بازدید 12951
۱

توضیح پلیس درباره حمله به2روحانی

کد خبر: ۷۴۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 26 October 2017
رئیس پلیس تهران بزرگ توضیحاتی درباره حمله به دو روحانی در شهر تهران ارائه داد.

به گزارش خراسان، سردار حسین رحیمی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره حمله‌هایی که به دو تن از روحانیون در شهر تهران شد و متاسفانه به فوت یکی از آن ها انجامید، گفت: همان طور که پیش از این نیز اطلاع رسانی شد، این دو حمله هیچ ارتباطی با یکدیگر نداشتند.

 در حمله اول اختلافات همسایگی باعث بروز ضرب و جرح شده و در مورد دوم نیز ضارب یک فرد سابقه‌دار با سه مورد  زندان و هشت جرم مختلف بوده که هیچ یک از این موارد ارتباطی با هم نداشتند.

در همین حال ایلنا نوشت :قاتل روحانی ای که سه شنبه شب در متروی  امام خمینی تهران کشته شد،  دارای سوابق کیفری متعدد از جمله سرقت است.

 وی در توضیح دلیل  اقدامش گفت:صبح برای حل مشکلات و دریافت حق و حقوق خود به مقابل مجلس رفتم اما موفق به ورود نشدم، سپس به مغازه برادرم رفتم و ناهار خوردم، پس از خارج شدن از مغازه برادرم تصمیم گرفتم یک نفر که دارای سمت و مسئولیت است را به قتل برسانم.

وی افزود: برای رسیدن به هدفم یک چاقو به قیمت ۳۵ هزار تومان خریدم و در خیابان پَرسه زدم تا این که به مقابل مترو رسیدم و با دیدن یک روحانی به سمت وی حمله‌ور شدم؛ گمان می‌کردم چون مقتول روحانی است، باید دارای سمت و مسئولیتی باشد.

حال روحانی مضروب متروی شهر ری مساعد است
 در همین حال ،رئیس بیمارستان شهدای هفتم تیر گفت: حال عمومی حجت الاسلام خلیل ذوالفقاری روحانی مضروب حادثه متروی شهر ری مساعد است و هیچ مشکلی ندارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از صداوسیما، دکترحسن امیری تصریح کرد: وی در بخش آی سی یو بیمارستان بستری است و به بخش منتقل خواهد شد.

تیراندازی مرگبار به یک روحانی در شیراز
به گزارش ایلنا، در حادثه ای دیگر، معاون اجتماعی پلیس فارس از قتل یک روحانی بر اثر شلیک گلوله در شیراز خبرداد.

سرهنگ محمدی اظهار کرد: روز گذشته خبر قتل یک مرد در شیراز به پلیس اعلام شد که با حضور ماموران در محل قتل مشخص شد مقتول به علت اصابت گلوله جان خود را از دست داده است.

  محمدی افزود: براساس اظهارات شاهدان، مقتول و قاتل با یکدیگر فامیل هستند و در حالی که مرد میان سال(روحانی) مشغول ایزوگام کردن پشت بام خانه‌اش بوده عامل قتل با اسلحه به سوی او تیر اندازی کرده  که در نهایت منجر به کشته شدن وی شده است. 

به گفته محمدی تحقیقات برای دستگیری قاتل متواری آغاز شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آنقدر با روح و روان مردم بازي كردند كه همه ديوانه شده اند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار