بازدید 12588

شکایت از خدمات سفر در اربعین با شماره ۰۹۶۲۹

کد خبر: ۷۴۱۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱ 24 October 2017
سامانه جامع اطلاعات گردشگری و پاسخگویی به شکایات با شماره ۰۹۶۲۹ به‌صورت شبانه روز در خدمت مسافران و هموطنان برای خدمات سفر ویژه اربعین حسینی است.

به گزارش تسنیم، با توجه به آغاز سفرهای زیارتی هموطنان عزیر به مناسبت اربعین حسینی، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر طی اطلاعیه­‌ای ضمن تاکید بر ضرورت آمادگی، انسجام و برنامه ­ریزی ستاد اجرایی خدمات سفر استانها برای ارائه خدمات و تسهیلات مناسب و نیز استقبال، پذیرایی و اسکان مسافران ، توصیه­‌های را بشرح ذیل به هموطنان اعلام می‌شود:

از عموم مسافران و زائران حسینی درخواست می‌شود، در طول ایام سفر به نکات و اطلاعیه‌هائی که سازمان‌های مسئول و خدمات ­رسان به‌ویژه سازمان حج و زیارت اعلام می‌شود، به رعایت قوانین و مقررات توجه جدی داشته باشند و قبل از آغاز سفر نسبت به کسب اطلاعات لازم از طول مسیر، وضعیت مرزها و غیره اقدام کنند.

به دستگاههای عضو ستاد، به‌خصوص هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و عوامل نیروی انتظامی تاکید می‌شود، به‌قید فوریت ضمن حضور فعال در مرزها و مسیرهای که مسافران و هموطنان استفاده می‌کنند نسبت به ارائه تسهیلات اقامتی و اسکان موقت مسافران پیش­‌بینی و اقدام لازم را به‌عمل آورند.

به تمامی تأسیسات گردشگری، رستورانها و مراکز پذیرایی بین راهی توصیه اکید می‌شود تا ضمن رعایت امنیت روانی مسافران در طول مسیر مراجعت در جهت رعایت نرخ، بهداشت و همچنین همکاری و همراهی با مسافران و زائران در طول مسیر اهتمام بیشتری داشته باشند.

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ضمن تاکید بر استمرار فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استانها در تمامی بخش‌های حمل و نقل و ترافیک، امنیت و انتظامی، امداد و نجات، مدیریت بحران، بهداشت و درمان، اسکان و پذیرایی و ...، ایجاد و برقراری هماهنگی کامل میان تمام واحدهای مسئول برای خدمات‌­رسانی شایسته به مسافران و زائرین اربعین ضروری می‌داند.

در پایان شایان ذکر است سامانه جامع اطلاعات گردشگری و پاسخگویی به شکایات با شماره 09629 به‌صورت شبانه روز در خدمت مسافران و هموطنان است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل