بازدید 4548
۵
گزارش بازی تیم نوجوانان ایران مقابل اسپانیا

خداحافظی یوزهای ایران با جام خاطره انگیز/حذف چمنیان مقابل تیکی تاکا

بازی برتر اسپانیایی ها در اکثر دقایق مسابقه باعث شد تا این تیم 72 درصد از مالکیت توپ را در نیمه اول از آن خود کند اما نوجوانان ایران تمام تلاش خود را به کار بستند تا تنها یک بار اسیر حریف خود شوند.
کد خبر: ۷۴۰۷۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸ 22 October 2017
تیم فوتبال نوجوانان ایران با شکست برابر اسپانیا که متشکل از بازیکنان برتر آکادمی های رئال مادرید و بارسلونا بود، از راهیابی به مرحله نیمه نهایی جام جهانی نوجوانان باز ماند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال نوجوانان ایران که با برتری برابر مکزیک راهی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های نوجوانان 2017 هند شده بود، از ساعت 15 امروز (یکشنبه) به مصاف اسپانیا رفت و با نتیجه 3 بر یک مقابل تیم منتخب رئال مادرید و بارسلونا شکست خورد و نتوانست راهی نیمه نهایی شود. گل‌های اسپانیا را آبل رویز (13)، سرخیو گومز (60) و فرران تورس (67) به ثمر رساندند. گل ایران را نیز سعید کریمی دقیقه 70 وارد دروازه اسپانیا کرد.


بازی برتر اسپانیایی ها باعث شد تا این تیم 72 درصد از مالکیت توپ را در نیمه اول از آن خود کند اما نوجوانان ایران تمام تلاش خود را به کار بستند تا تنها یک بار اسیر حریف خود شوند. برخلاف تصوری که از تغییر تاکتیک ایران در نیمه دوم می شد نوجوانان ایران باز هم با بازی دفاعی نیمه را آغاز کردند و تمایلی به حضور در زمین حریف نداشتند. همین اتفاق باعث شد تا آنها خیلی زود گل های دوم و سوم را دریافت کنند و با نتیجه سنگین تری از حریف خود عقب بیفتند. 

پس از این دو گل بود که نوجوانان ایران تصمیم گرفتند کمی پیش بروند و شکست خود را در این بازی کم رنگ تر کنند و خیلی جالب است که با اولین حملات خود خیلی زود گل اول را به ثمر رساندند و توانستند فاصله را با این تیم کمتر کنند. پس از گلزنی ایران بازی با توازن بیشتری پیش رفت و دو تیم چند بار دیگر دروازه یکدیگر را تهدید کردند اما در نهایت اتفاق خاصی نیفتاد تا در روزی که نوجوانان ایران از کیفیت همیشگی خود دور بودند بازی را با شکست و حذف از رقابت ها به پایان برسانند.

تیم نوجوانان ایران: علی غلامزاده، طاها شریعتی، امیر حسین اسماعیل زاده، علی ستاوی، احمدرصا جلالی(70 امیر خدامرادی)، محمد غبیشاوی، محمد شریفی، امیر حسین حسین زاده(65 محمد سرداری)، محمد قادری(62 سعید کریمی)، وحید نامداری و الله یار صیادمنش
سرمربی: عباس چمنیان

شرح گل‌ها
 
ایران 0 اسپانیا 1(دقیقه 13، آبل رویز): حملات چند دقیقه ای اسپانیایی بالاخره نتیجه داد و ضربه اول اسپانیایی ها توسط مدافعان ایران دور شد اما شوت ستاره این تیم یعنی آبل رویز از درون محوطه جریمه درون دروازه ایران جا گرفت.
 
 ایران0 اسپانیا 2(دقیقه 60، سرجیو گومز): گلزن تیم اسپانیا کنج دروازه ایران را نشانه گرفت و با سوپرشوتی دیدنی دروازه ایران را برای دومین بار باز کرد.
  
ایران 0 اسپانیا 3 (دقیقه 67 فران تورس): همکاری اسپانیایی ها از از جناح راست مدافع ایران را غافگیر کرد و در نهایت پاس موها درون محوطه شش قدم به تورس رسید و او نیز با پرتاب کردن خود موفق شد ضربه ای دقیق بزند و دروازه ایران را برای سومین بار باز کند. 
 
ایران 1 اسپانیا 3 (دقیقه 70، سعید کریمی): بازیکن تعویضی عباس چمنیان تنها دقایقی پس از حضور در میدان موفق شد از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرد و با ضربه ای از درون محوطه جریمه دروازه حریف را برای اولین بار باز کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
بازی مظلومانه و شکست معصومانه ایران تفاوت فاحش کلاس فوتبال ایران و اسپانیا را عیان نمود اما نباید منکر تلاش طاقت فرسای شیر بچه های ایران و کادر مربیگری شد
ای کاش 11 بازیکن مانند دلفی داشتیم
بچه های ایران بعد از دریافت گل اول ، بازی را رها کردند
بچه ها واقعا فوق العاده بوديد
خسته نباشد
ان شاءالله جام جهاني بعدي
نوجوانان عزيز صدآفرين
خيلي بيش از انتظار ظاهرشديد
ما براي شما كاري نكرديم كه بيش از اين انتظار داشته باشيم
كادر فني دستتان درد نكند شما نيز صدآفرين چون با حداقل امكانات حداكثر كارائي را نشان داديد .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار