتم كنار بروم.

ميناوند ادامه داد: زمين تمرين، توپ و ساير امكانات را نداشتيم، البته نمي‌خواهم از كاشاني انتقاد كنم چون قول داده بود تا دو روز ديگر اين مشكلات حل ‌شود؛ اما مي دانم سطح توقعات از كسي كه در پرسپوليس كار مي‌كند بسيار بالا است.

وي با بيان اين مطلب كه با اهداف زيادي به پرسپوليس برگشتم، خاطر نشان كرد: عاشق پرسپوليس هستم اما تيم دوم باشگاه در حال حاضر هيچ ارجحيتي ندارد. حتي يك جلسه با هم تمرين نكرديم و فقط در سه مسابقه بازيكنانم را ديدم كه متاسفانه حتي اسم برخي از آنها را نمي‌دانستم.

وي تاكيد كرد: قرار دادي نداشتم كه از پرسپوليس كناره‌گيري كنم اما صلاح است كه ديگر نباشم و اين به نفع من است چون نمي خواهم آبرويي كه در باشگاه پرسپوليس دارم از دست برود. در انتهاي ماه جاري در كلاس مربيگري در اتريش به مدت 20 روز شركت خواهم كرد.

ميناوند تاكيد كرد: اميدوارم هر فردي به جاي من به تيم (ب) پرسپوليس مي‌آيد در اين تيم موفق باشد و دچار بلاتكليفي هيئت فوتبال نشود. يك روز به ما اعلام كردند مي توانيم 5 بازيكن به تيم (ب) اضافه كنيم و يك روز اعلام كردند كه 10 بازيكن؛ اما روز ديگر گفتند نمي‌توانيم اين كار را كنيم. اينها همه سردرگمي‌هاي بود كه اجازه كار به من نداد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار